14 Ekim 2011 Cuma

Bebek Çikolatası





Evet bebek şekeri değil çikolatası :) Klasik misafirlere verilmek üzere yaptırılan bebek şekerlerimizin büyük bi kısmını hazırladım, bunun dışında hastaneye ziyarete gelenlere ikram etmek için çikolata arayışına girmiştim.İnternette http://www.e-seker.com/ u bulunca istediğim şeyide bulmuş oldum.İstediğiniz miktarı seçip belirli olan grafiklerden beğendiğinizi seçiyorsunuz,üzerine istediğinizi yazdırabiliyorsunuz ve 2-3 gün içinde siparişiniz şık kutusu ve sunumu ile elinizde oluyor.Grafiklerde seçenekler mevcut.Sadece bebek çikolatası değil farklı kutlama tebrik çikolatalarıda yapıyorlar.Çikolataların tazeliği ve güzelliği konusunda da kesinlikle pişman olmadık gayet güzel.Eğer sizde böyle bi arayış içindeyseniz tavsiye edebileceğim bi site.




Bu arada Zeynep'in 2.adına da karar verdik :)

9 değerli yorum:

'Ezginin Günlüğü' dedi ki...

:) Benim yiğenimin adıda Asel Ela :) Çikolatalar çok şirin olmuş,ne şanslı bir bebek :)

.ankara düşleri. dedi ki...

çok güzelmiş çikolatalarınız .))
afiyetle yemek kısmet olsun.
ve bu arada adıyla büyüsün :))

Tuğba dedi ki...

harika! ;)

sevdalinka dedi ki...

oyyy çikolatalarını sevsinler bebişin :) hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah ;)

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

öncelikle Allah sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin blogda ben bahsedecektim siz benden önce davrandınız görüce içim bir kıpır kıpır etti aynı çikolata aynı grafik 6 ay önce biz yaptırdık elit çikolata aslında resimlide oluyordu ama doğmadan yapılınca böyle bir şansımız olmadı ama doğum gününe düşünüyorum inşallah iyi haberlerinizi bekliyoruz....

Zeynep dedi ki...

ezginin günlüğü ne güzel asel ismini ben çok sevdim :)

ankara düşleri teşekkürler amin :)

ablacım ;)

sevdalinka amin inşallah :)

aklımdan geçenler mideme düşenler amin :)ne güzel tesadüf evet fotoğraflıda olabiliyo bende senin gibi düşündüm artık fotoğraflıyı doğumgününe yaptırırız :)

Sinejan dedi ki...

Bende çocuklarıma yaptırmıştım, bu bile ne büyük bir mutluluk, bu devirde anne olduğumuz için çok şanslıyız gerçekten...

hera dedi ki...

hayırlısıyla doğsun inşallah :)

Buda benim dunyam:) dedi ki...

çok güzel gözüküyorlar :)


www.margunundunyasi.blogspot.com