21 Eylül 2011 Çarşamba

Hiç Tanımadığınız Biri Sizi Nasıl Mutlu Edebilir ki?

Blog aracılığı ile sizi tanıyan size güzel dileklerini ileten üstüne birde bebeğiniz için sadece içinden geldiği için hediye alıp gönderen biri sizi deli gibi mutlu edebilir.Sevgili Buket bloğumu ankaradan takip ediyor kendisi bana ilk olarak mail yolu ile ulaşmış fakat benden kaynaklanan bazı sorunlar yüzünden ben geç farkettim sonuç olarak ilk iletişimimiz facebook üzerinden oldu.Sizi sadece klavyenizden dökülen yazılarla tanıyıp seven birinden güzel şeyler duymak gerçekten pahabiçilemez bi duygu.Böyle zamanlarda bloğu açtığım için doğru insanlara doğru düzgün bi şekilde ulaştığım için çok mutlu oluyorum.Buket'in hediye göndericeğeni öğrendiğimde çok büyük bir mahçubiyetle kabul ettim çünkü hem alışkın değilim hem de bana en yakınımdakiler bile bişey aldığında ciddi bi mahçubiyet yaşarım :) Sonuç olarak Zeynep Hanımın ilk yaratıcı oyuncağı Buket Ablasından geldi :) Öyle düşünceli bi hediye ki bu, geldiğinde kayınvalidemlerde yanımdaydı hepimizdeki şaşkınlığı anlatamam size.Ve tabi Buket benide unutmamış bebişimiz için duygularımı yazabileceğim harika bir günlük almış.Buketcim sana birde burdan teşekkür etmek istedim bu düşünceli davranışın için... :)

8 değerli yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

çok güzel bir hediye, daha önemlisi çok ince bir davranış. bebiş güle güle kullansın inşallah :)

Tuğba dedi ki...

Ay çok güzel birşey bu Zeynepcim ;) Miniğin teyzesi olarak bende teşekkür ediyorum okuyucun Buket e :)
Çok düşünceli bir davranış bu çok içten ve masum :) Sağolsun Buket

viva dedi ki...

cok güzel bir jest olmus bencede : )

Zeynep dedi ki...

yemyeşildeniz gerçekten öyle :) çok teşekkür ederiz :)

dimi ablacım yaaa :)

viva kesinlikle öyle :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ince insanlar var işte hala helal canım

Zeynep dedi ki...

öyle gerçekten edacım :)

'Ezginin Günlüğü' dedi ki...

Abla düşünceli bebişte şanslı :) ne kadar kaldı prensesin gelmesine?

Zeynep dedi ki...

hemde çok düşünceli :) normal zamanını beklerse kasımın 11i gibi gelicek :)