15 Eylül 2011 Perşembe

E-Bebek Alışverişi



Alışveriş yapıcağım zaman alıcağım şeylerle ilgili ne internette ne de gezerek araştırmayı hiç sevmem ben.Ama söz konusu bebek olunca ister istemez araştırma işine giriliyor herşeyin en iyisi olsun diye.Zeynep Hanım içinde alınıcak ıvır zıvırları en iyisi oturduğum yerden araştırarak almak diye düşündüm ve soluğu e-bebek internet sitesinde aldım. Alırkende dikkat ettiğim tek şey ürünlerin BPA'sız olmasıydı ve aldığım şeylerin kullanılabilir şeyler olmasıydı bu nedenle tüm bunları alırken yanımda yılların tecrübesine sahip annemde vardı :) Siparişimi bayramdan önceki hafta yaptığım için bayram dolayısıyla kargoya geç verebilirler diye düşünüyodum ki siparişi verdiğim günün ertesi günü elimdeydi ürünler.Bu yönüyle e-bebek benden tam puan aldı. Aldıklarıma gelicek olursak; 40 yıl düşünsem ihtiyacımız olacağını tahmin edemiyceğim maşrafa bile var listede :) Bebişi yıkarken suyu ılıştırmak için kullanmada gerekliymiş..
Deneyimli anneler ve anne adayları aldıklarımdan kullanıpta memnun kalmadığınız ya da bunlara ek olarak almamı önericeğiniz şeylerde varsa tavsiyelerinizi bekliyorum. Temizlik ürünleri ile ilgili yazıda yolda en kısa zamanda paylaşıcam..






















7 değerli yorum:

Laedri dedi ki...

Bu postu bekliyodum.Gerçi p.tesi yapmıştım alışverişi ama olsun:) Ben de bütün bakım vs ürünlerini sebamed aldım,emzik&biberon gibi ürünleri de avent aldım.Ama sen yazınca aklıma geldi küvet,maşrafa unutmuşuz:D Twitterda okudum,ufak da olsa erken doğum ihtimali var demişsin.Sen kendinde farklılıklar hissediyo myudun?Bir haftadır karnım sertleşiyo,bebek toplanması gibi değil sanki kasılma gibi.Sende de başladı mı?Gerçi bugün kontrolüm var ama insan kendisiyle aynı durumda olanların yorumlarını da önemsiyor niyeyse:)

Zeynep dedi ki...

leadri geç kaldım bu postu yazmakta :( avent almakla iyi etmişsin sende ;) küveti maşrafayı falanda al bari biran önce baksana bunların ne zaman geliceği hiç belli değil :D
açıkcası ben kendimde ciddi farklılıklar hissetmiyorum bebek toplanması oluyo ama sertleşme ya da kasılma gibi bi şikayetim yok sadece geceleri çok ağırlık veriyo bana o kadar. zaten dr.um doğum kanallarında hafif yumuşama olduğu için erken doğum riskini göz önüne aldı o yüzden gereksiz yürüşler yapmamı kendimi yormamı yasakladı onun dışında ciddi bi sıkıntı yaşamadım tabi tüm bunları farketmemiz benim suyum geldi diye hastaneye gitmemle başladı ama su saptayamadılar bu dönemde idrar kaçağı olabiliyomuş :/

Laedri dedi ki...

Ya ben de toplanma mı,kasılma mı ayırt edemiyodum.Nette okudum biraz,kasılma da aynı şekilde oluyomuş.Dün akşam sanki toplanma değil de kasılma gibime geldi.Sanki aniden olup,aşırı sertleşiyo gibi.Artık hareketleri de iyice güçlendi gerçi,kaburgamı oyuyo bazen:)Dur bakalım bugün belli olacak kasılma mı,yoksa bizim sıpa mı:D

Zeynep dedi ki...

inşallah toplanmadır ne kadar anne karnında durursa o kadar iyi sonuçta :) bide dediğin gibi hareketleri iyice güçlendi ayırt edemiyo insan :)

julyet dedi ki...

ne güzel ya şu an aynı dili konuşabileceğim 2 kişi var muhabbete biraz sonradan dahil oluyorum ama bu aralar çok uzun süre pc başında duramıyorum. 36+4 haftalığım. bakım ürünlerini henüz almadım bebeğimin küvet ve maşrapasıda henüz yok :)) yorumlarınızı okumuş olmak bana iyi geldi niveanın atta çantasını almayı düşünüyordum ama ufak boy almak gerçekten mantıklı, memnun kalmak önemli. laedri şu kasılma olarak bahsettiğin şeylerden bende o kadar çok oluyor ki bazen kendi kendime ''aman allahım buda ne, galiba doğuruyorum'' diye korkuyorum. doktorum bu toparlanmaların, sancıların ve kasılmaların doğuma hazırlık olduğunu ve korkmamam gerektiğini söyledi. 2 hafta sonra çatı muayenesi için doktorum çağırdı heyecanlı ve meraklıyım. ama tekme yemektende usandım :)) artık bebişimi kucağıma almak istiyorum :))

htc dedi ki...

yeni doğum yapmış biri olarak tavsiyelerim:
burun aspiratörü olarak otri bebe kullanmı rahat ve iyi.ıslak havlu olarak uni wipes yeni doğan Özellikleri :
Saf su, doğal pamuk ve doğal gıda koruyuculardan oluşan nemli bir pamuk mendil dir.
Yenidoğan bebeklerin cilt temizliğinde önerilen su ve pamuk, pratik kullanım sağlamak amacıyla bir araya getirilmiştirve parapen içermez.
aventin biberonu iyi.bir de lansinoh göğüs kremi mutlaka al,emzirirken göğüs uçları yara olmasın lanolin içerdiği için emzirirken temizlemek gerekmiyo hem de bebeklerin ağzındaki pamukçuklara iyi geliyo,göğüs pedi olarak da chiccoyu öneririm.bir de humana still tea sütünü arttırır doğumdan önce al bence.bir de humana rezene çayı bebeğin gazına iyi gelir.aklıma gelen olursa yazarım:)

Zeynep dedi ki...

julyetcim alıcağın ürünleri kesinlikle küçük boy al ;) memnun kalırsan devamını alırsın ;) bebişin ve senin içinde hayırlısı olsun zaten 38. haftada artık gelişimini tamamen tamamlamış oluyo bende senin gibi artık bian önce kucağıma almak istiyorum :) sağlıkla alırsın inşallah kucağına ;)

htc çok teşekkürler tavsiyeler için gerçekten sayenizde çok yararlı bilgiler not alıyorum ;) lansinosh göğüs kremini en kısa zamanda alıcam ;)