12 Eylül 2011 Pazartesi

Dikkat Bu Post Haddinden Fazla Fotoğraf İçeriyor!

Nihayet internetim bağlandı.Geçici olarak kullandığım vınnın süresi dolunca sitemizin eksik alt yapısı yüzünden internet bağlatamıyoduk ki sonunda bu sorunda çözüldü. Bu sırada ben ne mi yaptım.Sizi telefondan takip etmeye devam ettim :) Ablam sayesinde öğrendiğim Stil Direktörü'mün 'instagram hayattan kareler' başlıklı yazılarıyla iyice bayıldığım program olan instagrama fena sardım :) Evden sevdiğim mekanların fotoğrafını çekip çekip paylaşıyorum :D







Terzi söküğünü dikemezmiş evleneli 2.5 yıl olmasına rağmen alyansımız yoktu bizim taa ki kocam elinde bu alyanslarla sürpriz yapıp gelene kadar :)



Ramazanın son gününe denk gelen,Anneciğim doğum gününü kutladık..


Araya bayram girdi,tatile gitme planlarından son anda vazgeçince bomboş istanbul sokaklarının keyfini çıkardık :) Büyükleri ziyaret ettik,fotoğraf meraklısı görümceme bol bol fotoğraf çektirdim :) Fakat fotoğrafların tamamı bilgisayarımda kayıtlı değil..





Veee cumartesi günü Tarkanın konserine gittik :)





Benden şimdilik bu kadar.Hepinize iyi haftalar diliyorum :)

13 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

canim benimmm harikasin :) resimler sahane operim seniin o guzel yanaklarini :)

mavidunyam dedi ki...

yaşasınnn sonunda beklenen post =) daha sık yaz lütfenn =) sonra küçük zeynep gelince aksatacak bizi iyice =) beyaz büfenize (büfe mi deniyordu yahuu), resimlerinize, alyanslarınıza bayıldımmmmmm =)

butterfly dedi ki...

özlemiştik seni zeynepcim çok güzel özet bi post olmuş karnın hala hiç belli değil..bu arada bikaç sorum var neden evlenirken alyans almadınız ve yeni alyansın özel yapımmı?süpermişş...ve eviniz yer olarak nerde acaba aldığınızda içi yapılmamıştı o şekilde ne kadara aldınız diye sormak istiyorum eğer cevaplamak istersen çok sevinirim yok cevaplamam dersen canın saolsun:)

Zeynep dedi ki...

Busecim canım benim bende seni öpüyorum kocaman

Zeynep dedi ki...

Mavi dünyam çok teşekkürler :) o beyaz seyin adı dresuar'mis bende yeni öğrendim :D evin girişinde duruyor Zeynep Hanım'da gelince akdatmamaya calisicam soz ;) öpüyorum çok :)

Zeynep dedi ki...

Butterflycim öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim canım :) karnım bazı fotograflarda belli olmuyo ama artık kendini iyice belli ediyor :)sorularına gelicek olursak :) alyans takmanın benim icinde esim icinde pek önemi olmadıgı için alıp takma gereği duymamıştık bunun modeli esimin hosuna gittiği için sürpriz yapıp almak istemiş hala da düzenli olarak taktiğimiz söylenemez :) begenmene sevindim ayrıca ;) evimizde kucukcekmecede ve bizim aldığımız projede icini yapmadan teslim ediyolar biz o haliyle 290bine anlaştık 6 yıl ödeme planı ile her yıl tufeye gore azda olsa fiyat artıyor yeni ödeme sekilleri internet sitesinde mevcut ordanda inceleyebilirsin ;)

hayat güzel dedi ki...

yazmıyosun yazmıyosun, özletiyosun ama kendinii... sen ne tatlı ne cici bi annesin öyle:))

yurdagül dedi ki...

zeynebim hepside çokk güzeller bayıldım emeklerine sağlık.

tarkan konserinde sigara rezaleti yaşanmış magazin haberlerinden duydum çokk kınadım kime ne kim ne içerse içer değilmi artık milletin çantasına bakacak kadar oldular...

sevgiyle kal canımm.

xcelis dedi ki...

alyansınız hayırlı olsun canım aynı şekilde katılıyorum parmağa geçirilmiş iki halkadan başka bişi değil bence.
tarkan konserine gitmişşşiiiinn uf yaa bebiş içerde neyaptıkki Öp Öp Öp Öp Doyamadımmm =)))

butterfly dedi ki...

hayırlı olsun güle güle oturun diim o zaman alyansınızıda güle güle takın:)

Zeynep dedi ki...

hayatgüzel canım benim çok teşekkür ederim :) muckkksssss :)

yurdagül çok teşekkürler :) konserde yaşanan olaydan haberim yoktu :/

xceliscim aynen ;) bebişde içerde eğlendi sanırım tarkanla :D

butterfly çok teşekkürler..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

o duruşunu yerim senin!

Zeynep dedi ki...

edimmm mucckkkksssss :)