15 Eylül 2011 Perşembe

Bebek Kişisel Bakım ve Temizlik Ürünleri



Bebişin kişisel hijyen ürünleri ile ilgilide çok fazla araştırma işine girmedim.Zaten belli başlı var olan markalardan birini tercih etmeyi düşünüyodum.Çatıkatı İlkay'ında sebamed kullanıp memnun kaldığını okuyunca tercihimi sebamedden yana kullandım.Hepsinden küçük boy aldım eğer deneyip memnun kalırsam büyük boylarına geçerim ya da yeni arayışlar içine girerim diye. Ürünlerin hepsini watsonstan aldım.Vücut sabununu nivea tercih ettim,pudrasıda johnsons baby,şampuanı,vücut yağı ve pişik kremi sebamed.








Birde işin çamaşır kısmı var tabi.Bunun içinde deterjan olarak hacışakirin bebekler için olan granül matik deterjanını,yumuşatıcı olarakta dalinin bebekler için olan hassas ciltlere uygun yumuşatıcısını tercih ettim.Yine tavsiye edebileceğiniz başka ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum :)

14 değerli yorum:

Laedri dedi ki...

Zeynepcim deterjan konusunda ben de hacışakiri düşünüyodum ama çevremdekilerden çamaşır makinesini bozduğuna dair yorumlar almıştım.Nette araştırdım,gerçekten de bu tarz şikayetleri olanlar var.Sabunlar 30-40 derecede erimeyip,bütün halinde giderden geçtiği için biçok arızaya sebep oluyomuş.Haberin olsun:)

yemyeşildeniz dedi ki...

ben bebek banyo malzemelerini Chicco almıştım. bitince ben de Sebamed alabilirim, bakalım. 34. haftada daha kıyafetleri yıkama olayına girmedim, ben de Hacı şakir almayı düşünüyorum, artık alsam bir zahmet fena olmıycak :)

Zeynep dedi ki...

aa hiç haberim yoktu canım ya söylediğin iyi oldu başka deterjan arayışına girmek lazım o zaman ya da en az 60 dercede yıkamak gerekicek :/

Zeynep dedi ki...

yemyeşildeniz bencede kıyafetleri yıkama olayına hemen gir :) ben aldıkça biriktirmeden yıkayıp ütüleyip kaldırdım hepsi biranda olsaydı fenalık geçirirdim kesin :D

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

zeynep'cim hacışakirden ben cok memnunum , şampuan da ise mustela'nın şampuanını kullanıyorum aklında olsun hem vücud hem baş için kullanılıyor ne dökülme yaptı kafasında ne baska birşey. bir de burun pompası ben de o senin aldıgından bebedor'unkinden aldım önce çekmiyor saçma sapan birşey. Gidip chicco dan aldım sonra ne kolaymış meger burnunu temizlemek acı cekmişim onca zaman. Tavsiye ederim chicco nun burun pompasını. birde kulak cubugu kullanma yıkarken kulaklarını dışa doğru kıvırıp yıkarsanız ve yıkandıktan sonra agzınızla kulagını çekerseniz ki zaten su kacmıyor ama önlem olsun diye en güzeli o. Bir de banyo havlusu içine incecik suyu çekecek kıvamda mermerşah beziyle kaplanmış normal havlulardan biraz daha pahalı havlular var en güzeli onlar. minicik vücuduna havlunun sertliğinden ziyade o yumuşacık beezle ıslaklıgını almak daha iyi oluyor. hadi artık geri sayım çok az kaldı:)

sevdalinka dedi ki...

Küçük zeynep çok şanslı olucak bu kesinleşti artık :) her yaşında tatlı yuvanıza ayrı bi mutluluk kaynağı olur umarım ...

Zeynep dedi ki...

modaeratörüm çok çok teşekkür ederim tavsiyelerin için kesinlikle değerlendiricem;) şampuanımız bitsin mustelayıda denerim hem saç hem vücut için kullanılıyo olması çok iyiymiş,burun pompasınıda beceremessem senin aldığından alırım ;) banyo havlusu içinde mermerşah bezinden annemde bahsediyo henüz almadık ondan özdilekten bambu lifli havlu almıştım dediğin gibi de alırım artık ;) tekrar çok teşekkür ederim canım tavsiyelerin için ;)

MoR KeLeBeK dedi ki...

Canım ben hep Johnson baby kullanmıştım. Şu lila/mor serisinden. Çok memnundum arada da Dalin şampuan kullanıyorduk. Bir problem yaşamadık.Vücut yağı olarak özellikle Johnson tavsiye ederim.
Sebamed hiç kullanmadım. Biz küçükken annem alırdı bana kremleri, şampuanları fln ilaç gibi gelirdi ondan herhalde.:)

Deterjan olarak ilk başlarda bende hacışakir kullanıyordum daha sonra Dalin sıvı bebek deterjanı kullanmaya başlamıştım. O da güzeldi.

Bezde prima en iyisi en güzeli ama bir kere onunla başlayınca sonra bir kere bile farklı bir markanın bezini kullanırsan bebeğin cildini tahriş ediyor. Bebekler bile alışıyor. :)

Başka başka düşünüyorum ne tavsiye edebilirim diye ama aklıma gelmiyor. Benden geçti sanırım, unuttumuşum ya. :D

Sağlıkla kucağına al inşallah. Öpüyorum.

Zeynep dedi ki...

sevdalinka çok teşekkür ederim :)

morkelebeğim çok çok teşekkür ederim canım hiçde senden geçmiş gibi gözükmüyor ;)

sebamed aslında banada ilaç gibi gelir:) belki ondan tercih etmişimdir :/ johnsonsın yağını ben kendimde kullanıyorum bebişide kullanırım artık ;)
dalinin sıvı bebek deterjanınıda not aldım kesinlikle onuda deniycem..
bebek bezi konusundada çok haklısın herkes prima diyor zaten en iyiside o olsa gerek bende değiştirmeyi düşünmem ;) tavsiyilerin için çoook teşekkür ederim canım benim :)

Elif dedi ki...

Öncelikle, güle güle kullansın bebişimiz :)
Nivea Baby'nin sabunu alerji yapmıştı benim kızımda, çok hassastı cildi o yüzden Sebamed'le değiştirdik, tabi her bebişin cildi farklı oluyor.
Bebek pudrası olarak da Chicco'yu kullanıyorum.
Bebek şampuanımız Mustela, göz yakmıyor çok memnunuz.
Ayrıca şimdi değil ama en azından bi 6 ayını doldurduktan sonra Mustela Musti Bebek Kokusu'nu tavsiye edebilirim, gerçi bebişlerin kokusu zaten mis gibi ama Musti'nin kokusu da çok hoş şeker gibi :)
Bebek yağını ben de Johnsons Baby kullanıyorum, ancak yüzünde çok kuruma yaptı, derisi pul pul dökülmeye başladı nemsizlikten, o yüzden Mustela Stelaprotect Yüz Bakım Kremi'ni aşırı derecede öneriyorum, nemlendirmesi çok yoğun, doktorumuz tavsiye etmişti bize de.
Bebek bezinde zaten 1 numaralı marka Prima :) Yeni ürün olarak Premium Care çıkmış sanırım daha yumuşak, onu da deneyebilirsin.
Deterjanlar için de tavsiyem Dalin, yumuşatıcıyı Yumoş alıyorum ben çok memnunuz ondan da yumuşacık yapıyo :)

Güzel doğumlar diliyorum :)

Melal dedi ki...

öncelikle bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına almanı diliyorum.
benimde 10 aylık bir oğlum var deterjan olarak kapbula mağazalarında satılan organik klar marka çamaşır deterjanı kullanıyorum çok memnunum ayrıca bu markanın bulaşık deterjanıda var ve oğlumun mama kaşığı, biberonu vs. gibi malzemeleride onunla yıkıyorum.
ayrıca sana mutlaka cam biberon kullanmanı öneririm.
bir de mutlaka almanı önereceğim hatta tüm annelere tavsiye edeceğim ürün mothercare'in sudocrem'i mutlaka her evde olmalı.
yazın sıcakta oğlumun boynunun altı yara oldu tombişlikten pişik olup sonra yaraya döndü neler sürmedim ki sonunda doktorumuz kortizonlu bir krem yazdı o bile pek fayda etmedi.
fakat bu sudocrem'i 3 kez sürmem yetti 4. kez sürdüğümde yaradan iz bile yoktu.
ayrıca pişiğede inanılmaz iyi geliyor hatta bu krem için ekşisözlük'te bile yorum bulabilirsin.
ayrıca oğlumun sıcaktan oluşan isiliklerine bu sudocrem çok iyi geldi.
neyse baya bi sudocrem reklamı yaptım mothercare'den prim mi alsam ne :)))

Zeynep dedi ki...

elifcim çok teşekkür ederim tavsiylerin için kesinlikle değerlendiricem ;)

melalcim çok teşekkür ederim değerli bilgilerinimve tecrübelerin paylaştığın için :)kapbulayı biliyodum ama açıkcası hiç incelememiştim denencekler listesine eklendi ;) sudocrremide söylemen çok iyi oldu başımıza böyle bi sıkıntı gelirse alıcağım ilk ürün ;)

htc dedi ki...

bebek kıyafetlerini yıkarken yumuşatıcı kullanılması tavsiye edilmiyo ,durulama suyunda kullanılıyo çünkü bebek kıyafetlerinde kalıyo kimyasal içerdiği için zararlı bebeklere.deterjan olarak dalan roxy kullanıyorum.bunu da netten araştırdığımda tavsiyeler üzerine aldım .link vereyim.
http://www.dalan.com.tr/tr/index.php?urun=MTSRX02KBHR0002

sebamedde iyidir heralde ama ben musteladan çok memnunum.bebe yağı kullanıyorduk biz banyo sonrası yine de cildi çok kuruydu.doktora gittiğimizde bebe yağını masaj dışında kullanmayın dedi.mustelanın nemlendiricisini önerdi banyo sonrası sürüyorum çok memnunum.bir de mustelanın duş jeli-şampuan bir arada ürününü kullanıyorum o da iyi tavsiye ederim.pişik kremi de mustela almıştım.

Zeynep dedi ki...

htc çok teşekkür ederim tavsiyelerini paylaştığın için :) sanırım bende bu gidişle mustela alıcam ;)