15 Ağustos 2011 Pazartesi

Junior Zeynep'ten Haberler :)

Maşallah keyfimiz pek yerinde,doktorumuz herşeyin yolunda gittiğini söyledi.. 910 gr. ağırlığında kıpır kıpır bir bebek. Şuanda okşandığını hissettiği,sesleri ayırt ettiği,günlük rutin uyuyup uyandığı,hareket ettiği,beslendiği hatta ağlamaya başladığı dönemde.Hareketsiz zamanlarında babası sevdiğinde deli gibi hareketleniyo coşuyo sonra durdurabilene aşkolsun :) 6.ayımızı doldurduk 7.ayın içindeyiz.Artık hazırlıklara başladık.

Bebek odasının siparişini verdik.Malum 1 ay kadar uzun bi süre havalanması gerekiyor. Klasik çiçekli böcekli pembeli bebek odası almaktansa büyüdüğündede rahatlıkla ve severek kullanabileceği bi takım almak istedim. Dedesi ve babaannesiyle beraber gittik modokoya bi kaç mağaza gezdikten sonra bu sedef boyalı krem rengi, yatağı aynı zamanda büyüyebilen takımı almaya karar verdik.Yatağın cibinniği fotoğraftakinden daha farklı olucak.İçime en çok sinen ve en çok beğendiğim bu oldu.Bu takımın haricinde bi süre yanımda yatırmayı düşündüğümden yatak odamıza koymak için birde sallanan minyatür beşik-sepet tarzı bi yatak alıncak.








İlk barbie bebeğimizide aldık :) Tabiki barbie bebek gibi oyuncaklar için henüz erken ama barbie hastası bi annesi olunca insan dayanamıyo :)





Ve artık kıyafet alışverişinede başladık. Yatağa sığmayacağından bütün kıyafetleri açamadım haliyle :) Minnacık şeylerle uğraşmasıda ayrı bi zor hepsi birikmeden yıkamaya başlıycaktım fırsat bu fırsat fotoğraflarınıda çektim.Tulum,zıbın tarzı şeylerde çeşit çok ve rahatlıkla heryerde bulunabiliyor.Ben daha çok gördüğüm orjinal parçaları kaçırmadan alıyorum.Üzeri fırfırlı kot pantolon görünümlü taytımızda bunlardan sadece biri.Görür görmez bayıldım. Leoparlı ve uğur böcekli şortlarda limangokids'den.Hayvan figürlü tarafları popoya geliyo :) Çok sevimliler.Kıyafetleri alırken sadece 1-3 aylık falan almıyorum 6 aylık olupta beğendiğim şeyleride alıyorum giyebileceği döneme denk geldi takdirde.Hello Kitty'li tulumlarıda dün görür görmez bayıldım ve 2 rengini birden aldım.








Bizden şimdilik bu kadar :)


32 değerli yorum:

mimozayım dedi ki...

O kadar güzel bi yatak odası seçmişsin ki ben bile yatabilirim öyle bi odada. Kıyafetlerde çok cici. Allah sağ salim giyeceği günleri göstersin inşallah. Hevese geldim yavaş yavaş bendemi başlasam bizim miniğin kıyafetlerine ne?

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

AMANIINNN ŞUNUN CİCİLERİNE BAKIN HELE PEK ŞEKER KENDİSİ GİBİ:) ALLAHIM SAĞLIKLI Bİ ŞEKİLDE KUCAĞINA ALMAYI NASİP ETSİN SİZE BAĞIŞLASIN BU KÜÇÜK PRENSESİ..

SERAP TAN dedi ki...

AMANINNN AMANIN BAYILDIM YATAK ODASI TAKIMINA BAYILDIMMMMMM HARIKA! TAM DA HAYAL ETTIGIM GIBI CANIM BENIM CICILERINI DE GULE GULE GIYSIN MINOOSUMUZ :) AGZA BAK AGZA:)))

Zeynep dedi ki...

mimozayım amin inşallah canım :) aynen yatak odasını ilk gördüğümde bende aynı tepkiyi verdim :) canım eşim bebeğimiz 6 aylık olana kadar hiç bişey aldırmadı bana iyi değil böyle şeyler diye bende daha yeni yeni almaya başladım o yüzden insan dayanamıyo gerçekten almak için sabırsızlanıyo :)

cicibişeyler çok teşekkür ederiz aminn inşallah :):)


serapcım benim tarzımın dışında biraz klasik ama bende çok beğendim :) beğenmene sevindim seninde ;)

BAHAR dedi ki...

yatak odasına tam anlamıyla bayıldım, harika bir seçim olmuş, ben olsam bende böyle bir model seçerdim heralde, minik zeynep çok şanslı:)

fashion house by zeto dedi ki...

Ayy maşallah canım sağlıklı, sıhhatli olsun minik bebek:) Aldıkların çook tatlı, yatak odası da öle:) Çok tatlısın yaa Barbie de hazırda duruyo haa:) Resmide süper yaaa direk herşeyi belli çok güzel maşallah annesi:)

fashion house by zeto dedi ki...

Ayy maşallah canım sağlıklı, sıhhatli olsun minik bebek:) Aldıkların çook tatlı, yatak odası da öle:) Çok tatlısın yaa Barbie de hazırda duruyo haa:) Resmide süper yaaa direk herşeyi belli çok güzel maşallah annesi:)

Zeynep dedi ki...

baharcım beğenmene sevindim canım, senin tarzında bi mobilya seçimi oldu :)

zetocum çok teşekkür ederiz :) barbie bebeklerin devamı gelicek :D ayrıca beğenmene sevindim zevkli insanlarında beğenmeleri ayrı bi keyif veriyo insana ;)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

zeynep'cim aldıgın oda cok güzel inci tunçel'in modeli görmüştüm bunu. Keyifle kullansın minik sağlıkla gelsin cok az kaldııı:)

SvGLove dedi ki...

Ammaaan ne kadar ozendim simdi:) Odasi prenses odasi, kiyafetleri prenses kiyafeti;)
Saglikla gelsin Zeynep Jr.:)

serife dedi ki...

Hmmm yataklodasi na bayildimmm:)) rengi cok hos.
Insallah saglikli bisekilde kucagina alirsin.Allah hayirli evlat nasip etsin.
Bende bi kiz annesi olarak cok yakistirdim mini zeynepe :))

Zeynep dedi ki...

modaeratörüm çok teşekkürler :) inci tuncele bakmadım ben hiç fantasia bebeden aldım takımı :)

svglove çok teşekkür ederiz beğenmene sevindim :)

şerife amin inşallah çok teşekkürler :)

Vintage Duygular dedi ki...

O masallah, yine bir melek cok sansli,harika bir anneye sahip olucak. Yatak odasini cok begendim, bizde ileride de kullanabilmesi icin büyüyen yatak almistik, ve ayni sekilde süsleri kendimiz yapariz diye sade almistik.:)
Izin verirsen ufak bir ayrintidan bahsetmek istiyorum: Bende esimde uzun boyluyuz,yani standartin üstünde.Doktorum hep,sizin bebek büyük olucak sakin ne alirsaniz kücük almayin demisti. Bizde hem bebek arabasinin hem besigi, ve buna benzer herseyi büyük aldik.öylede oldu.. su anda 8aylik olan kizim yasitlarina göre oldukca uzun, ve belliki hep öyle gidicek. Ve hediye gelen birsürü sey olmadi.Ayni sekilde ayakkabi derdimizde var. :) Gördügüm kadariyla sende/sizde uzunsunuz.Bizim gibi bazi seyler olmadi diye üzülmemen icin (özellikle hediyeler), aklinizda olsun diye yazmak istedim.Öpüyorum,saglikla gelsin minik melek..

Zeynep dedi ki...

vintage duygular teşekkür ederim canım düşüncen için :) uyarman çok iyi oldu dr.umuz boyu konusunda bişey söylemedi açıkcası bizimde en büyük merakımız bu :) söylediklerini ciddiye alıcam bundan sonraki alışverişlerimi ona göre yapıcam,şuana kadar aldıklarımın içinde de büyük kıyafetler var gerçi umarım bi problem çıkmaz :)

MoR KeLeBeK dedi ki...

Çok zevkli ya bebek alışverişleri. Bu aralar çevremde bebekli çok valla özenmeye başladım yahu. :) Hele de kız olunca daha cicili bicili oluyor.
Bizde odasını senin gibi düşünüp aldık yanlız bizimki gemici temalıydı. Yatağını şimdi tek kişilik büyük yatak olarak kullanıyor, çok rahat oldu.

Kıyagetleri de büyük almaya bak canım. Birden bire büyüyorlarhele ki o küçücük dönemlenrinde bazılarını bir kez bazısını hiç giyemiyorlar.
8-9 aydan sonra daha çok kirtetiyorlar üstlerini başlarını hem kg alma da yavaşladığı için daha çok giyebilirler. Giyebilirler dediğimde belki 2.ve 3. kez. :)

Allah sağ salim kucağınıza almak nasip etsin cnm. Herşey çok güzel.

Zeynep dedi ki...

morkelebeğim erkek çocuğunda yatak odası takımı daha risksiz gibi geliyo bana benim eşimin evlenmeden önceki yatak odası takımı kırmızıydı ergenliğinde alınmış büyüdüğündede rahatlıkla kullanmış ama kızda riskli olur diye bende böyle bi seçim yaptım :) allah sanada senin gibi cici bi kız çocuğu nasip etsin bu arada ;) tavsiyelerinide dikkate alıcam kesinlikle ;) boşuna dememişler demekki çocuğun yediği helal giydiği haram diye :)

Tuğba dedi ki...

Ayy Zeynep gözüm döndü yatağın üzerindekileree :) Son aldığın hello kity liler çok güzelmiş,sağlıkla sıhatle gelsin yeğenim :D ne kaba bir kelime yeğenim :P şşşttt Yeğeeen :)
Odasına vuruldum diyebilirm model süper,renk harika ;)

Zeynep dedi ki...

teyzesiiii yatak odası çok güzel dimi beğenmene sevindim vallahi ;) yeğenin! gelsinde senin aldıklarınıda giysin biran önce :)

MeLc dedi ki...

inanılmaz güsel bi secim yapmışsın canım güle güle kullansın bebişin aldıgın kıyafetlerde süper zevkli annenin şanslı kızı,sağlıkla kucagına alman dileğiyle canım

♡♥ LucY ♥♡ dedi ki...

Canım mobilyaların da prensesin kıyafetleri de çok güzel. Biz kız anneleri biraz abartıyoruz galiba. Bizim minnoşun da şimdiden benden çok kıyafeti oldu bile:D Hello Kitty'lilere bayıldım. Nereden aldın? Yakınsa ben de alayım (Çok az ya kıyafeti bir onlar eksik:D )

Zeynep dedi ki...

melcim çok teşekkürler canım beğenmene sevindim :)

lucycim ne kadar çok özeniyoruz dimi :) vallahi insanın aldıkça alası geliyo harika şeyler var kız çocukları için :) hello kittyli bodyleri toriumdaki e- bebekten aldım hemde çok komik bi rakama :)

Vespa GirL Make Up dedi ki...

Çok güzel çok zevkli bir oda seçmişsin. Genç kız olmaya başladığında bile kullanır severek eminim...
Yalnız eşyalar odasında iken mi çektin fotografları yoksa bu eşyaların showroomdaki halleri mi...

Eğer odası ise diğer detayları da paylaş lütfen... (:

Ufaklık sağlıkla gelsin inşallah...

Vespa GirL Make Up dedi ki...

uppps cibinlik daha farklı olacak demişsin zaten demek ki odasında değil henüz mobilyalar (:

ille soru soracaksam şunu sorim (:
Modokodan nerden aldınız mağza ismi?

Zeynep dedi ki...

vespacım çok teşekkürler canım beğenmene sevindim ;) fotoğraflar mağazadan henüz teslim almadık mobilyaları, 1 ay gibi bi sürede yapıyolar modokoda bebek genç takımlarının bulunduğu bi bölüm var ordan fantasia diye bi mağazadan aldık internet adresi: http://www.fantasiabebegenc.com/

Sinejan dedi ki...

Merhaba,
Zevkle döşenmiş çok güzel, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ama ben en çok Hello Kitty atleti beğendim, bende küçükken kızıma hep alırdım 4 yaşına girdi şimdide o bağımlısı oldu...

Zeynep dedi ki...

sinejan merhaba :) teşekkür ederim,hello kittyli atletleri bende görür görmez bayıldım :) kızınında bağımlısı olması normal :)

Elif dedi ki...

Poposunda hayvan figürleri olan taytlara bayıldımm. Bu zamanda bebek olmak vardı yahu :)

Zeynep dedi ki...

elicim beğenmene sevindim zamane çocukları gerçekten çok şanslı :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

allah saglıkla doğmayı nasıp etsın ınsallah..bebık ıcın herseyı alıyoruz ve bırcogu gıyemeden kuculuyor:)) ama yınede dayanammıyor ınsan..soylemeden gecemıyecegım tulumlar rahat olmuyor bez degıstırrken alt ust takımlarla cok kolay oluyor ben hep tulum almısım ama kuzuma hep cıkar cıtcıtla ayaklarını baya zor oluyo mınıcık cunku sonra alt ust aldım ohh:)) odası cok seker olmus mıss gıbı..sevgıler takıpteyım

Zeynep dedi ki...

kokosss kelebek amin çok teşekkür ederim :) tavsiyeni dikkate alıcam ;)

Elif Yücel dedi ki...

hepsi çok güzeller,allah sağıcakla kucağına almayı nasip eder inşallah,
bende deneyimli bir anne olarak söylemek isterim,gerçekten tulum olanların kullanımı zor vede çabuk büyüdükleri için boydan kasıyor,ve az giyiliyor,helede bebek düşünüldüğünden büyük doğarsa:)benimde tavsiyem alt üst ayrı 2 parça olan takımlar...

Zeynep dedi ki...

elif yücel çok teşekkür ederim :) ikili takımların sayısını arttırdık ;)