13 Ağustos 2011 Cumartesi

Flormar 429

Oje postlarına uzunca bi ara vermiştim,sanmayınki bu dönemde hiç oje sürmedim :) Yeni keşfim flormarın 429 numaralı ojesi.Birde Beyaz Büyü'nün bloğunda görüp bayıldığım bi renk var ki onuda sürer sürmez paylaşıcam.429 Yeşilin hangi tonu bilemiycem ama ben bayıldım. Tek katta rengini veren yoğun bi yapısı var.






Flashsız



Flashlı


15 değerli yorum:

Junkhead dedi ki...

Turkuaz değil mi bu :) Çok yakışmış !

Zeynep dedi ki...

junkhead turkuza benziyo evet ama sanki turkuaz biraz daha açık tonlu bi renk değil mi? ben çözemedim bunun rengini :D

...ebru... dedi ki...

çok güzel bir renk bayıldım :))güzel ellerine de pek bi yakışmış canım :)

http://marblingoftheworld.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Bence turkuaz :) Yeşil ve mavi rengin karışımı turkuaz oluyor çünkü,ama bunun yeşilliği biraz daha fazla olabilir normal turkuaza göre ;)

CrescentQueen dedi ki...

Cok yakismis cnm bn kendimde pek begenmiyorum ya bu tonlari, sende guzel durmus :-)

mavidunyam dedi ki...

turkuaz değil yok, turkuaz daha açıktır =)
ama bende çok sevdim ve gittim aldım =) sebebi sensin zeyneppp =)

gulden dedi ki...

bu rengi pek sevdim:))

yalnız bir sorum var; flormarın sarı ojesi vardı bende sadece 1 gün tırnağımda kalmasına rağmen sildiğimde tırnağım sapsarı kaldı.sanki 1 hafta beklemiş gibi:( sonra bir daha yaklaşmadım flormarın yanına. ojenin renginden mi oldu yoksa turnağı mı sararttı onu bile çözemedim. demem o ki böyle bir sorun yaşadın mı hiç flormar ojeleriyle?

sevgiler
http://mochadaily.blogspot.com/

Zeynep dedi ki...

ebru çok teşekkürler :)

junkhead aynen yeşil daha ağır basıyo ;)

crescent Queen çok teşekkür ederim canım beyaz tenede esmer tenede güzel gider aslında bu renk eminim sanada yakışır ;)

mavidünyam iyi yapmışsın pişman olmıycaksın ;) bu arada ben uzun süredir seninde içinde olduğun bazı bloglara yorum bırakamıyorum çok sinir bozucu bi durum :(

gulden bugüne kadar kullandığım flormar ojelerinden hiç birinde böyle bi problem yaşamadım :/ acaba renginden dolayı mı oldu sende?

mavidunyam dedi ki...

aa neden yorum bırakamıyorsunki acaba =/

Zeynep dedi ki...

google hesabım açık olduğu halde kayıt istiyo kayıt yapıyorum yapmamışım gibi aynı sayfaya yönleniyo uzun zamandır böyle durum :(

Tuğba dedi ki...

ooo çok güzelmiş rengi ;) Çokta yakışmış canıımm :) Yeşilide görmek isterizzz

sema dedi ki...

rengi çok tatlı..

Zeynep dedi ki...

abla dimi bencede çok güzel sanada alalım sende sür :) diğerinide sürim çekicem ;)

sema beğenmene sevindim :)

Tuğba dedi ki...

Ben ve yeşiil ve diğer capcanlı renklerr bayılırım evet bende alayım süreyiiim :) Kuzum alışamadın sen hala değil mi? Süremem kiii beeeen :D
Sen sür ben beğeneyim sende sürmüş kadar oluyorum :)

Zeynep dedi ki...

kızııım tatilde sürdün ya ;)