14 Ağustos 2011 Pazar

Camel Pantolon..



Havuç - şalvar tarzı bi pantolon. Görür görmez çok beğendim belinin lastikli oluşuda bu dönemde kullanım kolaylığı sağlıyor.Bu arada yeni fotoğraf mekanımı nasıl buldunuz :D







Renklerin uyumu



Atlet:Batik-Pantolon:Mudo-Kolye:H&M-Çanta:Vakko-Sandalet:Onur Çarşısı

7 değerli yorum:

Tuğba dedi ki...

Karnın nerede diyenlere katılıyorum yahuu :) hiç belli olmuyor fotolarda kesin içine çekiyorsun sen anladım ben :P Nerede o koca göbeğin söyle bakiiiiim :)

PAntlonun harika güle güle giy,rengide çok güzelmiş

butterfly dedi ki...

zeynepcim maşallah ya önden bakıldığında karnın hiç yok kiloda almamışsın ne güzel bi anne adayısın nazar değmesin....pantolonda çok yakışmış güle güle kullan bu arada saçların baya uzamış dökülme problemi yaşıyomusun acaba?

Kitapçı Kız dedi ki...

oy karnın büyümeye başlamış, çok tatlı ya :)

Zeynep dedi ki...

abla ya çekermiyim hiç karnımı içime aşkolsun :D öndern fotoğraf çekindiğimde karnım belli olmuyo :)

butterfly çok teşekkür ederim :) evet karnım sadece önden bakıldığında yok :D aslında 6 kilo aldım ama nereye gitti o kilolar bilmiyorum :) saçlarımla ilgili dökülme problemi yaşamadım şuana kadar ama genelde doğum sonrası çok döküldüğü söyleniyo :/

kitapçı kız çok teşekkürler :)

'Ezginin Günlüğü' dedi ki...

Çok şirin bir annesin sen,maşallah :)

xcelis dedi ki...

pantolonun modeli rengi çok güzel.Zeynep çok güzelsin maşallah senin bebeğinde dünya güzeli olucak eminim.Allahım esirgesin
Öpoomm

Zeynep dedi ki...

ezginin günlüğü çok teşekkür ederim :)

xceliscim çok teşekkürler canım sen güzel bakıyosun ondan ;)