18 Ağustos 2011 Perşembe

Biri Nazar mı Dedi?



Yıldızı çok düşük olan ben deli gibi nazara gelirim devamlı.Artık yaşadığım iyi-güzel şeyleri etrafımdakilerle bile paylaşmaktan korkar oldum.2 gündür başımdaki aksiliklerin en büyüğü bu gördüğünüz camların başımdan aşağı dökülmesi oldu.Tam duştan çıkmak için kapıyı açıyodum ki alakasız bişekilde duşun kapı kolu elimde kaldı ve olanlar oldu.Normal şartlarda benim baya güç kullanmam lazım o camı kırmam için.Allah'a binlerce kez şükürler olsun ki kafamdan topladığım camlar zarar vermemiş, parmağımda kesik ve ufak tefek çiziklerle atlattım ama yaşadığım korku yetti bana.Uzun bi süre kendime gelemedim, eşim geldide kendimi anca toparlayabildim.Yani gerçekten verilmiş sadakamız varmış.Allah kimseye böyle şeyler yaşatmasın ve iyi gözlede kötü gözlede bakanların nazarından korusun!

49 değerli yorum:

çatı katı dedi ki...

çok geçmiş olsun :( Allah korumuş tatlım.. aslında sandığımızdan daha göz önündeyiz ve herkes iyi gözle bakmıyor malesef..
bende bebekle ilgili şeyleri paylaşmayı azalttığımdan beri biraz rahatladım.. yoksa sürekli sorun çıkıyordu.. Allah başka sıkıntı yaşatmasın bunun üstüne inşallah tekrar geçmiş olsun..

.ankara düşleri. dedi ki...

gerçekten verilmiş sadakanız varmış.Rabbim beterinden saklasın.
minik kuzuya da sana çok geçmiş olsun.

SERAP TAN dedi ki...

canımm cok gecmıs olsun yaa!!! Aynen ya bu aralar bı nazardır donup dolasıyo etrafta..Aman Allaha sukurler olsun da daha ciddi bişi olmamış canım hemen ekmek verın bı fakıre.. buyuk gecmıs olsun!

'Ezginin Günlüğü' dedi ki...

inanmıyorum :S Gerçekten verilmiş sadakanız varmış tatlım çok sevindim büyük bir şey olmadan atlattığın için...Gözü olanın gözü çıksın :@ Kendine çok iyi bak tatlım benim...

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bi sadaka falan ver bai gercekten ihtiyacı olan birisine.

benım de kafama kocabir avıze dusuyodu.
sans eseri kafamı yururken kaldırıp tavana bakmamla kurtuldum
nazar dualarını kendınde sureklı oku baskasına senın için okuttur

Zeynep dedi ki...

ilkaycım çok teşekkürler,çok haklısın aslında daha dikkatli olmak lazım ama işte herkesi kendim gibi zanneden bi yapım olduğundan herşeyi ulu orta yaşar-dım artık daha dikkatli lucam gerçekten..

ankara düşleri çok çok teşekkür ederim..

serapcım sağolasın valla üzerimizde var bişeyler allah beterinden korusun..

ezginin günlüğü çok teşekkür ederim,gerçekten allah korudu..

tuguna dedi ki...

inanmiyorum cok cok gecmis olsun, burdan ciddi bir yara almadan kurtulman buyuk sans, bununla gecmis olsun.

yıldız dedi ki...

çok geçmiş olsun canım
üzerinde nazar boncuğu hep taşı yıldızın düşükse eskiden kurşun döktürülürdü kalmadı öyle adetler insanın içi rahatlardı

Aktuelmoda dedi ki...

Canım yaa Allah korumuş gerçekten ikinizi de.Çok geçmiş olsun tatlım..

Zeynep dedi ki...

kova kadınıyım ben; normalde sadaka vermeye çok önem veririm bu olay içinde ayrıca sadaka çıkarmak lazım gerçekten,sanada geçmiş olsun .dualarda olmasa da zaten neye sığıncaz..

tuguna çok teşekkürler bende bakıp bakıp hala aynı şeyi söylüyorum :(

yıldız nazar boncuğu hep taşırım üzerimde benimde aklıma gelmiyo değil yani kurşun döktürmek :)

moda_kesh dedi ki...

çok geçmiş olsun nasıl bişidir bu ya allah koromuş verilmiş sadakanız varmış gerçekten

MoR KeLeBeK dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun ya. Görünce şok oldum. Allah korumuş sizi. Dualarınızı eksik etmeyin. İnşallah tekrarı olmaz. Kendine çok dikkat et.

xcelis dedi ki...

Kusum geçmiş olsun Allah esirgemiş

♡♥ LucY ♥♡ dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, aynı durum benim de tatilde başıma gelmişti. Duş kabininin camı elimde kalmıştı. Allahtan eşim vardı o kaldırdı yoksa taşıyamazdım elimde parçalanırdı. Senin de verilmiş sadakan varmış. Maalesef herkes iyi niyetli bakmıyor işte. Ben de biraz bu yüzden saklı tutuyorum resimlerimi. Olmayan maalesef bazen kıskanabiliyor. Ben caddede gezerken bile karnıma bazı kadınlar öyle bakıyor ki sinir oluyorum. Hep nazar boncuğu taşıyorum, sen de öyle yap. Çok çok geçmiş olsun

Kitapçı Kız dedi ki...

geçmiş olsun... ucuz atlatmışsın gerçekten.

kendine ve bebeğe dikkat et...

simone dedi ki...

ayy canım benim yaaa... allah korumuş sizi... gerçekten büyük tehlike atlatmışsın...

Zeynep dedi ki...

modakesh çok teşekkürler gerçekten öyle..

morkelebeğim çok teşekkür ederim amin inşallah birdaha böyle bişey yaşamam allah kimseye yaşatmasın..

xceliscim çok teşekkürler..

lucycim çok teşekkürler sana büyük geçmiş olsun çok haklısın aslında biraz sakınmak gerekiyo sanırım :/ insanların karnıma olan bakışlarından bende senin gibi müzdaribim çok sinir bozucu bakışlarla karşılaşabiliyorum..

kitapçı kız çok teşekkürler..

simone öyle gerçekten çok teşekkürler..

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

çok geçmiş olsun gerçekten ucuz atlatılmış Rabbim korumuş sizi..Kendinize cici bakasınız bebişede tabi..:)

mavidunyam dedi ki...

zeyneppp Allah korumuş ikinizide.. Çok geçmiş olsun.. Aman dikkat et =/

lillarelli dedi ki...

verilmiş sadakan varmış:(çok çok geçmiş olsun :(
http://lillarelli.blogspot.com/

Tuğba dedi ki...

:( Allah korumuş seni ... Bir daha olmasın böyle şeyler,dualarım seninle

Hedonist Queen dedi ki...

canım çok geçmiş olsun ya ben de bugünlerde aynı şeyleri düşünmeye başladım, başıma saçma sapan işler geliyor ben ki son zamanlarda kimseden sakınmamaya nazarı önemsememeye çalışırdım bir de. iyi olmana sevindim Zeynepcim.

Zeynep dedi ki...

cicibicişeylerr çok teşekkür ederim..

mavidünyam çok teşekkürler..

lillarelli çok teşekkürler gerçekten öyle..

ablacım amin..

hedonist Queen çok teşekkür ederim canım,aman canım sende dikkat et bende aman boşver zeynep bişey olmaz dedim başıma gelmeyen kalmadı :(

esinspiration dedi ki...

çok geçmiş olsun..

Sochic dedi ki...

aman canım dikkat et kendine, büyük geçmiş olsun allah nazarlardan sakınsın seni de bebişinizi de:(

[qüldeminde] dedi ki...

cokk büyük gecmis olsunnn canim Allah korumus
Allah kem gözlerden korusun

Glittering Secrets - Ezgi dedi ki...

çok geçmiş olsun! şanslıymışsın gerçekten o camların içinden "sağlam" çıktığın için, çok geçmiş olsun tekrar!

hayat güzel dedi ki...

bende çok inanırım nazara...ve kesinlikle böyle alakasız gerçekleşen aksilikleri nazara bağlarım... çok geçmiş olsun canım

CrescentQueen dedi ki...

Cnm çok geçmiş olsun Allah seni ve aileni nazarlardan korusun, çok kötü kırılmış gerçektende :(

kavala70 dedi ki...

çok geçmiş olsun canım,allah seni ve bebeğini korumuş(

Gokce dedi ki...

İnan çok üzüldüm Zeynepcim :( Kıyamam ben sana.Geçmiş olsun.Kendine çok dikkat et :(

Zeynep dedi ki...

esinsprition çok teşekkürler..

aochiccim çok teşekkür edeirim canım amin..

güldeminde çok teşekkürler gerçekten allah korudu..

ezgi çok teşekkür ederim..

hayatgüzel çok teşekkürler dinimizde nazarın varlığı detaylı olarak var zaten bende kesinlikle çok inanıyorum..

crescentQueen çok teşekkür ederim,amin canım..

kavala çok teşekkürler..

gökçecim canım benim çok teşekkür ederim..

Sibel'in Hobi Dünyası ... dedi ki...

Zeynepcim büyük geçmiş olsun arkadaşım. Bolbol dualar oku, kendine çok iyi bak, seni seviyoruz, bebişinlegüzel günler diliyorum... Sevgiyle kal...

Sibel'in Hobi Dünyası ... dedi ki...

Zeynepcim büyük geçmiş olsun arkadaşım. Bolbol dualar oku, kendine çok iyi bak, seni seviyoruz, bebişinlegüzel günler diliyorum... Sevgiyle kal...

zOiplaNet dedi ki...

Off çok korkunç.. Hele de karnında bebişle.. Allah korusun seni, bebişini, aileni zeynepcimmmm.. 41 kere maşallah.. Elem tere fiş, kem gözlere şiş :) Valla boyunu kıskanıyorum ama hiç kötü gözle bakmadım yeminle :)) Hep maşallah demişimdir :))

Ayşegül Yılmaz dedi ki...

Gözlerime inanamadım çok geçmiş olsun ben nazara çok inananlardanım. Allah' a sığınmakdan başka çare yok malesef Allah korusun canım bebeğinide senide, sağlıkla bebeğinide kucağına alırsın inşallah .

deniz dedi ki...

Geçmiş Olsun. İnanılır gibi değil o camları tamper cam kırılmaz diye satıyorlar. Yaralanmamanız büyük şans. Allah korusun bütün anneleri,anne adaylarını ve bebeklerini.

Zeynep dedi ki...

sibelcim çok teşekkür ediyorum,dediğin gibi bol bol dua okuyorum..desteğiniz rahatlatıyo mutlu ediyo beni :)

zoicim teşekkür edeirm canım benim senin gibi iyi gözle bakanların nazarı zaten değmez ;)

ayşegül yılmaz çok teşekkür ederim,haklısın allaha sığınmaktan başka çaremiz yok..


deniz amin,çok teşekkür ederim,öyle alakasız bi şekilde kırıldıki zaten hala inanamıyorum..

Elif dedi ki...

Çok geçmiş olsun, Allah nazarlardan saklasın seni ve bebişini.

gossipworld dedi ki...

büyük geçmiş olsun Zeynep'çim mevlam senide yavrunuda korusun.Bu mübarek ayda mevlam korumuş.
Bende hamileyken böyle birşey atlatmıştım başıma cam düşmüştü 4 aylık hamileydim ben bebeğim diye ağladım yavrumu ultrasonda gördğümde nasıl korkmuş dedi doktor.Allah bir daha yaşatmasın.Ablam sadaka ver her türlü belayı önler.Allah'a emanet olun.

Zeynep dedi ki...

elif çok teşekkür ederim..

gossipworld çok teşekkür ederim,sende çok büyük bişey atlatmışsın,hepimiz allaha emanetiz..

alliyah dedi ki...

zeynep,sendede negüç varmış yahu :))yerle bir etmişsin duşu azcık espiriye vuralım demi gerçekten çok geçmişolsun ben nazara çok inanırım insanlara şunu yapıcam,bunu alıcam dediğim zaman hiçbiri gerçekleşmez.allah nazarlardan korusun seni ve aileni felak ve nas suresini hergün oku allahın izniyle hiçbiy olmaz

Zeynep dedi ki...

hahaahah :) aynen alliyahcım bende deli kuvveti var :) sağol canım benim dualara sığınıyoruz hep ..

AtolyeKedi dedi ki...

Çok geçmiş olsun.

yeliz dedi ki...

(vampirejessicam) geçmiş olsunn allah nazarlardan saklasın

Porti dedi ki...

Hufff o ne olmuş öyle yaaa :S
Çok çok çok geçmişler olsun
Elem tere fiş,kem gözlere şiş :(

Gizzy dedi ki...

ayyy cnm neler olmuş böyle çok çok geçmiş olsunnn...neyseki sen de ve bebiş de bi şey yok...çok dikkat et kendine tatlımm bir nazar boncuğu tak bir yerlerine:)

yurdagül dedi ki...

geçmiş olsun canımm tuzla buz olmuş resmen şaşdım sanırım senin demen gibi nazara gelmişsin tatlım ALLAH beterinden saklasın seni ve aileni.

Zeynep dedi ki...

atolye kedi çok teşekkürler..

yeliz çok teşekkür ederim amin..

porti çok teşekkür ederim ..

gizzycim çok teşekkürler canım her tarafım nazar boncuğu dolu :)

yurdagül çok teşekkür ederim allah beterinden saklasın..