3 Temmuz 2011 Pazar

Zara İndirimi

Zara indiriminden yararlanmak her canlının hakkı,henüz doğmamış olsada.... :)









Bu da teyzoşumuzun hediyesi :)


12 değerli yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

pek güzeller <3 böyle alışverişler eminim heyecanı arttırıyordur :D

adriana1983 dedi ki...

çok şirinler Rabbim sağlıklı bir şekilde dünyaya gelip bunları giymesini nasip etsin canım ayrıca seni izleyicilerini hediye etkinliğimize bekleriz:http://kirmizirouge.blogspot.com/2011/07/muhtesem-hediyeler-veriyoruz.html

cicibebe dedi ki...

çokkk tatlılar cnm :) papileir facete gördüm ama ekli olmadıgımız için yorum yapamadım :) süperrrler :) ama dogana kadar bu cimcimenin dolabını düşünemiyorummm :)

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

çok güzeller ya bayıldım hadi bakalım prnsese de kesin çok yakışır

Zeynep dedi ki...

pembe fiyonkcum aynen canım bian önce gelsede giyse diye heycanlanıyor insan :)

adriana çok teşekkürler amin :) etkinliğinede hemen katılıyorum :D

cicibebecim çok teşekkürler :) beğenmene sevindim facedende eklesene ;) bu arada ben senin bloğuna uzun süredir yorum yazamıyorum :(

moda ve hobi perisi çok teşekkür ederiz :)

Nilla dedi ki...

Zara'da kız çocuk kıyafetleri erkeklerden çooook daha güzel! Keşke hepsini toplasaydın :) ÖZellikle ayakkabıya bayıldım

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

yerim ben bunları papıler ne kadar güzelll masallah ;)

Zeynep dedi ki...

nillacım ne alacağım konusunda öyle kararsız kalıyorum ki bunları bile zor aldım :)

prensesim beğenmene sevindik ;)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

o papileri yerim! enfesler sağlıkla giysin minik zeyno:)

Buket Poyraz dedi ki...

çok şekerlermiş... güle güle kullansın minik :))

http://buketpoyraz.blogspot.com

pride dedi ki...

Bayıldım hepsine,daha dünyaya gelmeden indirim kovalayan çocuk olacak kendisi:))) Büyüyünce de Zara'dan çıkartamayız herhalde kızımızı:))

Zeynep dedi ki...

modaeratörüm :):)

buketpoyraz çok teşekkür ederiz :)

pridecimm beğenmene sevindim :) aynen canım ya babasının ocağına incir ağacı dikicek :)