31 Temmuz 2011 Pazar

Eski Pantolonlara Sığıyor Olabilmek..

Çok güzel :) Hazır hala sığıyorken ne giydim postu yapmadan olmaz :) İlginçtir bigün kalkıyorum karnım yok bigün kalkıyorum karnım kocaman :) Bir tek ben değilimdir sanırım böyle olan ?




Straplez Body: Bakırköy Pazarı / Pantolon:Stradivarius

13 değerli yorum:

mustafa dedi ki...

bole ii bozma:)

BonBon dedi ki...

hamilelik çok yakışmış canım sağlıkla kucağına gelmesi dileğimle..

Zeynep dedi ki...

mustafa :)

bonboncumm çok teşekkür ederim inşallah :)

MoR KeLeBeK dedi ki...

Hayranım şu formunu koruya fiziğe. :) Maşallah diyelim her iki Zeynep'imize de :)

Zeynep dedi ki...

canım benim sende harika bi annesin marifet senn gibi olabilmekte ;)

Hedonist Queen dedi ki...

maşallah güzeller güzelim ya :)

xcelis dedi ki...

maşallah kuzuma ya manken gibi yine

Zeynep dedi ki...

hedonist Queencimm canım benim öpüyorum çok :)

xceliscim çok teşekkür ederim canım :)

Zeynep dedi ki...

hedonist Queencimm canım benim öpüyorum çok :)

xceliscim çok teşekkür ederim canım :)

MakyajSever. dedi ki...

Hamile misin?! Nasıl yaa, hiç belli değil ki :)

Maşallahh:)

Zeynep dedi ki...

makyajsever :) çok teşekkürler üzerimdekinin avantajı ;)

Vintage Duygular dedi ki...

Bende de öyleydi.Bir pantolonumun üzerine 1 gün sigiyordum 1 gün olmuyordu. Bebegin keyfine bagli galiba :) Nasil duruyor, yatiyorsa diye düsünüyorum. Cok iyi görünüyorsun, Masallah .Sevgiler ;)

Zeynep dedi ki...

vintage duygular çok teşekkürler :) ne ilginç bigün üzerime olan şey bi gün olmuyo :/