20 Temmuz 2011 Çarşamba

Bu Aralar..









Bu fotoğraf evi yerleştirmiş olmanın verdiği rahatlığın (ki hala işler tam olarak bitmiş değil) ispatı :D

İşlerin büyük bi kısmını hallettikten sonra ablamın şöförlüğünde ben,koca göbeğim, ve annemle düştük akçay yollarına.Evin telaşıydı falan derken epey yoruldum,dinlenmek iyi gelicek diye düşündüm.Şuan da tatilin keyfini çıkarmakla meşgulüm.Gezmekten henüz dinlenme kısmına geçemedim gerçi ama olsun :)






Denizin,güneşin,kumun tadını çıkarıyorum.



Ve gece gündüz demeden bol bol da yiyorum hatta öküz gibi yiyorum Allah sonumu hayır etsin :D Hatta bu saate burnumagelen gözleme kokusuna karşı koymakla meşgulüm.Bakalım direnişim ne kadar sürecek :D Herkese sevgilerrr :)


9 değerli yorum:

Sochic dedi ki...

hadi gözün aydın, bol bol enerji depola minik zeyno için lazım olcak, bu arada koca göbek mi??? pardon burdan bişi gözükmüyor maşallah canım her zamanki gibi fit ve zarifsin:)

xcelis dedi ki...

ohh afiyet bal şeker olsunnnnn kendin yiyiyosun bizim canımı çektiriyosun yaaaaaaaa =)))) evin işlerinin bitmesine sevindim canım.Öpoomm

'Ezginin Günlüğü' dedi ki...

Maşallah hala inceciksin :) Ne güzel ne tatlı bi hamilesin sen :)

Sevgiler


www.esraezgiyaman.blogspot.com

AtolyeKedi dedi ki...

Oh ne güzel. Bende haftaya Ören-Akçay-Burhaniye arası gezicem işşallah :)

İyi tatiller...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

cnm benim ilk resim süper..BEN -KEYFİM VE KAHYASI budur işte :) bnm içinde bol bol yüz!! tadını çıkar oraların ;)

Zeynep dedi ki...

sochiccimm canım benim haklısın enerji depolamam lazım :) sen göbek yok diyosan yoktur o zaman ;) öpüyorum çok :)

xceliscim çok teşekkür ederim canım :) canınız çekmesin ama yaaa ;)

ezginin günlüğü çok teşekkür ederim böyle şeyler duydukça moral oluyo banada :)


atölye kedi teşekkürler sanada şimdiden iyi tatiller :) akçaya en son baya küçükken gelmiştim bu gelişimde hayran kaldım çok gelişmiş,burhaniyedende dün geçtik tekneyle denizi güzel gözüküyordu örenede bikaç gün içinde gitmeyi bizde düşünüyoruz iyi bi rota yapmışsınız kendinize ;)

prensesim aynennn öyle canım :D

SERAP TAN dedi ki...

canımmm, cookk guzel pozlar..harika gorunuyosunuzz:))

Zeynep dedi ki...

:) hehe sağol canım benim :)

Elif dedi ki...

Anasına bak kızını al derler ya, güzellik de annecikten geçiyor sanırım :) Ailenin en küçük üyesi de senin kopyan olacak galiba :)