9 Temmuz 2011 Cumartesi

Bu Aralar...


...Taşınma telaşı içindeyim.2 gündür annem ve ablam bendeler evi topluyoruz eşyaları koliliyoruz.Nakliyecilere bırakmak istemedik.Bugün öyle bir temizlikçi maceram oldu ki allah düşmanıma yaşatmasın o derece :) Kendi işini kendin yapıcan en iyisi. Evin içi koli doldu pazartesi günü taşınıyoruz ve muhtemelen internetim kurulana kadar buralarda olamıycam. Sonrasında da inşallah tatil planımızı devreye sokucam :) O arada boşluk bulursam ses vericem.Şimdilik sizlere hoşçakalın diyorum :)

Bu arada aşağıdaki şapşahane! tulum teyzesinden kızıma hediye.Görünce gözlerim doldu resmen çok beğendim. Teyzesi güzel notuyla birlikte sürpriz yaptı bize :) Tekrar teşekkür ediyorum ablama :)







2 değerli yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Çok tatlı, güle güle kullanmak nasip olsun işşallah.

Temizlikçilere güven yok, onca para veriyorsun sonra aynı yeri gidip kendin temizlemek zorunda kalıyorsun :( Allah kolaylıklar versin.

Zeynep dedi ki...

aminn inşallah :) temizlikçilerle ilgili taşındığım günde apayrı bi şok yaşadım ki sorma gitsin :(