21 Temmuz 2011 Perşembe

24 Haftalık Koca Göbek :)

Fotoğraf:Tuğba DOĞU :)

15 değerli yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

yerim o göbüşü ben, çok tatlı olmuş işte şimdi hamile gibisin :)masallah tütütü...

Laedri dedi ki...

Oyy maşallah.Benin de 20. haftaya kadar hiçbişi yoktu,nolduysa bikaç gün içinde oldu.3 gün görmeyen bile gözlerine inanamadı,birden çıkıverdi:)24. haftayı dolduruyoruz biz de.Doğum tarihin ne görünüyor tam olarak?

xcelis dedi ki...

aman amannnn göbişin bile güzel senin yaaa =)

Laedri dedi ki...

Maşallah ya büyümüş bebiş.Benim de 20. haftaya kadar hiçbişi yoktu,nolduysa birden oldu.3 gün arayla görenler bile çok şaşırdı,birden böyle çıkabilir mi diye:)Şimdi 24ü doldurduk.Senin ne çıkıyor doğum tarihin?

Zeynep dedi ki...

prensesim :) muckkssss:)

leadri hakikaten günü gününe tutmuyo :) biz henüz dr.umla doğum tarihi hakkında konuşmadık canım :)

xceliscimm teşekkürler canım yaa :):)

hayat güzel dedi ki...

maşallah iki zeynepe de:)

...ebru... dedi ki...

maşallah sana canım :)
http://marblingoftheworld.blogspot.com/

Laedri dedi ki...

Doğum tarihi derken normal 40. haftadan hesaplanıyo ya onu sormuştum ben.Netten de hesaplanıyo hani,son adet tarihini giriyosun.Bilgiler sana tarihi veriyor:D Tabii bebeklerin %5i o çıkan tarihte doğuyomuş,çoğunluğu erken teşrif ediyomuş:)

Zeynep dedi ki...

hayat güzel :):)

ebrucum çok teşekkürler :)

leadri anladım canım evet o şekilde hesaplamadan haberim var ama ben nedense çok meraksızım hiç bakmak aklımın ucundan bile geçmedi :D

AtolyeKedi dedi ki...

Ay çok tatlı görünüyorsunuz, Maşşallah nazar değmesin!

cingifilli dedi ki...

binmaşallah canım benim;)

CrescentQueen dedi ki...

Çok tatlı olmuşsun canım Allah nazarlardan saklasın <3

Kitapçı Kız dedi ki...

Nazar değmesin inşallah :)

Yeni evinden de görüntüler koy bir ara :)

Hedonist Queen dedi ki...

Maşallah çok güzelll :)

mavidunyam dedi ki...

zeyneppp ne kadar tatlı olmuşsunuz siz öyle =) ne kadar güzel bir resim =) küçük zeynepi görmek için sabırsızlanıyorum =)