6 Haziran 2011 Pazartesi

İki Fotoğraf Arasındaki Binlerce Fark...




Şimdi ben hamileyim ya,zaten garip olan hormonlarım hepten çoştular ya pek bi duygusalım.Soldaki fotoğraf 1994 ya da 1995,sağdaki de 2009.Aynı yerde farklı hikayelerle durup poz vermek.. Geçmişe bakınca anlıyo insan zamanın ne kadar çabuk geçtiğini...

18 değerli yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

yerim seni ben..bayıldım bu resme çok anlamlı...cidden hayat su misali canım..bir kısır döngü bu malesef yaşadığımız...senin cocugunda aynı şeyleri söyleyecek bir gün gelecek! hayat böyle geçip gidecek...

ChunLi Beauty dedi ki...

kuzum benim ya yerim seni :) Allah saglıkla bebişinizi kucagınıza aldıgınız günleri gösterir senin adına cok cok seviniyorum bende :)

by mutu dedi ki...

bende hüzünlendim :(

SERAP TAN dedi ki...

bı on sene sonra da aynı pozun bi farklısını Zeynep'e verdiriris :)

Zeynep dedi ki...

by mutlu :)

serapcım o dediğin artık malesef imkansız,biliyosun artık orası benim evim değil :)

çokoprenses dedi ki...

o kapıdan bi de bebişinle geçtiğinde gör sen esas duygulanmayı.çocuk oldugun eve çocugunla gitmek:)

Zeynep dedi ki...

çokoprensesim çok haklısın :( ama allahtan artık o ev bizim değil :)

luzumsuzisleruzmani dedi ki...

bayıldım fotoya :D ama herzamankinin tersi olmuş ;yıllar sonra daha yeşil bir yer:)ne güzel:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Ne kadar anlamlı bir fotoğraf bu böyle harika...

Zeynep dedi ki...

luzumsuzişleruzmanı sitemizin o güzelliği vardı gerçekten yıllar sonra iyice bi yeşillendi :)

didcim gerçekten anlamı çok büyük..

lemon blossom dedi ki...

fotoğraf çokanlamlı çok güzel ama ne kadar genç evlenmişsin zeynepcim

Zeynep dedi ki...

lemon blossom evet genç evlendim :) 17 yaşında tanıştım 21 yaşında evlendim zaten evliliğe giden bi ilişkiyi uzatmak istemedik ;)

Vintage Duygular dedi ki...

Coook güzel bir resim(ler) Benimde böyle bir resim var, ayni yerde 15 yil ara ile.. Cok hos duygular yasiyor insan bakinca.. ;)

butterfly dedi ki...

zeynepcim hayırlı olsun evinde can'ınızda resim gerçekten çok hoş çok beğendim yalnız benim merak ettiğim bişey var eviniz semt olarak nerede acaba çok hoş bi manzarası var bayıldım

Zeynep dedi ki...

vintage duygular aynen insanı alıp götürüyo bu fotoğraflar :)

butterfly çok teşekkür ederim :) bu fotoğraftaki evi soruyosan çamlıcada,taşınıcağım yer, soruyosan küçükçekmece..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

gözlerim doldu ben yoktum ya malum bi geldim okudum üfledim, seni şahsen de tanıyorum ya daha bi garip oldum balım. tebrik ederim Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin mucxxx

butterfly dedi ki...

taşınacağın evi demiştim canım diğerinin çamlıcada olduğunu biliorum komşuymuşuz eskiden:)bizde erkek arkadaşımla yakında düğün hazırlıklarına başlıcaz ev almayı düşünüyoruzda bu yüzden sormuştum çok hoş görünüyo eviniz güle güle oturun inşallah...

Zeynep dedi ki...

edacım canımsın çok teşekkür ederim :) muckkss

butterfly teşekkür ederim,komşuyduk demek :) allah çok daha iyilerini nasip etsin sana ;)