6 Haziran 2011 Pazartesi

Güneş Kremi Sorunsalı/BIODERMA RENKLİ GÜNEŞ KREMİ

Uzun süren renkli güneş kremi arayışım biodermanın Photoderm spf50+ faktörlü kremi sayesinde son buldu.Daha önce Hamiltonun everyday face renkli güneş kremini kullanıyodum ancak herzaman daha iyisini bulma çabası ile yeni bi arayış içine girmiştim.En sonunda bu kreme karar verdim.Malum hamilelikte ekstra dikkatli olmak gerekiyo güneş kremi kullanımına,zaten akneli çok problemli bi cildim var bu dönemde birde leke problemleri ile uğraşmak istemiyorum.Kremin yapısı ne çok katı nede çok sıvı tam kıvamında.Renk vermeside benim için gayet tatmin edici.En azından cilt tonumu düzenliyor.Bu kremin zannediyorum 2 rengi var.Bendeki 'Teinte Claire Light Colour' rengi.Cildimle gayet uyumlu.Parfümsüz çok hafif pudra kokulu bir krem.Arayış içinde olanlara tavsiye edebileceğim bi ürün.Krem 40 ml. Ve fiyatını merak edenler için ben eczaneden 50 tlye aldım.






1 değerli yorum:

Saadet dedi ki...

şimdi okudum ama hala geç değil :)
bioderma biraz yağlı olduğu için çok sivilce yapmıştı bende. görünümü çok güzel o ayrı !

takibimdesin siyah prenses

wwww.saadetiblog.blogspot.com