3 Haziran 2011 Cuma

Can'ımız



Fotoğrafta görmüş olduğunuz elleri başının altında 2.80 keyif yapan zat-ı muhterem önceki postumda bahsettiğim can'ımız :) Kendisi henüz 17.haftanın içinde ve kız.Etrafımdakilerin çoğu bana erkek çocuk yakıştırdığından ben dahil herkes erkek olucak diye beklerken ki son zamanlarda içime doğmuştu kız olucağı,bizimki bizi uğraştırmadan gösterdi cinsiyetini.Kız çocukları genelde geç gösterirlermiş cinsiyetini ama bizimki anası gibi terbiyesiz olucak belli erkenden gösterdi kendisini. Şimdi isim arayışındayız.İlk isminin Zeynep olmasını istiyorum,megolamanlıktan değil yanlış anlaşılmasın zeynep ismini çok sevdiğimden ve benim adımı rahmetli dedemin koyma hikayesi beni çok etkilediğinden.Tüm bu heycanlar yaşanırken ben gayet sakin,soğukkanlı ve hala anne olucağımı idrak edebilmiş değilim tabi :) Ve yine Dr.umdan bahsetmeden edemiycem.Dr. fobim olmasına rağmen kendisine her gidişimde hiç sıkılmıyorum.Sıcak tavrı ve bana sorucak soru bırakmıycak kadar ilgili oluşu beni kendisine 'hasta' bi hasta yaptı :D Ee 40 km. yolu boşuna tepmiyoruz yani :) Şiddetle tavsiye ediyorum ;)




Bir yandanda evin işleri devam ediyo.Seramikler seçildi banyolara döşendi,boya bitti ve daha bi sürü ıvır zıvır iş biticek inşallah.Fotoğraflayıp detaylı bi şekilde yazmayı düşünüyorum.Ev yenileyeceklere,ya da yaptıranlara belki bi fikir olur..

29 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

oy yavrum benim sende anne olacaksın ay cok tatlı :D Allah saglıkla kucagınız aldıgınızı günleri göstersin insallah :)

Hedonist Queen dedi ki...

Maşallah miniğe :)

Zeynep dedi ki...

Busecim çok teşekkür ederim :) amin inşallahh :)

Hedonist Queencim :) teşekkür ederim :)

cicibebe dedi ki...

anammmmm bi kokoş bebiş daha gelecek aramıza deseneee :) allah hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin canım :)

merimania dedi ki...

zeynepcim, Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin :)Ben de zeynep ismini severim zeynepin yanına kısa bi isim seçebilirsin :))

BonBon dedi ki...

çoook tatlı kii bu kız çocuğu ne canlar yakıcak kim bilir analı babalı büyümesi dileğimle :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

ohhh kerata yaaa keyfe bak cidden :) serseri pekk tatlı, pek güzel masallah canım allah sağlıkla kucağını almayı nsp etsin...sevgıler çok öptüm...

Beyaz Büyü dedi ki...

Yaaaaaaaaaa inanmıyorum! hayırlısı olsun! hem de kızmış yahuu!! bu nasıl güzel bir haber! allah analı babalı sağlıklı huzurlu büyütsün! gencecik güzeller güzelli annesi olucak ohhh çook şanslı!
canım çoook öpüyorum seni, tekrar tebrikler!

çokoprenses dedi ki...

ay şu miniğe bakın,şimdiden keyifçi:))

hayat güzel dedi ki...

kıyamam:) çok net anlaşılıyo bebiş:) maşallah...ben de oğlun olcağnı düşünüyodum aslında... sağlıkla doğsun inşallah... çok şeker bi anne olcaksın:)

çiğdem dedi ki...

allah sağlıklı sihhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah:))

Zeynep dedi ki...

cicibebecim aynen öyle canım :) çok teşekkür ediyorum :)

merimania çok teşekkürler :) aynen bende zeynep isminin yanına kısa bi isim arayışındayım :)

bonboncum çok teşekkürler amin :)

prensesim canım benim çok teşekkür ederim :) muckksss :)

beyaz büyü canım benim çok teşekkür ederim ne güzel şeyler söylemişsin iyiki varsın ;)

çokoprensesim aynen öyle :) inşallah ceren kadar sevimli bi bebek olur :)

hayat güzel amin çok teşekkür ederim :)

çiğdem çok teşekkürler :)

NİL dedi ki...

zeynepp,o kadar uzak kaldım ki blog camiasından ,yazını görünce kızdım kendime:(
cenımm çok sevindim sağlıkla Rabbim kucağınıza versin inşallah..tebrik ederim:)

EZGi :)) dedi ki...

zeynepp çok sevindim.hayırlı olsun canım allah kucağınıza mutlulukla sağlıkla alacağınız günleride göstersin.sıcacık kocaman sevgiler

♡♥ LucY ♥♡ dedi ki...

Maşallah ne kadar güzel göstermiş kendini, biz 27.hafta olduk bizim miniş hala poz vermeyi sevmiyor, kenardan kıyıdan görebiliyoruz:)

CrescentQueen dedi ki...

Maşallah canım zeynep ismini bende çok severim kızım olurda bende koymak isterim :)

çatı katı dedi ki...

hayırlı olsun tatlım kendin gibi güzel bi kızın olacak desene :) 2 hafta geriden takip ediyoruz bizde seni :) öpücükleerr

Zeynep dedi ki...

nilcim kızma kendine bloglar kapatıldığından beri var bi soğukluk zaten :) çok teşekkür ederim canım :)

ezgicim çok teşekkür ederim canım :) öpüyorum çok :)

lucycim bizimki diyorum anası gibi edepsiz olucak belli :D

crescentQueencim sende koy canım :)

ilkaycım çok teşekkürler canım :) bende seni ve bezelye ile olan maceralarınızı takipteyim ;)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Canım maşallah, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :) Çok şeker duruyor fotoda :D

Sochic dedi ki...

canım allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin kızçeni:) maşallah eminim çok güzel bir kız olcaktır annesi gibi

Modaccı dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun cnm. Benimde doğmasını beklediğim bir kız bebeğim var. Allah kısmet ederse bir buçuk ay sonra kucağıma almış olacam

SERAP TAN dedi ki...

KUZUCUUĞUMM!!Bu fotoğraf son hali di mi, ay nasıl şekillenmiş her bi yerini yirim onunnnn!!!çüçük kuzum benim teyzesinin bitanesi nasıl da yayılmış annecığının karnında..Zeynep kızı zeynep guzel ve sağlıklı, bahtı açık zeynep olsun, canımmm!!!!

Zeynep dedi ki...

marjocum amin,çok teşekkürler :)

sochiccim çok teşekkür ederim canım benim :)

modaccı çok teşekkürler,allah senide bir nefeste kurtarsın ne güzel çok az kalmış doğumuna :)

serapcım aynen canım son hali bu edepsizin :D amin canım inşallah herşey dediğin gibi olur :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

zeynep sağlıkla gelsin minik zeynep'de ilerleyen haftalarda daha da oturdukca görüntüsü vesikalık gibi oluyor. aynı doktordayız sanırım :)

Zeynep dedi ki...

modaeratörüm inşallah canım :) seninde rüzgarının gelmesine çok az kaldı ne güzel :)
ben gökmen iyigüne gidiyorum sende mi ona gidiyosun yoksa :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

çok sağol hepimizinki:) bak tam tahmın ettiğim gibi evet:)

Zeynep dedi ki...

:) aa ne güzel bende kendisinden acaip memnunum e artık senin doğum maceranı daha bi heycanla bekliycem :) madem ikimizde aynı adama emanetiz ;)

Did Dans La Mode dedi ki...

Aaaaa ben bunu nasıl kaçırdım canım benim çooook tebrik ediyorum annesine benzesin güzel ve sağlıklı bir bebek olsun inşallah öpüyorum seni güzel anne adayı :)

Zeynep dedi ki...

didcimm çok teşekkür ederimm :) inşallah dediğin gibi olur canım annesine benzer :D