4 Haziran 2011 Cumartesi

Boya Meselesi



Karakter olarak sabit fikirli bi insan olduğumdan olsa gerek bazı şeylere çok çabuk karar verebiliyorum ve başka alternatiflere gözümü kapatabiliyorum.İyimi kötümü eve taşınınca anlıycaz :) Evin boyasını boya ustası olan bi akrabamız yaptı. Kendisinin tavsiyesi üzerine Polisan Elagance serisinin yarı mat boyasını tercih ettik.Fotoğralarda sadece yatak odası ve salon var.Salonun rengi Barok beji,bu rengi hem salonda,hem misafir odasında hemde mutfakta kullanmak istedim.Yatak odasında gözüken renklerde açık tonlu olan İstanbul pembesi,koyu olan yanlış hatırlamıyosam venedik pembesiydi.Yatak odasını bu şekilde boyatmak konusunda yine aşağıdaki fotoğraftan ilham aldım.İstanbul pembesini aynı zamanda evin girişinede uygulattım ve beyaz pudra tonlu iri çiçekli bi duvar kağıdı ile kombinlemi düşünüyorum.Bebek odasını boyatırken cinsiyeti belli olmadığı için buz beyazına boyattım ancak renk pek hoşuma gitmediğimden yine aynı boyanın lila rengine çevirmek istiyorum.Boyatınca o rengide paylaşıcam.Renkler tam istediğim,hayalimdeki gibi olduğu için çok memnunum.Bakalım sizde beğenicekmisiniz :) Bi sonraki postta da seramik konusundan bahsetmek istiyorum..

4 değerli yorum:

hayat güzel dedi ki...

yatak odasındaki 2 ayrı renk-çizgi ombini çok hoş olmuş:) yeni evinde güle güle otur canım:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

SALON BNim salonumun rengıne cok ama cok yakın cnm çok hoş görünüyor suan bike doluyken düşünemıyorum :)

SERAP TAN dedi ki...

COOK GUSEL OLMUS BEBIKIM, EN KISA ZAMANDA ICINDE OTURMAYI KISMET ETSIN ALLAHIM, GUZEL GUNLERDE :)

Zeynep dedi ki...

hayat güzel çok teşekkürler beğenmene sevindim :)

prensescim bende bir an önce içini doldurmayı bekliyorum :D

serapcım beğenmene sevindim canım benim :) btsinde hepberaber bi keyif kahvesi içicez ;)