20 Haziran 2011 Pazartesi

4.5 aylık Hamile Ben :)


Son halimi merak edenlere... :)






24 değerli yorum:

uğurlu gelecek dedi ki...

hani karnın nerde :)

Aktuelmoda dedi ki...

Ayy maşallah Zeynep'cim süper görünüyosun,sağlıkla geçir inşallah bu dönemide aynı sağlıkla kavuş bebeşine :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

kocaman bi masallahhhh cnm..

Benli Begonya dedi ki...

ya evet karnın yok :)

Zeynep dedi ki...

uğurlu gelecek :) şuan yok ama acısı sonradan çıkmaz umarım :D

aktüelmoda inşallah canım :)

prensesim mucksss :)

benli begonya şuanlık yok evet ama korkuyorum sonradan şişmem inşallah :D

TatLıGacı dedi ki...

şimdilik karnın belli olmuyor..
ama 1 ay sonra falan.6 aylıkken belli olmaya başlıyacaktır..
allah tamamına erdirsin..

BAHAR dedi ki...

maşallah

Sayın KARACA dedi ki...

Ay maşallah hem güzel hem genç bir anne adayı. Sağlıklı bir şekilde mutlu mesut tamamlarsın işallah hamileliğini. Bebeğinde sağlıklı hayırlı bir evlat olsun canım.

♥ PINK PRINCESS ♥ dedi ki...

maşşallah,benimde çok yoktu karnım sonra taşıyamadım o kadar büyüktü:)sağlıkla gelsin bebeğin..

MutluMasalPhotography - NiLaY dedi ki...

Oyy maşallah süper görünüyorsun :) sağlıkla kucağına alman dileğiyle bebeğini :)

uğurlu gelecek dedi ki...

ben sana diyorum ama benimde 6. aydan sonra çıktı. ki sen dahada zayıfsın az göbekli olcan demekki..:)

Selda dedi ki...

Çok güzel bir Annesiniz maşallah:)

butterfly dedi ki...

maşallah zeynepcim çok hoş görünüosun bilmeyen anlamaz hamile olduğunu bu arada eteğin süper nerden aldın acaba?

Zeynep dedi ki...

kızlar hepinize çok teşekkür ederim :)


tatlıgacı akşamları baya belli oluyo aslında gündüzleri pek belli olmuyo :) dediğin gibi sanırım 1 aya artık iyice belli olur :)

baharcım :)

sayın karaca çok çok teşekkürler amin inşallah :)

pink prensescim çok çok teşekkürler :) taşıyamıycağım kadar büyüdüğünde naparım bende bilemiyorum :D

nilaycım aminn :)

uğurlu gelecek inşallah dediğin gibi olur :D bakalım görücez artık :)

selda çok teşekkür ederim :)

butterfly çok teşekkür ederim :) eteğim bakırköy pazarından ;)

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

taş gibisin ama sen:) Allahım sağlıkla kucagına almayı nasıp etsın insallah canım..

hayat güzel dedi ki...

canım hani bebiş hani göbek?:) harika görünüyosun maşallah:)

Sochic dedi ki...

canım maşallah her zamanki gibi harika görünüyorsun allah nazarlardan saklasın bebişini de seni de:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Maşallah tatlım hamilelikten eser yok manken gibisin hala :)

xcelis dedi ki...

eee göbişini nereye koydun da çekindin resimm=))) ay canım çok güzel görünüyosun zaten güzeldin de =)) Öpoom

Zeynep dedi ki...

cicibişeyle çok teşekkür ederim :) amin inşallah :)

hayat güzel ben bile daha yeni yeni hissetmeye başladım bebişi o yüzden kendini belli etmiyo galiba :D

sochiccim canım benim amin çok teşekkür ederim :)

didcim canım benimm çok teşekkür ederim :)

xceliscimm çok teşekkürler :) göbeği sakladım :P

yıldız dedi ki...

sağlıklı bir şekilde kucağına almanı nasip etsin inşallah canım çok tatlı gözüküyorsun.
öpüyorum
yıldız

mavidunyam dedi ki...

zeyneppp ne kadar tatlı görünüyosun :) hamilelik çok yaramış sana :)

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

Anlayamadığım göbek neden şişmedi :)))

http://kacikturuncu.blogspot.com

Zeynep dedi ki...

yıldız çok teşekkürler :)

mavidünyam çok teşekkür ederim :) moral oluyo sözleriniz ;)

beni güney koreye uçur o göbek günden güne şişiyo :D