18 Mayıs 2011 Çarşamba

Bu Aralar Neler Yapıyorum :)

Herkese selamlar.Blog yasağından sonra ben dahil sanki bi çok bloggerın şevki kırılmış gibi.Umarım bu sinir bozucu durum uzun sürmez.Paylaşıcağım bi çok şey oluyo ama elim gitmiyo bi türlü klavyeye.Sessiz sessiz takibe devam etmekteyim :)
Merak eden arkadaşlarada çok teşekkür ediyorum beni düşündükleri için :) Allah'a şükür hayatımda şimdilik kötü giden hiçbişey yok herşey yolunda,hatta ailemize 6 ay sonra katılması beklenen yeni bi can'ımız var :) Henüz hiç bişey hissetmesemde,annelik adına dahi içimde hiç bir his olmasada içimde bişey büyüdüğünün farkındayım...

Ve tabi bu aralar belkide benden çokca okuycağınız dekorasyon postları gelebilir.Çünkü şu sıralar hayatımda en çok kullandığım cümleler,parke,seramik,boya,usta,mutfak,banyo,mobilya veee daha bi sürü ıvır zıvır şeyler.Yeni eve taşınıcaz ve herşeyini kendimiz yapıcağımız için hayli yoğun ve kafa karıştırıcı geçiyo günler.Dar alanları nasıl daha verimli hala getirebiliriz ve daha bisürü şey için kafa patlatıyoruz resmen.Allahtan bu işlerden iyi anlayan insanlar varda etrafımda fikir alışverişinde bulunabiliyoruz.Özellikle ablam sağolsun :)Bugün startı verdik bakalım ne zaman ' oh be sonunda taşındım' başlıklı postumu yazıcam :) Şimdilik ev aynen fotoğraflarda göründüğü gibi bakalım bitince nasıl olucak.





Evin şimdilik en güzel yanı ise manzarası ;)





30 değerli yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Ayy ne güzel canım yaa,sağlıkla kavuş inşallah bebişine :) Ev hazırlıkları zor ama bir o kadar keyifli bir iş,eminim zevkle döşeyeceksin evini,sonucu bekliyoruz artık,sevgiler canım :)

BonBon dedi ki...

sık giremesen de aradi bir böyle ses ver lütfen yeni yuvanda bebişle mutluluklar diliyorum. Umarım eviniz istediğiniz gibi olur :)

Sochic dedi ki...

canım hayırlı olsun allah tamamına erdirsin bebiş haberine çok sevindim:) yeni eviniz de hayırlı olsun haberleri, fotoları merakla bekliyorum:)

SvGLove dedi ki...

Aaa ne kadar guzel bi haber! Tebrikler, bebeginizle yeni evinizde mutluluk dolu gunleriniz olsun;)

Zeynep dedi ki...

aktüelmoda çok teşekkür ederim :) evet gerçekten çok zor bende sonucu merakla bekliyorum :D

bonboncumm ben giremiyorum ama seni hep takipteyim :) ve ara sıra ses vericem :) çok çok teşekkür ediyorum canım :)

sochiccim çok teşekkür ederim canım benim :)

svglove çoook teşekkür ederim :)

♡♥ LucY ♥♡ dedi ki...

Zeynepçim çok tebrikler, sinyallerini almıştım bu güzel haberin ama şimdi sen yazınca daha bir sevindim. Evli,mutlu,çocuklu kervanına hoşgeldin:)

Zeynep dedi ki...

lucycim canım benim çok teşekkür ederim :) seninde tavsiyelerini,tecrübelerini dikkatle izliyorum ;)

mimozayım dedi ki...

ayyyy, canım postu okuyunca çok sevindim. Şimdiden sağlıkla kucağına almayı nasip etsin allah. Bende 2,5 aylık hamileyim. Bu sene nüfus patlaması yaşanıyo galiba. bi çok bloger hamile şuan.

Laedri dedi ki...

Twitterdan takip ediyorum zaten seni,hayırlı olsun hem bebişin hem evin.Ben de 15+5 günlük hamileyim.Geçen hafta kontrolde pozisyondan dolayı göremedik cinsiyetini.Sen can'ımız yazınca erkek gibi algıladım,belli oldu mu?:)

lacivertojelikız. dedi ki...

hayırlı olsun gerçekten keyifli olduğu kadar zor bir süreç, en kolayı bebişe valla, bir gelecek ki her şey hazır! :))

Zeynep dedi ki...

mimozayım amin çok teşekkür ederim :) senin beşinde hayırlı evlat olsun inşallah,dediğin gibi bu ara baya hamile var :)

leadri çok teşekkürler :) sizin bebişde hayırlı olsun,pozisyondan dolayı göstermediği zaman genelde kız olur diyolar ne kadar doğru bilemiyorum tabi :) bizimkinin henüz cinsiyeti beli değil 2 hafta sonra öğrenicez inşallah :)

lacivertojelikız teşekkürler aynen dediğin gibi :D

Laedri dedi ki...

Benim de aklıma o ihtimal geldi,hatta doktoruma da söyledim:D Yok öyle diyemeyiz,şuan pozisyonu uygun değil dedi.Hem de daha erken dedi,geçen 16. haftada birine kız bebek demiş,20. haftada erkek olduğu çıkmış,sanırım ondan dolayı da net olmadan bişey söylemek istemedi.Zaten ilk bebişimiz,cinsiyeti hiç önemli değil yeter ki sağlıklı olsun da ama şu merak yok mu şu meraak:)) Takipte olacağım...:)

Zeynep dedi ki...

leadri aynen canım sağlıklı olsunda başka hiç bişey önemli değil,ama dediğin gibi merak işte :)

youknow dedi ki...

canımmm hamilesin :D tebrikler saglıklı gelecek bebişle mutluluklar ve yeni eviniz hayırlı olsun :D

Zeynep dedi ki...

youknow çok teşekkür ederim canım benim allah isteyen herkese nasip etsin :)

Hedonist Queen dedi ki...

güzelim hayırlısıyla sağlıkla taşının inşalah :)

tubitos dedi ki...

bebiş için de yeni ev için de tebrikler =)

Tuğba dedi ki...

Gittim gördüm minicik maketlerinide hatırlıyorum ama beni benden aldı ya bu proje başkada birşey demem ben :)) Hele son 2 fotograf gerçek değil gibi çıkmış :)) Çok güzeldi yaahuuu,işallah bitecek ve taşınacaksınız canım beniiim... Elimden geldiğince yardım edeceğim tabiii,birtanemsin sen beniiiim!! Sen bu konuda harika fikirlerde ve hızlıca karar vermende banada yol göstereceksiiin :)

Zeynep dedi ki...

hedonist Queencim çok teşekkürler canım benim:)

tubitos çok teşekkürler :)

ablacımm çok teşekkür ederim iyiki varsın :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

yeni evinizde ,bebeğinizle saglıkla ve huzurla oturun canım benım...Bir tavsiyem olucak açık tonlar kullan evde duvarlarıda açık renklere boyat oldugundan daha geniş ve ferah olur...duvar kağıdı kullanın tavsiye ederım ayrı bi hava katıyor...Yani herşeyini beyazla bütünleştir hem çok moda zaten beyaz...Benım evımde bembeyaz gelenin içi açılıyormuş öyle diyorlar :) öpüyorum...

Zeynep dedi ki...

prensesim çok teşekkürler,tavsiyeni değerlendiricem,bende açık renk düşünüyodum zaten en azından salonumu :) duvar kağıdıda yaptırmayı düşünüyorum dün beğendim bile :) bakalım nasıl olucak :)

Dilekce.. dedi ki...

öncelikle yeni can'ınız için hayırlı olsun diyorum, maşallah.. Sağlıklı ve hayırlı bir evlat olsun inşallah, darısı da bana :))))

sonralıkla da ayyyynneeeennn diyorum ev telaşına, bizim evin boya badana iş felan yok şükür ama standart taşınma işi ve herşeyi ama herşeyi sıfırdan almanın verdiği karar ve dekorasyon aşamaları var, oldukça yorucu bi iş.. benim de en çok dekorasyon fikirlerine ihtiyacım var aslında, sıksık takiplerim seni.. ben de yeni evimiz ve detaylarını, dekorasyonu felan paylaşıcam çok yakında bloğumda.. sevgiler.. :))

Zeynep dedi ki...

dilekçe çok teşekkür ederim,allah isteyen herkese nasip etsin inşallah :)
ev için sanada allah kolaylık versin zor işler :)

BAHAR dedi ki...

AY TEBRİK EDERİM ÇOK GÜZEL BİR HABER BU. lUCY DE SEN DE BU SENE ANNE OLACAKSINIZ DEMEK

uğurlu gelecek dedi ki...

bebeğini sağlıkla al kucağına. yeni evinizde sağlıkla huzurla oturun..

hayat güzel dedi ki...

bebişini sağlıkla kucağına almanı diliyorum... ne tatlı bi anne olcaksın sen;)

evinin de çok güzel olacağına eminim. sen zevkli bi kadınsın:) merakla bekliyoruz evin son halini:)

Zeynep dedi ki...

baharcım çok teşekkürler :) evet canım ikimizde kız annesi oluyoruz üstelik :)

uğurlu gelecek çok teşekkür ederim :)

hayat güzel amin canım inşallah :) çok çok teşekkür ediyorum :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

nefis olucak kesin..manzara süper zaten fazla eşyaya gerek yok :) resımlerını paylaş bizimle arada cok merak ederım ben ...dekorasyon deyınce heycan basıyor benı.. :)

Zeynep dedi ki...

prensesim devamlı paylaşmaya çalışıcam :)

Vintage Duygular dedi ki...

Ah ne güzel bir haber,tebrik ederim! Allah saglikla kavusmak nasip etsin ! ;)