6 Nisan 2011 Çarşamba

Schwarskopf BC Bonacure




Saçlarıma uyguladığım bakımla ilgili bugün kadar bi çok soru aldım.Özel olarak yaptığım birşey yok şampuan haricinde sadece Schwarskopf'un durulanmayan,saça parlaklık veren ve onaran saç bakım ürünü olan Glissini kullanıyorum ve çok da memnunum.

Şimdide Schwarskopf'un saç dökülmelerini önleyen yeni ürünü ile tanıştım.Böyle bi problemim olmadığı için kullanmadım ama dönem dönem bende saç dökülmesi problemi yaşıyorum.Çoğu kadında saç dökülmesi problemi yaşadığından bence bu sette denenmesi gereken bi ürün.

Ürünün iddiası;BC Dökülme Önleyici Şampuan ve BC Dökülme Önleyici Serum ile gerçekleştirilen canlandırıcı bakım programı sadece 6 hafta içinde saç dökülmesinin önüne geçiyor olması. Saç telini özel olarak içten yapılandıran canlandırıcı bakım, saç köklerinin yeniden canlanmasına yardımcı oluyor ve saç yoğunluğunu artırıyor olması.

0 değerli yorum: