18 Nisan 2011 Pazartesi

Bugün 18.Nisan Neşe Doluyor İnsan :D

Bugünlerde bloğa hiç post girmiyorum çünkü içimden yazmak gelmiyor.Umarım en kısa sürede geçer bu buhranlı dönemim :D
Bugün yazmamın sebebide özel bi gün olması.Bugün evlilik yıldönümümüz :) Burdan çok güzel romantik şeyler yazarak kocama ithaf etmek isterdim ama kendisi bloğuma girdiğinde yazdıklarımı okumuyomuş sadece fotoğraflara bakıyomuş öyle söyüyo,bu nedenle pek bişey yazmıycam :)

Biz birbirini tamamlayan,aynı şeylerden zevk alan bi çift hiç değiliz.Siyasi görüşümüz bile ayrıdır.O siyaha beyaz der ben inatla siyah olduğunu savunurum.Ve daha bisürü şey.Çoğunlukla ilk sözü o söyler son sözü ben :) bezende tam tersi..Bugün birlikteliğimizin 6.cı evliliğimizin 2.ci yılı.Ve ben geriye dönüp baktığımda olumsuz hiç bişey hatırlamıyorsam eğer tüm farklılıklarımıza rağmen mutlu olduğumuzu görüyorsam biz karşılıklı sevgi saygı işini çözmüşüz demekdir.






Birlikte geride bıraktığımız nice yılları paylaşmak dileğiyle..

14 değerli yorum:

BAHAR dedi ki...

tebrik ederim canım resimde çok güzel çıkmış

tubitos dedi ki...

tebrikler..biz de çoğu konu da farklı düşünsek de çok iyi arkadaşızdır aynı zamanda =)

mustafa dedi ki...

masalla dielim

Sochic dedi ki...

beraber mutlu, mesut nice yıllara o zaman:)

hayat güzel dedi ki...

aşkla ve huzurla dolu nice güzel yıllar dilerim:) mutluluğunuz bi ömür sürsün canım:)

Beyaz Büyü dedi ki...

maşalllaahh maşalllahh :)
nice sağlıklı mutlu huzurlu seneler diliyorum size :) valla hayranım bu yaşta böyle beraberlik aman nazar değmesin :)
ayrıca bence birbirinin benzeri insanlar bir süre sonra kavga etmekten başka bir şey yapamazlar :) o yüzden sizin bu kadar zıt olmanız bence büyük bir avantaj
çoook öpüyorum canım!!

♡♥ LucY ♥♡ dedi ki...

Canım nice mutlu senelere, hep mutlu olun ve sevgi saygınız hiç bitmesin

Nyuu dedi ki...

Tebrikler, tesadüfe bak, bugün bizim de evlilik yıldönümümüz ^.^

Zeynep dedi ki...

baharcım çok teşekkürler :)

tubitos teşekkürler,sanırım marifet bunu becerebilmekte :)

mustafa teşekkürler :)

sochiccim çok teşekkürler :)

hayat güzel çok teşekkürler amin canım inşallah :)

mervecim çok çok teşekkür ederim canım benim :) haklısın :) öpüyorum çok :)

lucycim çok teşekkürler canım :)

nyuu çok teşekkürler :) sizinde yıldönümünüz kutlu olsun :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

aşk dolu sağlıklı yıllar size:)

cingifilli dedi ki...

canım uzun ve mutlu yıllar sizin olsun.sevgi-saygı işini çözmüşseniz çekişmeler tuz-biberden başka bişi değildir;)

cecilia dedi ki...

zeynepcim tebrikler önemli olan farklılıklara rağmen sevmek, saymak beraber olmak değilmidir zaten, nice yıllara diyorum ve uzun zamandır yoksun, tekrar dönmeni umut ediyorum, sevgiler..

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

görmemişim bu postu...:S kusura bakma cnm allah ömür boyu ayırmasın sizi...mutlulugunuz daim olsun...nice senelere..

Zeynep dedi ki...

modaeratör çok teşekkürler :)

cingifillicim çok teşekkür ederim :)

cecilia haklısın,çok teşekkür ederim :)

prensescim aşkolsun ne kusuru :) çok teşekkür ederim canım benim :)