7 Mart 2011 Pazartesi

Minnoşa Yeni Yuva Arıyorum..




Minnoşumu tanımayan yoktur değil mi? Yaklaşık 1 sene kadar bizde ancak eşimle hala birbirlerine alışamadılar seviyor ancak fena halde huylandığı için minnoş ortalıktayken o odasına çekiliyo,kocam ortalıktayken minnoşu odasına götürmek zorunda kalıyorum.Bu şekilde çok zorlandığım için artık üzülerek verme kararı aldım.Eğer tercihen tanıdık,güvenilir daha önce bir kedi ile aynı evi paylaşmış birisini bulursam ve tabi benden daha iyi bakıcağına inandığım biri vericem.Sizinde varsa etrafınızda böyle biri benimle irtibata geçerseniz çok sevinirim..

20 değerli yorum:

ElanorTiwele dedi ki...

bu çok çok kötü bi haber :(

Sena dedi ki...

nasil vereceksin kedini ya? insanin ici parcalanir, ben olsam veremezdim :((

BonBon dedi ki...

zor bi durum minnoş adına üzüldüm :( çünkü bu saatten sonra yeni bir eve ve ebevyne alışması zor olabilir umarım iyi bir yuva bulur canım
bu arada taşındım yeni adresime beklerim www.bonbondiyorki.com

Zeynep dedi ki...

elanortiwele benim içinde çok zor bi durum :(

sena benimde içim parçalanıyo zaten :( isteyerek vermiyorum ama ona benden daha iyi bakıcak birini bulursam belki mutlu olabilirm onun içinde :(

bonbon çok haklısın zor alışıcak belki ama alışıcak benm içinde çok zor bi durum :( yeni adresinede geliyorum:)

CADDE dedi ki...

Cok üzücü bir durum :( bu güne kadar bende degsik nedenlerden dolayi iki kedimide vermek zorunda kaldim.. yurt disinda yasamanin dezavantajlari.. cünkü her tatilde tr ye geldigimizde tanidigimiz birine vermek zorunda kaliyorduk :( döndügümdede bana cok soguk davraniyorlardi..umarim sicak bir yuva bulursun minnosa.. bu arada kedimin bi tanesinin adida minnostu :)

Nihan dedi ki...

cok cok üzüldüm :(
yanlis anlama ama esinede kizdim!
insan bebeginden huylandigi zaman bir baskasina verebiliyormu ?!
HAYIR!

daha fazla yazip seni üzmek istemiyorum zeynepcigim, biliyorum cünkü sende üzülüyorsun! beni bilirsin acik sözlüyümdür.

beyaz pamugum icin hayirlisini diliyorum. ben bile uzaktan sevmistim onu, ama esin sevemememis!

canim istemiyorsan yayinlama yazdiklarimi. sadece su anki duygularimi dile getirmek istedim.

Zeynep dedi ki...

cadde gerçektende çok zor bi durummuş yaşayan bilir.. inşallah bulabiliriz..

nihancım yazdıklarını tabiki yanlış anlamam bende kızıyorum zaten eşime 1 yıldır alışamadığı için üstelik seviyo olmasına rağmen :( kendi canımdan bi parça kopuyomuş gibi :( :(

Tuğba dedi ki...

Hesi sayesinde bloglara ve bloguna girebiliyorum artık!! :) DNS ayarlarını mecburen değiştirdim...

Nihan dedi ki...

canim annene yada ablana versen olmazmi ? uzaga gitmesin kuzum ya :(

Zeynep dedi ki...

nihancım ablamın hayvanlarla arası pek iyi değildir gerçi minnoşu çok seviyo ama evinde kedi beslemek istemiyo annemede yalvarıyorum sana verim diye ama oda evde durmuyo devamlı ya şehir dışında ya bizlerde o yüzden onada veremiyorum :( zaten isteyenler arasında ilk olarak tanıdıklarım arasında eleme yapıcam..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

her yere yollanacak yavrum benim .)

Zeynep dedi ki...

malesef :(

futbol hastasi hatun dedi ki...

ben seve seve bakarım ama hangi şehirde olduğunuzu bilmiyorum.Bizimde var şeker bir kızımız.

Zeynep dedi ki...

futbol hastası hatun teklifin için çok teşekkür ederim fotoğraftaki bahsettiğin kızınıssa çok şekermiş maşallah :) günlerdir kimseden ses çıkmadı şimdide isteyen iki kişi var onlar arasında karar vericem gibi görünüyo :)

futbol hastasi hatun dedi ki...

çok sevindim.iyi bakılacağı bir yuvası olur inş. evet resimdeki hamilelik öncesi hali:)

Zeynep dedi ki...

inşallah canım :) pek bi asil sizin kızınızda :)

Adsız dedi ki...

Bari verecektiniz niye aldınız? O kedinin şimdi ruh halini düşebiliyor musunuz?Tabi oyuncak olarak alıyorsunuz kedileri sonra olmadı veririz ne olacak diye düşünüyorsunuz.Sizin gibi insanlara çok kızıyorum

Zeynep dedi ki...

siz benim ne yaşadığımı nerden biliyosunuzda bu şekilde yargılıyosunuz,beni tanımıyosunuzki evime aldığım bi canlıyı oyuncak alır gibi aldığımı nasıl düşünüyosunuz..Gerekçelerimi sizin gibi yargısız infaz yapan birine tabiki anlatmıycağım ama lütfen bilip bilmeden konuşmayın!!

Noni dedi ki...

Merak ettim ne oldu bu tatlı pisiciğe yuva bulunabildi mi?

Zeynep dedi ki...

nonicim minnoşa harika bi aile ve eş buldum :) 1 haftadan kısa bi sürede alıştı yeni ailesine içim çok rahat sadece şuan çok özlüyorum :)