3 Mart 2011 Perşembe

Mac Lipglass Viva Glam V

Yazıcak,paylaşıcak çok şey var ancak yapılan haksızlık karşısında içimden hiç bişey yapmak gelmiyor.Ancak bu durumda yinede bloğu boşlamamak lazım paylaşma hakkımı isteğimi kimse elimden alımaz! Benim internetim smile olduğundan herkesin bloğuna sorunsuz girebiliyorum.Şimdilik wordpresse geçme ya da domain almak gibi bi düşüncem yok. Eğer sizde bloglara girmek istiyorsanız geçici bir çözüm ama DNS ayarlarınızı değiştirebilirsiniz 8.8.8.8. 8.8.4.4 olarak ama davamızdan vazgeçmeleyim desteğimizi önceki postumda belirttiğim sayfalardan vermeye devam edelim.

Şimdi kaldığımız yerden devam edelim..En son yaptığım mac alışverişinden tanıtıcağım ilk ürün mac lipglass viva glam v rengi.Mac'in glosslarının ne kadar kaliteli ve kullanışlı olduğunu birkez daha belirtmekte fayda var. Aldığım bu renkte çok doğal içinde hafif ışıltıları olan bi ton ve kokusu çok hoş olan kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.

9 değerli yorum:

Miskin Kek dedi ki...

Çooook güzel durmuş :)

Zeynep dedi ki...

çok teşekkür ederim :)

prettyflowery dedi ki...

çok güzel rengi yaa:)fotolar da çok net,çok iyi olmuş:)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Maşallah canıma benim ne güzel dudakların var öyle, ürün de hoş bir ürün sen onayladıysan bize almak düşer... ;)

Zeynep dedi ki...

prettyflowery çok teşekkürler :) fotoğrafları elimden geldiğince iyi çekmeye çalışıyorum :)

sihemcim canım benim çok teşekkürler :) eminim sana daha çok yakışıcaktır ;)

Tuğba dedi ki...

ooo ,zeynep hn,ne güzel yakışmış lipglossunuz ;)

Zeynep dedi ki...

ablacım çooook mersi sanada teşekkür ederim ayrıca :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Renk enfes dudaklar mis daha ne olsun

Zeynep dedi ki...

edimmm beğenmene sevindim canım teşekkürler :)