22 Mart 2011 Salı

ESSE'nin Dolandırıcılığı


Evet evet bunun adı bence kesinlikle dolandırıcılık.Dün yaşadığım bu olayı sizlerle paylaşma gereği duydum.Devamlı alışveriş yaptığım, kurumsal olduğunu düşündüğüm bu firmaya bugün ki karşılaştığım olayı hiç yakıştıramadım.Shopping Fest kapsamında esse'de %50 indirim olduğu firma tarafından duyuruldu,bende bu indirimden yararlanmak adına 212 AVMdeki esse'ye gittim.Neticede shopping festin amacı ne, indirimlerle tüketiciye alışverişi cazip bi hale getirmek.Normalde etiket fiyatı 28 tl olan ürünün üzerinde %50 indirim etiketi var buraya kadar herşey normal fakat ürünün fiyatı 54 tlye çekilip bu fiyat üzerinden indirim uygulamışlar.Eski fiyatını çok iyi biliyodum zaten ama elemanların bir ürünün üzerinde eski fiyatı yırtmayı unutmaları tamamen emin olmamı sağladı.Sonuç normalde satılan fiyat ile aynı.Bu durumda tüketiciyi bu şekilde enayi yerine koymaktansa bu ürünü koymayın indirime.Böylece kurumsal kimliğiniz bizlerin gözünde zedelenmesin.Söylermisiniz bu dolandırıcılık değil de nedir?

21 değerli yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Şaka gibi yaa bari bişey yapıyolar adam gibi yapsınlar insanı aptal yerine koymaktan başka bir şey değil bu.Haklısın canım söylediklerinde.Ben olsam üstüne bir de kavga ederdim umarım sende etmişsindir.

Selda dedi ki...

Tüketiciyi enayi sanan o kadar çok firma var ki. Bence www.sikayetvar.com adlı siteye de şikayet edin.

cicikan dedi ki...

canım burası tamami ile hilekar bir yer facede de kampanya yapmıştı tamami ile fiyasko çıktı o zamanlar uğramıyorum bile oraya ben

ChunLi Beauty dedi ki...

iyyyh soguyorum böyle markalardan resmen!! kendi caplarında tüketiciyi aldatmaya calısıyorlar!! bende sinir oldum!

BAHAR dedi ki...

paylaştığın iyi olmuş canım, bunun gibi birçok firma müşterilerini aptal yerine koymaya çalışıyor. Aslında şikayet etmek lazım tüketici haklarına

nezoş dedi ki...

ya hayret bişey canımya ,insanları enayı yerine koyuyorlar,resmen dolandırıcılık yanı.cok çirkin bişey..aslında tüketici haklarına şikayet etmek gerekir..

nezoş dedi ki...

ya hayret bişey canımya ,insanları enayı yerine koyuyorlar,resmen dolandırıcılık yanı.cok çirkin bişey..aslında tüketici haklarına şikayet etmek gerekir..

Zeynep dedi ki...

zetocum normal şartlarda olay çıkartmam lazımdıı evet ama eşim yanımdaydı o yüzden sadece konuyu tartışıp salak olmadığımızı belirtip çıktım mağazadan :)

haklısın seldacım şikayet etmek lazım

cicikan dün facedeki sayfalarınada şikayetimi yazdım anında sildiler bu kadar sorumsuz bi firma olduklarını bende yeni öğrenmiş oldum

busecim sorma bende çok sinir oldum

baharcım evet canım şikayet etmek lazım ama bunlar bu gibi şikayetlerin de arkasında durmuyolar hiç ilgilenmiyolar..

nezoşcum aynen dediğin gibi..

April dedi ki...

İnanmıyorum, aynı şeyi ben de yaşadım geçen gün.
Esse'de sık sık gözüme çarpan İstanbul Çay bardağı setinin normal fiyatının 45 TL olduğunu biliyorum. Arada bir 25 e düştüğü oluyordu Seri sonu mağazasında ama denk getirip te almaya gidememiştim. Annem, bu ürünün %50 indirime girmiş olacağını düşünüp gitmiş Esse'ye ve fiyat aynen, 90 TLden 45e düşmüş gibi gösterilmiş. Annem de kızmış tabii, insanları aptal yerine koyuyorsunuz diye...
Demek ki çoğu üründe yapmışlar bu yalancılığı...
Yazık gerçekten.

SWL dedi ki...

çoğu marka yapıyor bunu yaa. adınada indirim diyerek insanları kandırmaya çalışıyorlar..Çoğu insan zaten indirim dönemini bekliyor daha önceden beğendiği şeyi uygun fiyata almak için. yazık... zaten sırf marka diye, üzerine amblemini basıyor diye fiyatı bindirdikçe bindiriyor sonra yalandan "indirimdeyiz" diye yine normal fiyatının üstünde satıyorlar... Çok iyi yapmışsın canım. ama ahh keşke eşin yanında olmasaymışta bi kalaylasaydın hepsini :)

Zeynep dedi ki...

april demek sizinde başınıza geldi insanları kandırarak ellerine ne geçiyo acaba

swl aynen canım ya artık eşimin yanında kimseyle tartışamıyorum sinirlenmemem gerekiyoda :)

Dilekce.. dedi ki...

yuuhhhhhh yaaaaa esse bile yapıyorsa bunu daha ne diyelim ki.. Ben de bu tarz olaylara çooookkk kez şahit oldum, o kadar çok ve o kadar büyük firmalarda gördüm ki bu kandırmacayı içten içe üzüldüm halimize. İndirim safsatası yapıp bizi! kandırmaya çalışırlarken hakkaten o kadar aptal mı görünüyoz bu firmaların gözünde diye kendi kendimi sorguladım.. Naaptım da bu firmalar beni aptal sandı diye içten içe üzüldüm hem de gereksiz yere.. Çünki bilinçli bir müşteri olarak, bu şekilde dolandırılmayı kendi seviyeme layık görmüyorum ve o markalardan her daim uzakkk durmaya çalışıyorum..

Aylin dedi ki...

Esse ye pek de güvenmemek lazım. Ürünleri çok kalitesiz.Genelde aynı ürünü birçok yerden daha pahalıya satıyorlar.Elektrkli eşyaları, çatal bıçak takımları hep berbat Çin malı.Döküm tava dedikleri soyuluyor. Ben dersimi aldım. Girmiyorum bile

lacivertojelikız. dedi ki...

ah ne kadar ayıp! esse'ye girip ufak tefek bir şeyler almayı severim ama böyle bir şey yaptıklarını duyunca epey keyfim kaçtı.

bloguma da beklerim bu arada: http://lacivertojelikiz.blogspot.com

Adsız dedi ki...

April'inde söylediği gibi bende Defne koz'un bardaklarına baktım 79 tl idi yaklaşık ve kesinlikle o fiyat değildi önceki fiyatı. Aynı şekilde ızgara tavasında da "indirimsiz" 35 tl olduğundan emin olduğum tava için 70 tl dediler ,yine %50 si 35 lira zaten.
Kimi kandırırsak, kim yerse mantığı tamamen.

Aybar dedi ki...

Merhaba,

Shopping Fest başlamadan önce Esse Mağazalarında %50 indirimimiz vardı. Shopping Fest ile beraber bazı mağazalarımızda indirim devam etti. Daha önceden gördüğünüz ve aklınızda kalan fiyat indirimli fiyattır. Fiyatlarda bir değişiklik yapılmadı. Bilginize

İyi alışverişler dileriz.

Zeynep dedi ki...

aybar esse almak istediğim ürünü %50 indirime sokmadan önce indirimde falan değildi bunu göremiycek kadar salak değilim kaldıki bu kadar insanda aynı şeyi yaşamış zaten,bu söylediklerin yaşanan dolandırıcılığa uydurulacak bi kılıf değil..

Adsız dedi ki...

Evet aybar biz bunağız zaten gözlerimiz de görmüyo ayrıca etiketleri. hiçbir şeyde indirim yoktu da sadece o üründe vardı heralde kocca magazada. Kaç kişi aynı şeyi söylemiş hala önceki indirim diyorsunuz. Neyse bilenler bilmeyenlere de anlatır zaten. :)

mystiQuery dedi ki...

esse bunu sık sık yapmaya başladı. cidden iyice gözümden düştüler. ne aldıysam 2 gün sonra bi tarafı elimde kaldı+ cogu cin malı. üstüne üstlük bi de kazık kazık satmaya calisiyorlar. kaliteli olsa en azından icim yanmaz. kendilerince akıllılık!! ediyorlar güya. cok dertlenmisim ben yaa :D

Gök dedi ki...

esse'den alışveriş yapmayı çok severim böyle bir şeyi duyunca soğudum bir anda.

blackrider dedi ki...

Bende bugün esse den mağdur olanların arasına katıldım. İlk alışverişimdi dijital terazi aldım ve bozuk çıktı değiştirmek için gittim kasadaki bayan ayarlarını yapamamışsınızdır dedi. buyrun siz yapın dedim 4 tane tuşlu makinaya bilgisayar muamelesi yaptı 20 dakika bastı durdu :) sonunda pes etti iade etmek istiyorum dedim bir sürü sıkıntı çıkardı genel merkezle görüştüm kaç kere ama nafile peşin ödediğim 25 lirayı peşin olarak ödemekten aciz insanlar. Ürünü alıyorlar,faturayı alıyorlar bende hiçbirşey yok biz sizi arıycaz iade hakkında bilgi gelince diyorlar. Resmen dolandırıcı işi gibi yani büyük bir para olsa mağazayı kapatıp gideceklerinden şüphe edeceğim nerdeyse. Birdaha mağazaya girmeyi bırak vitrinlerine bakmam.