22 Mart 2011 Salı

Çınar Ağacı


Filmin adını duyar duymaz henüz konusu bile öğrenmeden gitmek istedim nedense :)
Filmin konusu: Torun-anneanne ilişkisi ekseninde gelişen "Çınar Ağacı", aile ilişkilerine dair sıcak bir dram-komedi.
Klasik türk filmi tadında ve aslında çok da bilindik bir hikaye ama buna rağmen gidilip izlenesi bir film.Unutulan bazı değerlerin hatırlanmasına yardımcı gerçekleri insanın yüzüne tokat gibi vuran bi hikaye bence.Oyuncuların seçimi harika özellikle küçük torun Barış rolünü üstlenen Deniz Deha Lostar beyaz perdeye her yansıdığında yanaklarını sıkmak istiyo insan.Ben bayıldım bu çocuğa :) İnsanı ağlatırken güldüren bi film.Bence gidin ve izleyin

2 değerli yorum:

cemre dedi ki...

çok merak ediyorum bu filmi herkes ağlayarak çıkıyormuş diye duydum:)

shoe devotee dedi ki...

Cuma günü gidiyorum izlemeye kismetse. Klasik hikayeleri seviyorum. :)