1 Mart 2011 Salı

BLOĞUMA DOKUNMA!!


Ne biçim bi düzeni yaşıyoruz nasıl bir ülkede yaşıyoruz...Her geçen gün yeni bir yasak haberi geliyor hepside birbirinden saçma şeyler bu duruma alışmıştık da blogspot.com'u kapattırmak nasıl bir zihniyettir.Tamamı karamehmetin yayın organlarının başının altından çıkıyor.Blogspot bağlantısı baya bi uzunmuş demekki birilerini dürttüğüne göre!Şimdilik sadece superonline kullananlar blogspotu açamıyor ancak yarın ya da yarındanda yakın bi zamanda tt net vb.de blogspota giremiycekler. etaylı bilgi için http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.superonline.net%2Fyardim%2Fgoogle.aspx&h=d3ee8 Bu durumda ya DNS ayarlarını değiştirmek gerekiyor ya da ktunnelden girmek.Birde bloğu olan arkadaşlarım ayarlardan bloğunuzu dışa aktarıp bloğunuzu yükleyin ki bugüne kadarki emeklerinize yazık olmasın.Twitterda da söylediğim gibi artık bize bu ülkeden anamızıda alıp gitmek kalıyor...
TÜM İZLEYİCİLERİMDEN RİCAM SİZDE SESSİZ KALMAYIN
FACEBOOK ÜZERİNDEN DESTEK VERMEK İÇİN http://www.facebook.com/#!/blogumadokunma SAYFASINI BEĞENİN

6 değerli yorum:

cecilia dedi ki...

off çok ama çok saçma ya böyle bişey yapmaya ne hakları var, o zaman bizim de dava açmamız icap eder, resmen özgürlüğümüze, demokrasiye müdahale var, ben cidden anlamıyorum inanmak istemiyorum! bişey yapmalı!

simone dedi ki...

bu ülkede bi ara sadece müzik yayını yapan fizzy bile kapandıysa.. herşey beklenir artık. ki bloglar insanların günlükleri gibi her düşündüğü fikri özgürce paylaşabildiği bir yer olduğu için çok bile geç kalmış bu uygulama... yakında düşünmememiz için beynimizide zorla alırlar..

NİL*** Makyaj Arşivim*** dedi ki...

NE BÜYÜK ,DÜŞÜNCESİZLİK VE BENCİLLİK BU !! BUNCA İNSAN ,BUNCA EMEK ,BUNCA PAYLAŞIM ,BU CAMİA..BU DA BİZİM DÜNYAMIZ..BİRÇOK İNSAN BU BLOGLARLA İLGİLENİP -OKUYIP KEYİF HAZ ALIYOR OKUYOR ÖĞRENİYOR VS ..ÇOK YAZIK CİDDEN ÇOK YAZIK :(
GİTTİ EMEKLERİMİZ..DIŞA AKTARDIĞIMIZ ZAMAN TÜM BLOGTAKİ POSTLARIMIZ İÇERİKLER VS KOPYALANMIŞ MI OLUYOR ZEYNEP..BEN KAYDETİM PCYE HADİ HAYIRLISI ...COM UZANTISINDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİ İLE CANIM..BAŞIMIZ SAĞOLSUN DİYEBİLİYORUM BU DURUMA BEN ANCAK :(

Zeynep dedi ki...

nilcim bildiğim kadarıyla kopyalanmış oluyor canım.. stildirektörü edanında bloğuna bi bak istersen detaylı bilgiler vermiş..

Didem dedi ki...

Kullandığınız ağa sağ tık - özellikler - TCP/IPv4 kısma tıklayıp altındaki özelliklere tıklayınca; ikinci yerdeki "aşağıdaki dns sunucu adreslerini kullan" seçilip dns numaralarını yazıyoruz.

ilk satıra 8.8.8.8
ikinci satıra 8.8.4.4

Tamam deyip kapatıyoruz. Ben bu zamana kadar hep Google dns kullandım ve en ufak bir sıkıntı yaşamadım.Güvenilir. Anlattıklarım W7 'ye göredir. Vista ve XP 'de biraz değişik yerde dns değiştirme şeysi. Ama esas olay, kullandığınız ağı bulup sağ tıklayıp "özellikler" denmesi.

Bloglara bu şekilde erişelebilio artık canım

Zeynep dedi ki...

didem teşekkürler bilgin ve anlatımın için ihtiyacı olan arkadaşların işine yarıycaktır :)