17 Mart 2011 Perşembe

Bloglar Açıldı Rahat bi Nesef Alalım ve Gelsin Postlar :)

Herkese merhabalar. Blogspot'un kapatılma kararının ardından alınan yeni kararla artık bloglara girilebiliyor.Hala problem yaşayanlar ve bloglarına giremeyenler var ancak sanıyorum zamanla bu problemlerde kalmıycaktır.
Son zamanlarda günlerim epey yoğun geçiyo yazıcak şeylerde birikti.Macden aldığım glossun postunu yapıcam ancak ağzım yüzüm yara içinde o yüzden swatch yapamıyorum :)
Asos'dan verdiğim sipariş 1 hafta 10 gün içinde gelmeyince mail attım sağolsunlar parayı geri iade etmişler böyle bi talepte bulunmadığım halde sonra Serabında yardımıyla beraber tekrar iletişime geçtik bakalım elbiseyi tekrar göndericekler mi?
Geçtiğimiz günlerde twitterda isyan etmiştim bloglar kapalıyken 'aldığım vintage tarzı çerçeveleri paylaşıcaktım niye bloğuma dokundunuz' diye bu yazımda işte bu çerçevelerden bahsetmek istedim.Aslında eve dekorasyon adına küçük bi parça bile olsa bişeyler almak istemiyorum ama dayanamıyorum yine alıyorum.2 aya kadar kendi evimize geçiceğim ve içinin dekorasyonunun tamamının bize ait olucağı için o zaman hallederim diyorum ama yok rahat duramıyorum.Bunlarda geçenlerde ablam ve annemle gittiğimiz Forumdan English Home çıkartması.Bu aralar havalar güzelleşince atıp duruyoruz kendimizi sokaklara,eh keyiflerde yerinde sayılır :)
Bu çerçeveler eminim bi çoğunuzun hoşuna gidicektir ve almak isteyenler olur diye paylaşıyorum.Fiyatlarıda çok çok uygun henüz alıcaklarım bitmedi harika romantik çiçek desenlerinin olduğu çerçevelerde var ancak onlar yeni evin dekorasyonuna uydurulmak için beklemede.

Bu arada çok afedirsiniz ama son günlerde herkes ota boka 'vintage' demeye pek meraklı yanlış anlamayın lütfen bu çerçeveler 'vintage' falan değil 'vintage tarzında' . Ve bence bazı şeylere vintage yakıştırması yaparken kelime anlamına dikkat ederek yapalım..

Ve bu şirin,romantik yastık kılıflarıda yine English Home.. Beğenenlere yol gözüktü :)

10 değerli yorum:

BAHAR dedi ki...

HARİKALAR..........

BonBon dedi ki...

kalpli yastıklar çook cici bu arada hasta mısın geçmiş olsun Zeynepcim

Zeynep dedi ki...

baharcım sennde tarzını bildiğimden beğeniceğini düşünmüştüm ;)

bonbon teşekkürler canım hasta değilim aslında ama baya uçuk çıktı dudağımda dudağımın üzerinde falan bağışıklık sistemi ile alakalı :(

Tuğba dedi ki...

Yastıklar ÇErçeveler bir harikaaa bende istiyorum demiyoruuuum çünkü bu siyaprenses beni de kendisi gibi yapıp 2 dk içinde aynılarından bende almış bulundum!! Yanlış mı bence değil :) Onun evinde ayrı güzel benim evimde ayrı güzel :)) :P Napiiim ama çok beğendiiim ;)
Güle güle kullan bebeğiiiiim

serpil dedi ki...

çerçeveler çok hoşmuş güle güle kullan... zaten English homedaki ürünler şu aralar pek bir romantik cici...

Beyaz Büyü dedi ki...

çerçeveler şahane canım ((:
senin leoparlı yastıklarında harikaydı zaten bu kılıflar da güzelmiş (: ev dekorasyonu konusunda gayet başarılısın.. yeni evine geçtiğinde ne harikalar yaratıcaksın merakla bekliyorum ((:

Zeynep dedi ki...

valla abla hiçde fena olmadı ;) bi daha gidelim yine alışveriş yapalım ;)

serpilcim teşekkürler haklısın english home çoook güzel :)

beyazbüyü (canım adını belki kullanmak istemessin diye söylemiyorum) çok çok teşekkür ederim canım benim :) evimi gören biri olarak senden bunları duymak çok güzel,hele bi yeni evime geçim paylaşıcam dekorasyonu ;)

hayat güzel dedi ki...

çerçeveler çok güzelll:) yarın english home'a gitmeliyim:)

Gökçe dedi ki...

çerçeveler de mi english home ?

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Zeynep dedi ki...

evet..