3 Mart 2011 Perşembe

Asos.com'dan İlk Alışverişim

Vatana millete hayırlı uğurlu olsun :) Asos.comda gezinirken bu elbiseyi görüp çok beğendim ve direk sepete attım rengi,kumaşı çok hoşuma gitti.İlk alışverişim olduğundan şimdilik tek parça ile yetindim.Umarım biran önce sorunsuz bi şekilde elime ulaşır.. Sizce nasıl elbise? Sırt kısmına dantel diktirmeyi düşünüyorum..






22 değerli yorum:

Selda dedi ki...

çok harika, iyi günlerde kullan. Elbisenin arka kısmı yani dekolte kısmına dantel diktirsen nasıl olur acaba? daha güzel olur sanki:)

Zeynep dedi ki...

selda çok teşekkürler beğenmene sevindim :) dekolte kısmına dantel bencede güzel olur :)

Kova Kadınıyım Ben... dedi ki...

bende verdim siapriş gecen hafta herkes 4 günde olasmıs ama anam yok ne dört günü
beklıyorum bakalım :)

Zeynep dedi ki...

biran önce gelir inşallah kargon :)

Zeynep dedi ki...

biran önce gelir inşallah kargon :)

Gokce dedi ki...

Eminim sana çok yakışır bu Zeynepcim :) Diktirme yahu dantel böyle de çok güzel elbise bence :)

Cana dedi ki...

dantel mantel diktirme sakin! fizigin elbiseyi bu haliyle tasiyabilecek güzellikte emin ol :)

Zeynep dedi ki...

gökçemmm teşekkürler canım benim evet böylede güzel ama dantelli sanki daha bi güzel olur gibi :)

cana çok teşekkürler :) dantelli daha bi güzel olur gibime geliyo sanki :)

Tuğba dedi ki...

waaaww harika iyi bir seçim olmuş bir an fotograftaki mankeni bile sen sandım ;) Gelsin biran önce o haldee ;)

ChunLi Beauty dedi ki...

ooww hatun bu sana cok yakışır he!! merakla üzerindeki halini bekliyorum canım :D güle güle kullan simdiden mcxx

Zeynep dedi ki...

bacım çok teşekkürler beğenmene sevindim ;)

busecimmm çok teşekkürler canımm gelsin hemen giyinip fotoğraflıycam :)

defne dedi ki...

Canım tam senlik bir elbise,düzgün fiziğinle çok yakışacağına eminim.Danteli de çok ince seçersen dekolteyi çok kapatmamış olursun,süper olur..

Zeynep dedi ki...

defnecim çok teşekkürler beğenmene sevindim :) bugün içinde ufak kalpleri olan siyah bi dantel aldım :)

Siyah Süt dedi ki...

vavv...elbisen çok güzel güle güle giy sırt dekoltesine dokunma bence böyle daha iddalı ;)

BAHAR dedi ki...

dantelle süper olur

Zeynep dedi ki...

siyah süt çok teşekkürler beğenmene sevindim :) sorunda iddialı oluşunda zaten :D o yüzden dantel dikmek istedim :)

baharcım diktirince paylaşıcam canım bakalım inşallah hayalimdeki gibi olur :)

Swift as Desire dedi ki...

çok beğendim elbiseyii güle güle giy cnmm:)

Adsız dedi ki...

elbise koyu lacivert siyah dantel ne alaka?

Zeynep dedi ki...

1.si koyu lacivert ile siyah dantel gayette uyumlu olur,2.si elbise zaten geri döndüğü için iptal oldu gelmiyo,bloğu sadece eleştiricek ne bulurum diye okuyunca göremediniz sanırım bu durumu..

FASHION DESIGNER dedi ki...

Blogunada elbıseyede bayıldm canım daha yenı keşfttm :) benımkınede beklerm guzel gunlerde gıymen dılegıyle

Zeynep dedi ki...

nalancım çok teşekkürler :) senn bloğunu bilmeyen var mı ki :) harika tasarımlarını zevkle takip ediyorum canım :)

FASHION DESIGNER dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim bende seni takipteyım artık bugunlerde bıraz boşum blog keşfine çıktım cok mutluyum:)