1 Şubat 2011 Salı

Son Günlerde Ben..

Herkese merhabalar..Bu aralar pek bi keyifsizim.Önce gözümde aniden patlayan flaşlarla doktora koştum dr.retina yırtılmasından korktu ama Allah'tan detaylı muayene sonucu böyle bişey olmadığı ortaya çıktı.Hiç bişey yokken pat diye böyle şeyler çıkınca insan şaşırıp korkup kalıyo tabi :/ Ardından 15 gündür yoğun bakımda yatan eşimin anneannesini kaybettik :( Oda ortada hiç bişey yokken tansiyon yüzünden hastaneye kaldırıldı ve daha fazla dayanamadı
:( Cuma gecesinden beri onun koşturmacası ve üzüntüsü içindeyiz.. Bu yılında kötü geçiceğini söylemiştim dimi.Bu ay aldığımız 2.ölüm haberi umarım 3.sü olmaz..
Bu arada geçen hafta (baba tarafımdan sevdiğim insanların sayısı bir elin parmaklarını geçmez önce bunu belirtim hatta kendisiyle bile görüşmem) yine hiç sevmediğim bi hala adı altındaki şahsiyetin sevdiğim oğlu ve gelini ki hatta gelini Ayşe Abla'yı pek severim KDZ.Ereğli'den ziyarete geldiler bize.Çok mutlu oldum.Acaipde şirin bi oğlu var görülüp sevilesi, mıncıklanası bişey :) Fotoğraflar o güne ait.Normalde böyle aile ile toplu çekilen fotoğraflar pek paylaşmam ama bu sefer paylaşasım geldi..








Ve yine geçen hafta ananenin vefatından bir gün önce Serap'ın doğum günüydü.http://serapoguztan.blogspot.com/ Arkadaşımız Nurcan'ın fikri ile sürpriz doğum günü yapalım dedik ve kusursuz bi plan ile güzel bi sürpriz yaptık Serap'a :) Tabiki Serap'ın eşi Günay'ın da katkılarıyla :) Geceye ait fazla fotoğraf yok malesef sohbetten fotoğraf çekmek gelmedi aklımıza :(


Sessiz kaldığım hafta boyunca bunları yaşadım..Herkese mutlu bi hafta diliyorum....

24 değerli yorum:

cingifilli dedi ki...

canım başınızsağolsun:(

BonBon dedi ki...

başınız sağolsun canım hayat işte bizi deniyor zaman zaman ama sen bizi postsuz bırakma hem kafa dağıtabilirsin bu sayede

Zeynep dedi ki...

cingifillicim çok teşekkürler canım..

bonbonum teşekkürler canım.kaç kere yazmaya yeltendim ama içimden hiç bişey gelmedi ama haklısın yazdıkça kafa dağıtıyo insan..

Gizzy dedi ki...

canımm başınız saolsun...mekanı cennet olsun anneanneciğin...Kötü haberler ard arda gelince insan bir toparlanamıyor ben de geçen sene öyle bir dönem geçirdim ama inan blog kafa dağıtmak ve moral bulmak için çok işe yarıyor o yüzden buraya yaz arada sırada...sıkıntını da paylaş, paylaşmak her zaman iyi gelir...

ChunLi Beauty dedi ki...

canım ya başınız sagolsun Allah daha başka acılar vermesin :( bu arada abla kardes yine harika görünüyorsunuz maşallah diyeyim mcx

♡♥ LucY ♥♡ dedi ki...

Başınız sağolsun Zeynepçim, böyle günlerde insanın hiç bir şey yazası gelmiyor gerçekten

youknow dedi ki...

başın sağolsun canım

Vintage Duygular dedi ki...

başınız sağolsun,mekani cennet olsun.Sana da cok gecmis olsun.Ayni seyi yasadim birdenbire flas patlamasi falan,doktora gittim birsey cikmadi..

SvGLove dedi ki...

Başınız sağ olsun canım.Allah geride kalanlara sabır versin.

Zeynep dedi ki...

gizzycim çok teşekkürler ,aminn inşallah, allah kimseyi böyle dönemlerden geçirmesin bizde yaklaşık 2 senedir hep kötü şeyler yaşıyoruz bu bloğu açtığımdada yaşıyduk zaten ve çok haklısın gerçekten kafa dağıtıyo derdimi paylaşıyorum ve sizler iyiki varsınız ki destek oluysunuz..

busecim çok teşekkürler amin canım allah yaşatmasın başka birşey.. ve ablam adınada kendi adımada çok teşekkür ederm canım muckkss...

lucycim çok teşekkürler canım..

youknow çok teşekkürler canım..

vintage duygular amin çok teşekkürler,gözün arkasında bulunan jelims bi sıvı varmış onun ayrılması sonucu böyle bişey olurmuş ama yaşın henüz erken dedi dr. anlamadım valla neden böyle oldu sende de iyiki bişey çıkmamış..

svglove amin canım çok teşekkürler..

BAHAR dedi ki...

başınız sağolsun canım,
bence umutsuz bakma bu seneye.
kötü başladı ama güzel geçecek diye düşün

my pink world dedi ki...

canım çok geçmiş olsun ve başınız sağolsun.

hayat güzel dedi ki...

canım başınız sağolsun, allah sizlere uzun ömür versin... malesef ölüm hayatın acı gerçeği... allah başka acı yaşatmasın size...

Sochic dedi ki...

başınız sağolsun güzelim:( geçmiş olsun ayrıca.her zamanki gibi ışık saçıyosun:)

cicibebe dedi ki...

başınız sağolsun canım, Allah geride kalanlara sabır ve uzun ömür versin..
umarım tez vakitte dağılır karabulutlar.. gözünde de önemli bir şey çıkmamasına sevindim, gecmiş olsun :)

mine dedi ki...

zeynep hanım başınız sağolsun ve gözünüz içinde geçmiş olsun senenin ilk zamanları kötü geçsede diger zamanlar kötü geçicek diye kaide yok önemli olan bu badirelerden dimdik atımlarımızı hayata sımsıkı basabilmek :)

Gokce dedi ki...

Başınız sağolsun ve çok geçmiş olsun Zeynebim.Bu 2011 kimseye uğurlu gelmedi herkeste bir üzüntü :(:(:( Of

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Benim güzel kalpli Zeynebim, çok geçmiş olsun öncelikle gözün için, Allah mekanını cennet etsin eşinin annanesinin... Tatlım üzülme, sakın öyle güdüleme kendini, inan bana hayatta her şey olup bitiyor ve biz yaşayıp bir şekilde ayakta kalıyoruz, sen sakın o güzel yüzünden gülümsemeni eksik edim deme canım benim...

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Başın sağolsun Zeynep,peş peşe gelince kötü olmuş ama umarım 2011 zannettiğin gibi kötü geçmez ve bundan sonrası çok güzel olur...

Adsız dedi ki...

Sarılaci sen çok mu zayıfladın yoksa boydan foton olduğu için mi böyle? :))Derhal kilo al canım benim,yerken benim içinde biraz çikolata ye...:)

Zeynep dedi ki...

baharcım çok teşekkürler inşallah öyle olur :)

my pink world çok teşekkürler canım benim..

hayat güzel teşekkürler amin canım inşallah..

sochiccim çok teşekkürler tatlım :)

cicibebecim çok çok teşekkürler canımm :)

mine çok teşekkürler,çok haklısın..

gökçemm çok teşekkürler,inşallah böyle devam etmez :(

sihemcimm canımsın, çok teşekkür ederim sözlerin ve desteğin için..

sibelinsu çok teşekkürler canım,inşallah öyle olur :)

adsız yok canım kilo vermedim çikolatayıda bol bol yiyorum :)

Did Dans La Mode dedi ki...

Zeynepcim ben bu yazıyı daha şimdi gördüm :( Başınız sağolsun tatlım, mekanı cennet olsun... Sana da çok geçmiş olsun diyorum. Umarım 2011 senesinin sana getirdiği tüm üzüntüler bunlarla sınırlı olur ve güzel,mutlu ve sağlıklı bir sene senin ve sevdiklerinin olur. Öpüyorum seni...

Zeynep dedi ki...

didcim çok teşekkür ederim canım benim,inşallah dediğin gibi olur.. öpüyorumm çok çok :)

Zeynep dedi ki...

didcim çok teşekkür ederim canım benim,inşallah dediğin gibi olur.. öpüyorumm çok çok :)