25 Şubat 2011 Cuma

Siyah Beyaz&Betty Boop Aşkı

Günler kapkaranlık,yağmurlu ve fırtınalı geçerken ben beyaz giyerek yazı çağırmaya başladım,biran önce gelsin artık yaz lahana gibi giyinmekten nefret ediyorum.Betty boop aşkımı bugünkü kombinime yansıttım, önceki yazımda bahsettiğim Beyoğlu İş Merkezinde yaptığımız alışveriş ganimetlerinden biri bu kazak,taytlarla giymek için aldım ancak bugün beyaz çantamla kombinlemek isteyince beyaz pantolonla giyinmek istedim. Fotoğraflar anlaşılacağı üzere kabiliyetsiz kocama ait :)






Kazak:Beyoğlu İş Merkezi Pantolon: Zara Çanta:Betty Boop Çizme:Bambi

7 değerli yorum:

NİL*** Makyaj Arşivim*** dedi ki...

ne giysen yakıştırıyorum ben sana ,tarzını beğeniyorum ,sadeliğini ,kendine uyarlayabilmeni:)
kocana kabiliyetsiz deme ,bak bir daha çekmez fotolarını ona göre:D

nezoş dedi ki...

zeynpcim ,keşke herkez senin gibi olsa,ne güzel kışında beyaz pantolon ve çanta kullanıyorsun..ah şu takıntılar olmasaa demi ne güzel olur herşey..nezoş kayseriden:)

büşra dedi ki...

zeynep yine muhteşemsin yine yineee =) ayrıca bizden daha fazla ayrılma, her gün blogunu açtığımda yeni yazı görmeyince üzülüyorum, facede, twitterda, formspringte görsemde seni burda yazın olmayınca eksik oluyor =)

Zeynep dedi ki...

nilcimmmm canım benim çok teşekkür ederim :):) aman canım kocam giripte bloğuma bakmıyo bile :D

nezoşcum hemşerim :) haklısın valla tabuları yıkmak lazım ;)

büşracımm canım benim çok teşekkürler bende yazmak istiyorum ama bazen tıkanıp kalıyorum böyle :)

Tuğba dedi ki...

canıııım benim bilg.da senin oturumun açık kalmış!! hemen farkettim çıkış yaptım ama iş işten geçti tabiii :) yukarıdakii yorumumu sil istersen :))

Kombinine bayıldııım çok güzel olmuşsuuuun beybiii ;)

Zeynep dedi ki...

mersiiii bacım :) muckkksss muckksss :)

Mert Topel dedi ki...

Beyaz pantolon üzerine siyah uzun çizmeler muhteşem olmuş! Bayıldım :)