25 Şubat 2011 Cuma

Ses Veriyorum :)

Herkesin niye artık bloğuna bişeyler yazmıyosun sorusuna gelsin bu post :) Bu aralar hem yazıcaklarımı toparlayamıyorum kafamda hemde bişeyler yazıcak enerjim yok :( Uzun sürmez zannediyorum bu ruh halim..Hem güzel ve yoğun hemde sıkıcı ve boş günler geçiriyorum ve kendimle çelişiyorum :D Geçtiğimiz hafta sonu Serap'ın eşine sürpriz doğum günü partisi yaptık onun yazısı için http://serapoguztan.blogspot.com/ eğlenceli güzel bi geceydi,mekana erken gidince organizasyon için kendimizi attık Beyoğlu İş Merkezine kısıtlı zaman içinde bi güzel talan ettik.Ah biz kadınlar ve alışveriş aşkımız hiç bi yerde ve durumda rahat duramıyoruz.
Neyse bu gece saat 23:00 de ablamla yaptığımız mantı keyfine ait fotoğrafları ekleyip yaşadığımı belirtip kaçıyorum.Yüzümdeki sivilcelerde dün uzun bi aradan sonra yediğim cipslerin imzası en iyisi ben yememeye devam edim :/


10 değerli yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

yaa tabi insan böyle zayıf olunca gecenin 11de de olsa korkmadan mantı yiyebiliyor dimi :) ne kadar şanslısınız :)

M¥PriNceSs dedi ki...

sabah sabah cok canım çekti canım ya :) resimler harika...dön en kısa zamanda aramıza bak bahar kapımızda :)

xcelis dedi ki...

KAyserili olunca gece mantı yemeni hoş görüyorum canım =) İyi haftasonları şimdiden

cicibebe dedi ki...

benim de çikolatalar tam alnımın ortasına imza attı : ))

sen her halinle güzelsin canım ye boşver :p

ama 11de mantı biraz agır sanki :))

ChunLi Beauty dedi ki...

abla kardeş mantı keyfi he :D hey maşallah gece gece yiyin sonrada uyuyamayın (ablana bu sözüm) :)

Zeynep dedi ki...

sayınkaraca herzaman yapmıyorum ama bu gece yemek işini :)

prensesimm dönücem dönücem :)

xcelis haklısın :) sanada iyi hafta sonları :)

cicibebecim ah o imzalar :D biraz ağır evet ama zaten herzaman yapmıyoruz o saatlerde :)

busecim valla ben mışıl mışıl uyudum :D

Tuğba dedi ki...

hahahaaa anladım ben seniii chunliciiiiiiim :P şimdi gözümden uyku akıyor ama uyumayacağım :)

Kuzundan daha çok post istiyoruuuuuuz!! ;)

nezoş dedi ki...

bende kayseride yaşıyorum.ve hastasıyım mantının,yağlamanın,ohhh ne güzel afiyet olsunn..ve cokkk tatlısın zeynep

Zeynep dedi ki...

ablammm yapıcam post yapıcam :)

nezoş hemşeriyiz yani :D iltifatın için çok teşekkürler :) valla kayserinin yemekleri bi başka oluyor :)

tuğba dedi ki...

Mantı afıyet olsun..Bazen hiç bişey yokken bile insanın morali bozuk olabiliyor.her zaman aynı psikolojide alamaya biliyor.Nezoş arkadaş kayserinin neresi :)