7 Şubat 2011 Pazartesi

La Roche-Posay Effaclar Jel

Dr.Murad clarifying cleanser jelim bitince ve strawberrye uzunca bi süre girmeyince alternatif bi temizleyici aradım.La roche posay'ın effaclar temizleme jelinide bi süredir denemek istiyodum bu vasıta ile almış oldum.Dr.Murada eşdeğer sayılabilecek bi temizleyici bence.Tek eksisi kokusunun kötü olması birde Muradın temizleme jelinde mentol olduğu için duyulan ferahlama hissi bu üründe yok.Jel kıvamında fakat güzel köpürüyo.Alkol ve paraben içermemeside artı bi özellik oldu benim için.Yaklaşık 2-3 haftadır kullanıyorum herhangi bir yan etki ile karşılaşmadım memnun kaldım ama birdahakine tercihim yine Dr.Murad olur.

Ürünün özellikleri

Yağlı ve hassas ciltler için temizleyici jel akneye eğilimli ciltler üzerinde test edilmiştir.

Hassas cilt için seçilmiş temizleyici içerikleriyle cildi nazikçe temizler.

Cildi kirden ve fazla sebumdan arındırır.Cilde temizlik ve tazelik verir.

İritasyona karşı ve yatıştırıcı etkileri bulunan La Roche-Posay termal su içerir.

-pH5.5-Sabun,renklendirici madde,alkol ve paraben içermez.

11 değerli yorum:

rosejam dedi ki...

tatlım bende kullanıyorum bundan çok memnunum 1 kutu bitmek üzere 2 tane yedeğim var =))
akneye yatkın yağlı hassas ciltler için bnce 1 numaralı temizleme jeli ama karma ciltleri biraz kurutabilir..

pembe fiyonk dedi ki...

uzun vadede güzel randuman alınabilen bir ürün
kışın biraz kurutabiliyor ama yazın çok iyi geliyor :)

Leah dedi ki...

Acaba karma cildim için hangisini kullansam daha iyi olur? Şu an yüz yıkama jeli arayışındayım, Avene kullandım cildimi biraz kuruttu, yeni bi tane arıyorum.

Bi de Dr Murad'ın ve bunun fiyatı ne kadardı hatırlıyor musun? Malum öğrenciyiz çok para veremeyiz. :)

Zeynep dedi ki...

rosejam memnunsun demek ne güzel,benimde cildim biraz karma sayılır aslında ama çok kurutma yapmadı :/

pembefiyonkcum yorumun için çok teşekkürler canım sende memnunsun demek :)

leah şimdiye kadar yorum yapan arkadaşlar kurutabileceğini söylediler karma ciltlerde benmde cildim karma sayılır ama çok kurutma yapmadı şimdilik,muradın eczane fiyatı 100 tl civarı çilekte 40 falan larocheposayın eczane fiyatı 36 tl yanlış hatırlamıyosam :)

prettyflowery dedi ki...

ben kullanmadım ama kullananların görüşleri hep olumlu,okuduğum kadarıyla,36liraysa da gayet uygun bir ürünmüş:)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Koku ne derece önemli, herkese göre değişir, sonuç çok önemli, ama kokusu da hoş olsa fena olmaz kullandığım ürünün, madem sen bunu onayladın aklımda bulunsun... ;)

Zeynep dedi ki...

prettyflowery genel olarak güzel bir ürün bencede :) ve evet fiyatıda gayet uygun ;)

sihemcim kokusu pis ve ya keskin bi koku değil aslında esansı bi garip sadece :) ama zaten iyi olan ürünlerin hiçbirinin güzel koktuğunu bilmem ben :) ihtiyacın olursa kesinlikle önerebileceğim bi ürün :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Murad üstüne tanımam zaten haklısın kuzum

Zeynep dedi ki...

evet edim muradın üstüne hiç bişey tanınmaz ;)

serdar dedi ki...

ya arkdaslar bu krem çok kızarttı benim cildimi acaba normal mi yoksa bende yan etki mi yapıyor

Zeynep dedi ki...

serdar erkek ve kadın cildi arasında fark vardır bu ürünü alırken erkeklerinde kullanabileceğini sormuşmuydun belki o yüzden yan etki yapmıştır thalgo'nun erkek cilt bakım ürünleri çok güzeldir onu önerebilirim..