28 Şubat 2011 Pazartesi

Güzel Bir Haftasonu :)

Yoğun ve güzel geçen bir haftasonundan sonra herkese mutlu bir hafta diliyorum :)
İki haftadır cumartesi günleri doğum günü kutlamalarındaydım.Bu cumartesi günü de ablamın arkadaşının doğum gününü kutlamak için sabah düştüm yollara,önce ablamda nefis bi kahvaltıdan sonra palladium çıkartması yaptık.Palladium macte yıllardır aynı sitede oturduğumuz yine ablamın arkadaşı olan Elif mua var.Kendisi çok güleryüzlü ve her sorduğunuza cevap veren biri,palladium macteki tüm mualar gördüğüm kadarıyla öyleydi zaten ama gittiğinizde Elif muaya gidin derim ;) Yaklaşık 2 saate yakın macte vakit ve nakit :) harcadıktan sonra elimiz baya dolu çıktık.





Bunlardan sadece 2 tanesi benim onların detaylı postlarıda gelicek.

Sonra kendimizi yemeğe verdik :)







Akşamda doğum günündeydik.






Bu sefer fotoğraflar ablama ait.Oturduğu sitede dışarda bi çekim yapalım diye çok ısrar etti ama kar yağdığından ve donmak istemediğimden yapmadık :) Tekrar ellerine sağlık abla fotoğraflar için :)




Aşk yaşadığım küpelerim..

Elbise:Beyoğlu İş Merkezi, Çizme:Bambi Bilezikler:Topshop Yüzük:H&M Küpe:Mango

16 değerli yorum:

yerdenuzak dedi ki...

Küpene bayıldım♥

Tuğba dedi ki...

Dolu Dolu bir post olmuş ;) Çok güzeldi herşey...

Evet Palladium MAC de Elif Mua herkese tavsiyemizdir,çok içten sıcak ve ilgili kendisi...

Fotograflar çok güzel olmuş yine yaparııız ;) muck muckk

tubiss dedi ki...

elbise, kemer ve çizme uyumuna bayıldım :))

NİL*** Makyaj Arşivim*** dedi ki...

elbise,saçlar,küpe detaylar ve uyumu harika..güle güle mac'lerini de ..
bloğuna bir yerine bir nazar boncuğu koy zeynep'çim:) maşşallah

cicibebe dedi ki...

çok güzel olmuşsun canım yine! küpelere de ayrıca bayıldımmmm! güle güle tak :)

ayrıca aldıklarını da en kısa zamanda bekliyoruz :)

Zeynep dedi ki...

yerden uzak bende bayıla bayıla kullanıyorum :)

ablacım bende seni öpüyorum muckkksssss ellerine sağlık valla çok güzel fotola çektin :)

tubiss çok teşekkürler beğenmene sevindim :)

nilcimmm çok çok teşekkürler canım benim :) nazar boncuğu güzel olur bak iyi akıl ettin koyim en iyisi :D

Sayın KARACA dedi ki...

Elbisen okadar güzel ki.. maşallah vallahi heran nazar okları sana vurabilir :)
Kemer-çizme, elbise-çorap bukadar uyumlu olurmuş ancak :)

SERAP TAN dedi ki...

yine cok guzel olmus benım canım arkadaşım..ohh ne guzel yapmıssınız abla kardeş gezmekle, gule gule kullanın canım cicilerinizi..sizi seviyorum!

Zeynep dedi ki...

sayın karaca çooook teşekkürler :)

serapcımm çok teşekkür ederim sen güzel bakıyosun ondan =)) biz böyle hep geziyoruz :)

nezoş dedi ki...

herşeyinle dört dörtlük olmuşun..küpen,yüzüğün,cizmelerin cok güzel..benm ,senden bir rıcam var,kullanmakta oldugun çantalar için bir post yaparmısın:)nezoş kayseriden hemşerin:)ben çanta hastasıyımdır.

Zeynep dedi ki...

nezoşcum çok teşekkürler :) çantalarla ilgili post yapmaya çalışırım tabi canım :)

nezoş dedi ki...

teşekkür ederim zeynep:)yakın zamanda bekliyorum inşallah

Siyah Süt dedi ki...

yüzüğün güzel olduğu kadarıyla elbisende çok güzelmiş :)

serpil dedi ki...

zeynepcim çorabın tam beyazmı yoksa vanilya rengimi elbisenle çok uyumlu olmuş. Küpelerine ayrıca bayıldım :;;)

Zeynep dedi ki...

siyah süt teşekkürler beğenmene sevindim :)

serpilcim çok teşekkürler çorap vanilya renginde canım :)

Cenk dedi ki...

çizmelerin çok tatlı, çok yakışmış :)