9 Şubat 2011 Çarşamba

Geçmişe Özlem...

Sizde benim gibi eski fotoğraflara bakmaktan zevk alırmısınız bilmem ama bazen bana acı verir eski fotoğraflar,her seferinde geçmişe derin bi yolculuk yaparım..Hep eski günlere dönmek isterim çok değil 3-5 sene öncesine bazende çocukluğuma.Neden bilmiyorum ama geleceğe dair hiç merakım yok çoğu zaman ileriyi değil geçmişi düşünmekten kendimi alamam..Hani anneler derler ya 'çocuklar büyüdükçe dertleride büyüyor'diye,anneler emin olun bizde büyüdükçe dertlerimizin büyüdüğünün farkındayız malesef.Şimdi etkilendiğim şeylerden küçükken hiç etkilenmiyomuşum meğer onu anladım o yüzdendir belki geçmişe duyduğum özlem... Eskiden sadece düştüğümde canım yandığında ağlardım şimdi sinirlendiğimde,eskiden sokağın ortasında yerlerde oturur bundan büyük bi zevk alırdım şimdi bulunduğum yerlere sığamıyorum,eskiden fütursuzca kimseyi takmadan bağıra bağıra kahkaha atardım,şimdide atıyorum ama o zaman kimse bunu umursamazdı,eskiden şirinlerin yayınlanacağı saati beklerken çok büyük bi heyecan duyardım inanılmaz zevkle izlerdim,şimdilerde o hazzı hiçbişeyde yaşayamıyorum,eskiden hayatımdaki en kötü kadın dalmaçyalılardaki curuella de vil'di şimdilerde bi sürü sayabilirim... Bazen büyümek hiçte güzel değilmiş diyorum....

19 değerli yorum:

Adsız dedi ki...

insanlar büyüdükce, yasamayi ögrendikce hayat daha zorlasiyor...
malesef.

ama iyiki bu resimler var, iyiki resimlerimize bakarak eskilere gidebiliyoruz.

pembe fiyonk dedi ki...

o kadar güzel ifade etmişsin ki,ne diyelim yinede yarınımız bugünden güzel olsun.
sevgiler

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ah be balım bundandır vintage modası ama keşke eski günlerde gibi olsa hayat.
Yaşlılara yol verilse, kolonyalı, jilet ütülü giyinilse nerdeee
Sen ne tatlısın ama yerim seni ben ya!

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

çok şeker ama fotoğraflar:)

Sayın KARACA dedi ki...

Bende daha dün kayınvalidemle baktım eski fotoğraflara eşimin bebekliği sünnet fotoğrafları. Teyzeler dayılar bakıyorsun ne kadar gençler sen gibi ben gibi... Diyorsun zaman gelecek bizim gençliğimizde sadece fotoğraflarda kalacak...

Zeynep dedi ki...

adsız haklısın...


pembefiyonkcum amin canım inşallah yarınlarımız öyle olur :)

stildirektörüm keşke! ne güzel olurdu dimi ama :) sen hala çok tatlısın ;) mucckkkssss :)

modaeratörüm çok teşekkürler :)

sayınkaraca zaman ne çabuk geçmiş diyor insan fotoğraflara bakınca..

hayat güzel dedi ki...

geçip giden zamanla birlikte herşey değişti... evet teknoloji ilerledi, herşey elimizin altında ama insanlar olumsuz yöde değişti... birbirimize tahammülümüz bitti, saygı zaten yok, yardımseverlik azaldı... ben çok üzülüyorum insanlardaki bu olumsuz değişime... insanlığımızı kaybediyoruz yavaş yavaş... belki biz küçükkende böyleydi ama biz ufak olduğumuz için fark etmiyoduk, kim bilir... ama ben büyümeyi pek sevmedim...

tuğba dedi ki...

:(( Bende özlüyorum küçüklüğümüü :(

Adsız dedi ki...

Merhaba Zeynep,
Yemekteyiz'de seyretmiştim seni. Bloğunu o zamandan beri takip ediyorum. Çok ortak noktamız olduğunu düşünüyorum. Çocukluk resimlerin çok tatlı bu arada :)Çocukluğuma dair en çok özgürce ve kimse ne der diye düşünmeden yaşayışımı özlüyorum. Ne yazık ki büyüdükçe cesaretini yitiriyor insan. Yine de geleceğe umutla bak sen ;) sevgilerimle...

SERAP TAN dedi ki...

hep bir kaçamak bulup saklambaç oynayışlarımız ondandır belki..Saklandığımız yer küçük ağacımızın arkası ve bazen hıc bulmasınlar dıye sonsuza dek sayabıldığımız...içinde sevgimizi büyütebildiğimiz masallara ınanmak ısteyıısımız de belkı ondandır..
ne kadar yaşlansak da, gözlerimizin çocukca bakışı bundandır..-senın ıcın zeynep ım-

ALİYE dedi ki...

zeynep ne kadar tatlıymışsın.ileride kızın olursa inşallah sana benzer:)

mis gibi dedi ki...

zeynep zati daha bebeksin. 88'lisin daha dur yaş kompleksine giren ben varım 83lü olaraktan.Aaa reca ederim :D

Ayrıca ufak hallerin de ayrı bir şekerlikmişsin

Elif.. dedi ki...

Merhabalar
Resimlerin çok şeker..Küçükkende çok güzelmişsin..Maaşallah..

Zeynep dedi ki...

hayat güzel çok çok haklısın...

tuğbacım özlememek mümkünmü :(

adsız çok teşekkür ederim güzel sözlerin ve güzel yorumun içn :)

serapcımm çok teşekkürler canım benm :))

aliyecim teşekkürler canım inşallah bende öyle diyorum valla :)

misgibi çok teşekkürler :) yaş kompleksi değilde eskiye özlem benm bu içimdeki :)

elif çok teşekkürler :)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Eski dekorasyon objeleri alınır, eski kıyafetler alınır, eski usul değişmemiş klasik bir ev bulunur, ama ya eski biz? İşte bu noktada ben de yaralıyım... Eskiler çook özleniyor, kız kardeşlerimle koştuğum baba evi bahçesi, havuzda çığlık çığlığa geçen yaz günleri, babamla evin giriş kapısını boyadığımız zamanlar, açılmayan demir kapıya gres sürmüşlüğüm bile var :) Ne güzel günlerdi...

Zeynep dedi ki...

sihemcim yine ne güzel yazmışsın,ne güzel dile getirmişsin ortak duygularımızı...yüreğine sağlık...

Seher dedi ki...

çok doğru ve çok güzel bi yazıı malesef ki büyüdükçe dahada bidarılıyo yaşama alanımız daha da bi yanlız kalıyoruz :)
ne demiş sunay akın "Çocukken 2 kişi oturduğumuz kapının eşiğine şimdi tek başıma zor sığıyorum insan büyüdükçe yanlızmı kalıyor ne ?
Önceden Çocukça hayallerimizle otururduk o eşikte, dünya da kapı eşiği de ne büyüktü o zaman. Zaman geçti biz büyüdük, önce o eşik sonra dünya küçüldü. Eşikteki arkadasımız bile yok oldu zamanla, bi tek yanlızlığımız yanlız bırakmadı bizi kapı eşiğinde bile..

Did Dans La Mode dedi ki...

Canım benim ne güzel yazmışsın keşke herşey eskisi gibi olsa gerçekten ve biz hep çocuk kalsak dimi :)
Bu arada bu kadar tatlı fotoğraflara bakıp şunu da söylemem lazım ki şimdiki güzelliğin taaa çocukluğundan geliyormuş :) şu biberonlu pozuna da bittim :) keyfe bak harika :) Çoook öpüyorum seni mucxx...

luna dedi ki...

çok iyi bilirim bu duyguları resmen düşündüklerimi yazmışsın lise bittikten sonra arkadaşlarımı arayıp soran o güzel günleri hatırladıkça gözünden damla damla yaş akan hep bendim kimse bi kere arayıp sormadı dedimki kendi kendime yeterartık bundan sonra herkesi siliceksin yok et geçmişi güzel günleri unut hiiç yaşanmadı o eğlenceli yıllar ama olmuo o günlere ait güzel bi şarkı hatta bi koku bile duyunca bnm musluklar açılıo bi benmiyim bu kadar geçmişine sadık diye düşünüyorum bazen onlar hiçmi hatırlamıyor inanırmısın berbat bi hastalık geçirdim 1.5 ay hastanede yattım ve bunu bilen kardeşim dediğim insan 6 yıldır hiç ayrılmadığımız insan bi kere vbile gelmedi üstüne üstlük de yarın gelicem fln die hergün beni salak yerine koydu onu bırak özkardeşim bile gelmedi kendimemi acıyım onlaramı bilemedim aşmam lazım bunları değişmeyen şey değişimin kendisidir derler hep bana maalesef öyle ama geçmişimi gerçekten unutmanın şimdiki şeylere ait olmanın vakti geldide geçiyor aksi türlü çooooook üzülüyorum :(