14 Şubat 2011 Pazartesi

Clementine Butik


Yurt dışından alışveriş sitelerine bakıp harika ayakkabılara,elbiselere iç geçirip,kargosu tek başına siparişlerde pahalı geldiğinden veya güvenemediğiniz için alamıyosanız hiç üzülmeyin.Size yepyeni bir butikten bahsetmek istiyorum. Clementine Butik http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001961455576
Clementine Butik'in facebookta oluşturduğu ayakkabı,elbise,parfüm ve kozmetik koleksiyonlarının bulunduğu albümlerden beğendiğinizi ve almak istediğinizi seçin gerisini Clementine'nin profesyonel ekibine bırakın.
Clementine Butik Hakkında:
Ürünlerimiz siz değerli müşterilerimizin sözüne güvenerek sipariş üzerine yurt dışından getirilmektedir.
Ödemeler elden veya banka yoluyla yapılmaktadır.
Sipariş ve sorularınız için fotoğrafların altında yazan ürün kodu ile birlikte facebook'tan mesaj atabilir veya butikclementine@hotmail.com adresimize mail atabilirsiniz.
CLEMENTINE NASIL ÇALIŞIR ?
Albümler gezilerek satın alınacak ürüne karar verilir.
Karar verilen ürün kodu yetkiliye iletilir.
Yetkili ürünün stok durumunu kontrol eder.
Stokta olması durumunda siparişiniz onaylanır.
Kargo adresi alınır ve tahmini teslimat süresi bildiririlir.
Ürün teslim alındığında bedeli banka havalesi veya elden olacak şekilde ödenir.
Güzel günlerde kullanılır.






























Bu güzelliklere sorunsuz ve uygun fiyata sahip olmak istiyorsanız Clementine Butik'e koşun :)

9 değerli yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Canım ne güzelmiş yaa hemen ben bakıyım şu siteye mercek altına alıyım:))

Zeynep dedi ki...

zetommm faceden arkadaş olarak önerdim sana :)

Sayın KARACA dedi ki...

amannn yaa face'ye üyeliğim olmadığı için bu siteden yararlanamıyorum galiba sanırsam heralde :(

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Benim fiyonklu ayakkabılarım da varrr... Hepsi de harika görünüyor ;)

Zeynep dedi ki...

sayın karaca açıver bi face hesabı :)

sihemcim o fiyonklularda benmde gözüm var :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Hayatım güzel ürünler var ama ama Çin işi papilerden satıyorlar bazen aklında olsun koku falan yapıyor.

Zeynep dedi ki...

edacım daha önce urbanogdan alışveriş yapmıştım onlarda çin malı ama şansıma ayakkabılar iyi çıktı :) bunlarında sanıyorum bi kısmı lovelyshoes falan bakalım şansıma belki iyi çıkar almayı düşündüğüm :) koku yaptığını bilmiyodum ama öğrendiğim iyi oldu :)

CADDE dedi ki...

Harika paylasimlar! :) Ayakkabilari cok begendim :) Bloguma beklerim

Sevgilerle Cadde...

Zeynep dedi ki...

cadde bloğunun takipçisiyim zaten ;)