13 Şubat 2011 Pazar

Bilezik Asma Aparatı..

Kalın kocaman,şıngır şıngır bilezikleri çoğu zaman koyucak yer bulamayız,bulsakta hep düzensiz dururlar bi şekilde etrafa dağılırlar ya en azından benimkiler öyle oluyolar :) Uzun zamandır böyle bişey yaptırmayı düşünüyodum.İnternetten araştırdım nerde yaptırabilirim diye derken bu bilezikliklerin kuyumcu malzemeleri satan yerlerden temin edebileceğimi öğrendim,ilk defa kocamın kuyumcu olması işime yaradı yani :D Odama uygun olucak istediğim desendeki kumaşı götürdüm ve bu bilezikliği yaptırdım,artık bileziklerim derli toplu duruyo ancak küçük yaptırmışım birdakini 3lü yaptırıcam..
Bu arada tüm sevgililerin ve sevgili kalmayı başarabilen herkesin sevgililer gününü kutluyorum :)

16 değerli yorum:

Dilekce.. dedi ki...

Hımmmm çok güzel fikir.. Düzenli olmayı sevenler için harika bişey olur bu.. Benim gibi mesela.. :)) Güle güle kullan.. :)

www.incicicegim.blogspot.com

mis gibi dedi ki...

Peki bu böyle biten havlu kağıt rolosuyla filan yapılamaz mı? sarıp sarmalayıp. çok dağınığım yahu, bir yerden başlamak gerek :D

Zeynep dedi ki...

dilekçe çok teşekkürler :)

mis gibi harika bi fikir valla tebrik ederim bu aklına geldiyse yapmasıda kolay olur ;) bi kaç malzeme daha düşünmek lazım tabi sabitlemek için :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Çok güzel olmuş, şirin görünüyor :))

tuğba dedi ki...

aaaa ne kadar güzel olmuş.fakat ben dağınıklıgımla mutluyum :)
güle güle kullan cnm :)

cingifilli dedi ki...

pek cici olmuş ama sen bi dahakine 3lü değil 4lü yaptır kuzum:))

pembe fiyonk dedi ki...

çok güzel bir düşünce,zemin rengi züper güle güle kullan canım :)
bunun yüzüklüğü olur mu acaba :D

Aktuelmoda dedi ki...

Zeynepcim çok güzel bir fikir olmuş.Düzenleyici çözümleri çok seviyorum ben de,güle güle kullan :)

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

mis gibinin dediğini ben de düşündüm ama uygulamaya gecemedım henuz.
güzel kumaslar secmişsin
en güzel derli toplu olmus.

RainboW dedi ki...

Çok kullanışlı bişey bu ve kumaşını da çok beğendim :) Güle güle kullan canım :)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Canım harik aolmuşşş, güle güle kullan, senin ve eşinin de sevgililer günü kutlu olsun... ;)

franbuaz dedi ki...

süper bişey olmuş..kuyumcu aparatı bulamam ama, mis gibinin dediği gibi benimde aklıma havluluk yada patetes kutuları var ya onlar geldi..

Zeynep dedi ki...

içimizdeki karnaval çok teşekkürler :)

tuğbacım çok teşekkürler demek memnunsun dağınıklığından heheh bana baya bi batıyodu bu bilezikler :D:D

cingifillicim teşekkürler dediğin gibi yaptırim ben en iyisi :)

pembe fiyonkcum çok teşekkürler beğenmene sevindim :) aynı formda yüzüklük hiç görmedim ama farklı şekilde bi yüzüklük görürsem paylaşırım :)

aktüelmoda beğenmene sevindim çok teşekkürler canım :)

kovakadınıyımben yapılabilir bi fikir gerçektende beğenmene sevindim :)

rainbow çok teşekkürler beğenmene sevindim :)

sihemcimmm canım benim beğenmene sevindim :) sizin gibi harika bi çiftinde sevgililer gününü kutlarım :)

franbuaz beğenmene sevindim yapılabilir bişey aslında evet :)

habinos dedi ki...

çok iyi fikir :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Süper kumaş seçimi de mükemmel!

Zeynep dedi ki...

habinos bencede :D

edacım beğenmene sevindim :)