3 Ocak 2011 Pazartesi

Yılbaşından Kalanlar :)

2011e girdik ve 3 gün geçti bile.Önceki postumda bahsetmiştim yılbaşında arkadaşlarla bizde toplanıcaz diye.Eğlence anından fotoğraflar yok malesef sadece yılbaşı için hazırladığım sofra ve detayları var.İnanılmaz eğlenceli bi geceydi,bol muhabbet,kahkaha ve eğlence vardı.Oyunlar oynandı,yeni yılı evde karşılayıp tonbala oynamamak olmazdı tabi bizde geleneği bozmadık :) Gecenin ilerleyen saatlerinde Serap ve Günay'da eğlendikleri yerden çıkıp bize katıldı.Allah'tan Serabın aklına geldi fotoğraf çekinmek de sayesinde 1-2 pozumuz var :) Onun yılbaşı anlatımı için de böyle buyrun :) http://serapoguztan.blogspot.com/. Evde hala eğlenceden kalan izler mevcut ve minnoş hanım onları parçalamakla meşgul :D Bu yıla harika girdik inşallah böyle devam eder 2009 ve 2010 bana hiç iyi gelmedi bu senedende pek umutlu değilim ya neyse :/ Gelelim sofra ve detaylara evde bi kutlama olucağı son gün belirlendiği için benimde açıkcası hazırlanmaya pek vaktim olmadı.Eşim sağolsun geceden temizliği hallettide benim ertesi güne hazırlanmak için enerjim ve vaktim kaldı yoksa yeniyılı yorgun karşılıycaktım.Cuma günü alel acele ev ve sofrayı süslemek için kendimi attım migrosa bulabildiklerimi topladım. Bakalım sizlerde beğenicekmisiniz.





15 değerli yorum:

SERAP TAN dedi ki...

Kuzum çook güzeldi ya,seninle olduk ya ilk saatlerinde..Daha ne olsun!En son neyi hatırlıyorum biliyor musun?Bir astrolog burçaları 2011 de neyin beklediğini anlatıyordu en son başak burcunu anlatırken bizimkilerin hadi uyuyalım artık dediklerini ve beklemeye mecalim kalmadığı için dayanamayıp kendimizi senin pofidik yatağına attığımızı :))Kuzum benim!!!Herşey harikaydı en çok da zeytinli kanapeler!Bir milyon tane yemiş olabilirim :P

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

her sey cok güzel gözukuyo
ellerine saglık
ne güzel hazırlanmıssın.
mutlu yıllar

M¥PriNcessS dedi ki...

Masallah arkadasıma nazar değmesin hamarat ve temiz bi ev hanımısın üstüne üstlük birde evınde kedi olmasına ragmen tertemız görünüyor evın..bence bu cok önemli bi alışkanlık cnm bende yemek yapamıyorum ama çok temizimdir :) Masanda cok güzel sizde...Bizde arkadaslara gittik ve bol bol tabu oynadık :) resımleri ekledım cnm çook öpüyorum herşey gönlünce olsun..

Zeynep dedi ki...

serapcımmm canım benim gelmeniz çok iyi oldu :) afiyet olsun ayrıca :) muckkss

kovakadınıyım ben çok teşekkürler beğenmene sevindim :)

prensesim canım benim,huyuda yüzü gibi güzel arkadaşım! beğenmene sevindim çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :) kedisi olanlara genelde pasaklı gözüyle bakan bi kesim var ki hiç anlamam o yüzden daha dikkatli olmaya çalşıyorum bunu yansıtabildiysemde ne mutlu bana :) ayrıca ben senin yemek yapamadığına inanamıyorum ya hiçde öyle bi elektirik gelmiyo valla senden ;) bizde tabuyu ertesi gün oynadık deli gibi eğlendik :) fotoğraflara bakıyorum hemen :) muckkssss :)

Beyaz Büyü dedi ki...

oh ohhh sofra şahane! eline sağlık!!
sağlıklı,mutlu ve huzuuuuuuuuuuuuuuuur dolu bir sene dilerim canım sana!

Zeynep dedi ki...

canım çok teşekkür ederim :) sanada harika bi yıl diliyorum ;)

hayat güzel dedi ki...

sofran da sen de yine çok hoşsunuz canım benim:) ümitli değilim falan deme, dilerim 2011 harika bi yıl olsun senin için:)

BonBon dedi ki...

şipşirin olmuş bence evde daha samimi bir kutlama oluyor zaten. umarım 2011 diledğiğin gibi geçer..

Tuğba dedi ki...

oooo yavrum beniiimm,Döktürmüşsün yine ;) Sofranda sende harikasın... Serap iyiki fotografları çekmişsin,anı olarak kalıyor ;) Eline koluna sağlık afiyet olsun... Benim becerikli kardeşiiimm...

tuğba dedi ki...

sade ve şık bi görüntü..Çok hoş duruyor..

Zeynep dedi ki...

ablacım çok teşekkür ederim :) genetik bu bizde ;)

tuğba çok teşekkürler..

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

Mutlu mutlu yıllar ne zarif bır masa.. tabıı etraftakı mumlarda cabası..

Zeynep dedi ki...

sezgi çok teşekkürler... beğenmene sevindim :)

Ayten dedi ki...

Harika bir sofra olmuş.. Doğrusu, ylbaşı gecesi orada olmak istedim bir an :)

rebeltakipte dedi ki...

fotoğrafların hepsi çok güzel,masada,yılbaşı ağacı da :)

izlemedeyim,yeni bloğuma beklerim;

http://rebeltakipte.blogspot.com/