8 Ocak 2011 Cumartesi

Paspasla Tanıştınız mı?

Siz benim bi tanemi kedim olduğunu zannediyosunuz? Sitemizde, daha çok bizim apartmanda bulununan acaip yılışık bi kedimiz var. Ki kendisinin apartmanda mırıl mırıl sesini duymak mümkün.Geçenlerde kadının biri ki ben bu kadından hiç haz almadım köpeğini gezdiriyo bende aşağı indim eşimi bekliyorum bu kedicik beni görür görmez yanıma geldi yine sırnaşmaya falan başladı bu teyzede bianda çığlık atmaya başladı 'ay o kediyi çekermisin içeri gircez biz'diye fesupanallah dedim sesimi çıkarmadım kediyi başka yöne çekmeye çalışırken o yöndede bitane hatun köpeğini gezdiriyo,kediyi seviyorum falan ama nihayetinde sokak kedisinide kucağıma alıp hiç tanımadığım bi kadın için yol açıcak halim yok sanki ben o kediyi ordan çekmek zorundaymışım gibi teyze yine söylenince ki bu sırada apartmana giren çıkan herkes kedinin apartmanda ne işi var diyo yazık ya kışın donsunmu hayvan apartmanın içinde ne zararı varsa millete neyse neymiş efendim teyzenin köpeği saldırırmış bende fena halde sinirlendim bağırdım köpeğine sahip çıkda saldırmasın o zaman 65 haneli apartman bi kediyi sığdıramadınız diye,o sırada bu şapşal teyzede girdi içeri köpekde öyle kocaman bişey değil yani kucağa alınıp zapdedilebilecek küçük şirin bi köpekti.
Bi kaç gün önce ben bu paspasın yine sesini duydum kapıyı bi açtım bizim katta beni görür görmez geldi zaten,süt koydum içsin diye bu sırada minnoşuda yanına getirdim acaba tepkisi ne olucak diye paspası görünce minnoş yine aslan kesildi ve hırlamaya başladı,paspasta sinsi sinsi yaklaşmaya başladı tabi tam kavga ediceklerdiki kapıyı kapattım :) İşte buda çirkin paspas :) Fotoğraflarda korkunç gözüktüğüne bakmayın aslında bu kadar korkunç değil :D

9 değerli yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

tosun gibi çok tatlı ne gzl bir sevap bir hayvana bakmak onu doyurmak vicdan olarak huzur buluyor insan bikere bence...çok güzel bişey yapıyosun cnm bu masuma bakmakla...kıskanır ama senınki çaktırmadan sevip besle bu tosunu :) trip yapar sonra sana boncuk :))

Gokce dedi ki...

Hahah Minnoşta da ne özgüven var yahu :) Önüne gelene saldırıyor çılgın.Bu pisicikte çok tatlıymış.Zeynepcim maalesef insanlar böyle bencil oluyorlar,küçücük hayvanın ne zararı olacak ki apartmanda zaten havalarda çok soğuk :(:(:(

Zeynep dedi ki...

prensesim gerçekten manevi olarak insan kendini çok iyi hissediyo,bununla ilgilenirken minnoş görmüyo zaten beni ben merak ettim karşılaşırsa ne yaparlar diye :)

gökçe sorma kime çektiyse bu zilli :D valla bi apartman dolusu öküzle beraber yaşıyomuşuzda haberim yokmuş :(

rosejam dedi ki...

çok iyi demişsin cnm bu tarz bencil insanlara bende çok sinir oluorum.. kendi hayvanları sıcacık uyusun,doysun diğer hayvanlar ölsün umurları değil.ne biçim zihniyet >:(

mustafa dedi ki...

paspas love

Ayten dedi ki...

Çok sevimliymiş :) Komşunuzun yaptığı hareketi de kınıyorum; Dondurucu bir soğuk var, kendisi evinde sıcacık otururken o kedicik dışarıda üşüyor. Hiç kimseye zararı olmayan masum bir hayvanı neden istemiyor anlam veremedim :/

Zeynep dedi ki...

rosejam bu zihniyette çok insan var :(

mustafa :)

ayten sorma apartmanda hiç bi zararı yk kediciğin ama sanki canavarmış gibi muamele yapıyolar
:(

SERAP TAN dedi ki...

sizin apartmandaki mahlukatların yaptığına şaşırmadım da (kapıyı ilk çalışlarını hatırla :)) senin paspasın yüzü pek bi haşin bakıyor sanki poz vermek istemeyen ünlüler gibi di mi :)

Ceren dedi ki...

Sadece kendi kedisini-köpeğini sevip diğerlerine tahammülü olmayan, hele ki sokakta yaşayan bebeciklere hiç tahammülü olmayan insan demeye dilimin varmadığı mahluklar var ya... Onlar evcil hayvanları egolarını tatmin etmek, kendilerince elit(!) olduklarını göstermek için beslerler. Onlarla birlikte yaşamazlar, sadece beslerler. Böylelerinin ellerinde oyuncağa dönen patili canlara içim gidiyor.

Benim birlikte yaşadığım güzeller güzeli kara cadı bir kedim, pek yakışıklı bir de boncuk gözlü köpüşüm var. Ayrıca evimize sığdıramadığımız, apartman bahçesinde baktığımız bir çok kedimiz de var. Ne kavgalar ettim o canlar için, hele de apartmanı temizleyen bayanla. Yahu elleme işte, görüyorsun mama var, su var o kaplarda, apartmanın içini temizledin de bahçedeki kaplar kaldı de mi ? Sonuçta şu an bütün sokakta, her bahçede mamalari suları var canların :) Azimli dervişim vesselam :))

Minnoş da tam prenses hani. Pembiş burnu tam yemelik :))

Sevgiler