21 Ocak 2011 Cuma

Ne Giydim?

Eskiden çalşıtığım hastanede bazı hastalarımıza yapılıcak operasyonla ilgili hiç merak etmeyin küçücük bişey derdim hakikatende öyleydi ama insanın başına gelince hiçte küçücük bişey olmuyomuş.Annem dün gözünden bi operasyon geçirdi,damar tıkanıklığına bağlı bulanık görüyodu,çok şükür herşey iyi geçti şuanda da iyi.Dünyagöz Altunizade'de Dr.Nilgün Şafak annemin operasyonunu yapan dr. kendisiyle daha önce beraber çalışmıştık ama ona gitmek aklıma hiç gelmemişti sağolsun Serap hatırlattı ve çokda memnun kaldık bi probleminiz varsa böyle bi sorunla ilgili tavsiye ederim kendisini.
Gelelim bugünki kombine.Çizmeler annemin hasta hali ile hediye aldırdığı çizmeler :) Üzerimdeki bluzda aslında L beden küçüğü yoktu bende bilerek büyük aldım ki tunik olarak giyebileyim :)Fotoğraflar fazla ışıl ışıl sanırım bulunduğum ortama nur yapmış :D




Tunik:Stradivarius Kolye:H&M Çizme:Bambi

18 değerli yorum:

cicibebe dedi ki...

çok gecmiş olsun canım annene..

sen de çok şık olmuşsun :)

fashion house by zeto dedi ki...

Çok şık olmuşsun canım:)Böle sade kombinleri çok seviyorum.Geçmiş olsun anneciğinede canım.

Kamile dedi ki...

her zaman kı cok seker olmusun canım

serminn dedi ki...

zeynep'çim çok şık görünüyrosun anneciğine geçmiş olsun ayrıca hediyeside çok hoş güle güle kullan:)

pembe fiyonk dedi ki...

çok geçmiş olsun cnaım.
tunik yakışmış,öyle emanet bol durmuyor

tuğba dedi ki...

Anneciğine Rabbim şifa versin inş.
Kıyafete gelecek olursak gözlerim kamaştı :) kahverengiyi seviyorsun galiba??

xcelis dedi ki...

Annenin ellerinden öpüyorum canım geçmiş olsun.
Çok cici olmuşun her zaman ki gibi.öpüyorum
iyi haftasonları

capriceline dedi ki...

öncelikle büyük geçmiş olsun zeynepcim...

sana bu tunik, tayt, dizüstü çizme üçlemesi çok yakışıyor,çok güzel olmuş...

hayat güzel dedi ki...

çok geçmiş olsun canım...
sen yine çok ama çok hoşsun:)

SvGLove dedi ki...

Geçmiş olsun Anneciğine...
Çizmelerini aldırdığı kadar var, çok güzeller;)Tabi boyun uzun olduğundan daha bi güzel görünüyor diz üstü çizme;)

Zeynep dedi ki...

cicibebecim çok teşekkürler canım annem içinde beğenin içinde :)

zetocum annem için çok teşekkür ederim canım,bende buaralar taktım böyle kombinlere :)

kamile çok teşekkürler :)

serminn çok teşekkürler ;)

pembefiyonk canım çok teşekkürler ayrıca beğenmene sevindim :)

tuğbacım amin canım çok teşekkürler :) beğenmenede sevindim kahverengiyi hiç sevmem aslında üzerimdekilerde kahve sayılmaz aslında çizmeler taba üzerimdekide daha açık bi ton :)

xcelis canım ennem içinde kendim içinde çok teşekkürler :)

capricellinecim çok teşekkürler canım :)
bende çok seviyorum bu üçlüyü :)

hayatgüzel çok teşekkürler canım :)

svglove çok teşekkürler canım :) bende kısa çizme giyemiyorum artık :)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Kombinini çok beğendim canım,sevdiğim renkleri bir araya getirmişsin... ;)

Zeynep dedi ki...

sihemcimm beğenmene sevindim canım :)

mustafa dedi ki...

lovely

Zeynep dedi ki...

mersii :)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

çizmen tuniğin harika olmuş canım..sende maşallah çok güzelsin biblo gibisin:)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Annenize geçmiş olsun dileklerimi iletin.sewgiler

Zeynep dedi ki...

modagezgini çok çok teşekkür ederim annem adınada güzel sözlerinede :)