17 Ocak 2011 Pazartesi

Ne Giydim?

Herkese harika bi hafta diliyorum.Ben bu haftaya şişmiş gözler ve boyun ağrısıyla başladıysamda yavaş yavaş kendime gelmeye başladım :) Bu arada hediyeleri kazanan yasemin06 senden halen adres bilgilerini bekliyorum lütfen en kısa sürede benimle iletişime geç yoksa çekilişi tekrarlamak zorunda kalıcam birde evlilik fuarı için davetiyeleri kazanan arkadaşlardanda adres bilgilerini bekliyorum.Bugünkü fotoğraflar eşime ait, canon 550D fotoğraf makinası aldı bugün kendini bi anda Nihat Odabaşı sandı garibim elinde makina fotoğraf çekiyo! :) Gelelim bugünkü kombine.Uzun zamandır aradığım baykuşlu yüzüğü geçenlerde annemle gittiğim H&M ziyaretimde buldum ve yine uzun zamandır 3 parmağıma takmak için aradığım ince yüzükleride eminönünde bi bijuteriden buldum,kendileri bu aralar benim favorim :)
PS:Dekorasyonla kombinim arasındaki renk uyumuna dikkat :D










Elbise: H&M Çorap:Daymod Bot:UGG Bileklik,Yüzükler: Eminönünde bi bijuteriden Baykuşlu yüzük:H&M

32 değerli yorum:

İnsan olun biraz... dedi ki...

Kedi biraz yaramaz galiba.

Gokce dedi ki...

Takılar,kombin herşey çok güzel canım :) Minnoşun tırmık sanatı da gözümden kaçmadı değil :)

capriceline dedi ki...

kışın bu renkleri görmek çok güzel oluyor, kim demiş kışları sadece siyah giyilir diye:D

ya canım ya bu baykuş kardeş çok tatlı... ben bulamıyorum bunlardan kolyesini buldum yapıştım hemen. ama yüzüğü çok daha güzelmiş.
güle güle kullan canım...

shoe devotee dedi ki...

Çok şıksınız. Aksesuvarlarınız çok yakışmış size. Ayrıca UGG botları çok güzel taşıyorsunuz. Ojenizin rengini çok beğendim.

merve dedi ki...

Uyum hakikaten harika =) Ojelerinin rengini de söylesen tam olucak :) Bu arada bilekliğine bayıldım ben =)

Zeynep dedi ki...

insan olun biraz, :) biraz değil baya bi yaramaz :)

gökçem teşekkür ederim canım benim :) tırmalama sanatı demek :) alemsin kızım sen çok güldüm yaaa :) evet minnoş hanım sanatını hep konuşturur böyle :)

capricellinecim teşekkürler tatlım :) bulursun inşallah sende istediğin gibi bi yüzük :)

shoe devotee çok teşekkür ederim harika yorumun için :)

mervee çok teşekkürler :) ojem sevilla 145 numara ;)

cicici dedi ki...

mükemmel uyum, gözalıcı şıklık. reklam sloganı gibi oldu ama hakikaten öyle :)) çok beğendim kombinini ve aksesuarlarını cnm.

xesrax dedi ki...

çok şık gözüküosun cnm..

rebeltakipte dedi ki...

uyum süpermiş çorap ve baykuşlu yüzüğü çok sevdimmm

Zeynep dedi ki...

cicici çok teşekkür ederim iltifatın için :)

esracım teşekkürler canımm :)

rebeltakipte beğenmene sevindim çok teşekkürler :)

KaraNLıın BüyüSü dedi ki...

Valla süpersin canım hele hele o yüzüğüne aşık oldummm bulcam aynısından hehehe :)şaka bir yana gerçekten çok şeker olmuşsun^^

Vintage Duygular dedi ki...

Renkler,üzerinde durusu..cok hos olmus gercekten,cok yakismis!

Tuğba dedi ki...

vaaavv harikasın yine,ne diyim ki ben sana... Kocamaaan bir Maşallah :)

cingifilli dedi ki...

canım yine çok hoşsun.ojeye çoraplara extra bayıldım:))

cemre dedi ki...

kombin,n gerçekten çok hoş çok beğendim:)

BAHAR dedi ki...

çoraplarına bayıldım canım, bende istiyorum onlardan,
birde bloğumda hediye çekilişim var beklerim

seda dedi ki...

ben bu kombini ojeler ve takıları ile birlikte çook beğendim!

Zeynep dedi ki...

karanlıın büyüsü çok teşekkürler :) yüzüğü hmden bulabilirsn yeni aldım bende baya vardı :)

vintage duygular beğenmene sevindim çok teşekkür ederim :)

ablammm teşekkür ederim muckksss :)

cingifillicim çok teşekkürler canım benim muckksss :)

cemrecim teşekkür ederim :)

baharcım çoraplarıda yeni aldım canım daymoddan muhtemelen bulursun aynısından :) çekilişinede gelirim tabi ;)

seda çok teşekkür ederim! beğenmene çok sevindim :)

tuğba dedi ki...

Ton uyumu mükemmel ötesi bişi :)

Zeynep dedi ki...

tuğba beğenmene sevindim ;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

geçmiş olsun canım çok zarif olmuşsun bebek

Zeynep dedi ki...

edimmm teşekkür ederim muckkkss :)

STYLE M dedi ki...

zarif durusunu birde burdan görsen ;)
süpersin zeynepcim ;)

Zeynep dedi ki...

style m çok teşekkür ederim iltifatın için canım siz güzel bakıp güzel görüyosunuz ondan :)

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

bu corabı blogger corabı ilan ediyorum.

zevkleri ortak olan bloggerların corabaıda olabilir :)

KaraNLıın BüyüSü dedi ki...

Yasemin halen bilgilerini göndermediyse ben gönderiyim canım olmaz mı :D

Zeynep dedi ki...

kovakadını süpersin ;)

karanlıın büyüsü olsa dükkan senin canım :) bugün yeniden bi çekiliş yapıcam :)

modda twin dedi ki...

sanırım takı seviyrsnz özgün tasarımlarm için adresime bakabilrsnz
http://moddatwin-twin.blogspot.com/2011/02/party-time.html

MODA GEZGİNİ dedi ki...

takılarına bayıldımm:) kombin harika olmuşş.miyavcıkı öpüşünn mükemmell..

Zeynep dedi ki...

modagezgini çok teşekkürler :)

Gökçe dedi ki...

ojen cok gzuelms markası ve numarası nedir :)?

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Zeynep dedi ki...

gökçe ojem sevilla 145 numara :)