8 Ocak 2011 Cumartesi

Maybelline Affinitone Concealer

Yorumlardan birinde bu concealer ile ilgili yazı yazmam istenmişti geç kalmadan yazmak istedim.Alalı epey zaman oldu indirim zamanlarından birinde almıştım. Genelde narsın kapatıcısını kullanıyorum bunu makyajımı tazelemek istediğim zamanlarda ya da cildime herhangi bişey sürmüyceksem sadece göz altlarımı kapatsın diye kullanıyorum. Bendeki 01 Nude Beige rengi hem aydınlık bir görünüm veriyo hemde kapatıcılığı bence iyi göz altında çizgi çizgi bi görünümde yapmıyo.Fiyatına göre performansı çok iyi olan bi ürün.Fırçası ile tam olarak ürün cilde yedirilmiyo ben fırça ile göz altına sürdükten sonra elimle dağıtıyorum.

11 değerli yorum:

NİL*** Makyaj Arşivim*** dedi ki...

zeynep'çim bendede var aynısı ,ama ben uykusuz kalınca benim halkalarımı kapatmıyor bu illet yaaa:( tabii suç bende ama:))

Adsız dedi ki...

fiyatı ne kadar acaba ?

Zeynep dedi ki...

nilcim evet canım çok koyu renk halkaları kapatıcağını sanmıyorum

adsız fiyatını tam hatırlamıyorum ben aldığımda da indirimdeydi zaten ama sanıyorum 15-20 lira arasındadır..

SeLcEn-lasoledad dedi ki...

bende de var bu kapatıcıdan geçtiğimiz mart ayında aldığımdan ambalajı farklı sanırım:) benim tel sorunum gözaltlarımı aşırı kurutmasıydı yapı olarak göz çevrem çok kur olunca hiç memnun kalmadım ancak sivilce falan çıktığında işimi görüyor yağlnma yapmadığı için:)

Missy dedi ki...

ben 5o tl'ye aldim indirimi beklemeden ama gayet iyi yani,cok memnunum

Ayten dedi ki...

Concealer söz konusu olduğunda güvendiğim tek marka Nars.

capriceline dedi ki...

ben de kullanıyorum bu kapatıcıyı, çok memnununum bir de son zamanda everydays mineral'in kapatıcısını keşfettim tabi o da toz halinde, gözdeki morlukları halkaları inanılmaz kapatıyor tavsiye ederim.
zeynepcim bana gelen bir mimde ben de seni mimledim...

Selin dedi ki...

Ben istemiştim bu yorumu, teşekkür ederim =)

all about skin care blog dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu severek takip ediyorum. Yakin zamanda ben de bir blog actim ve 100 izleyiciye ulaştığımda blogger'lar arasında bir hediye çekilişi yapacağım ve hediye olarak 1 adet orijinal tam boy LA MER THE CLEANSING FOAM veriyorum. Daha fazla kisiye ulasabilmem icin blog'unuzda bahsederseniz çok sevinirim.

http://allaboutskincareblog.blogspot.com/

pembe fiyonk dedi ki...

drugstore diye hitap eden markalar içinde kesinlikle çok başarılı buldum.hatta estee'ye biraz ara verdim :D bununla aşk yaşıyorum şimdi :)

Zeynep dedi ki...

selcenlasoledad demek senin göz altlarını kuruttu bende öyle b prblem yapmamıştı sivilceler üzerindede hiç denememiştim bi deniyim bende :)

missy 50 tlmiydi bu ürün ya benm aklımda daha ucuz diye kalmış :/

ayten bende narsın 2li olan kapatıcısını kullanıyorum memnunmuyum değilmiyim tam karar verebilmiş değilim hala :/

capricelinecim em bende kullanıyodum hatta hala var ama kullanmıyorum bu aralar çünkü ben onu sadece aydınlık görünüm versin diye fondotenn üzerine sürüyodum bakim bi deniycem bendekinin kapatıcılığı nasıl

selin rica ederim :)

all about skin care blog teşekkürler bloğuna bakıcam :)

pembefiyonk evet canım haklısın drugstorelar içinde en iyilerden biri bu bende esteyi merak ediyorum :)