7 Ocak 2011 Cuma

Mango Girl :)

Bazen yeni bi yazı yazarken söze nasıl başlıycağım konusunda kilitlenip kalıyorum.Şimdi olduğu gibi :) Hediye postumda sizlerden bloğumla ilgili olumlu,olumsuz eleştiri ve önerilerinizi yazmanızı istemiştim.Öncelikle katılıma ilgiden dolayı ve düşünceleriniz için çok teşekkür ederim.Beni çok mutlu ettiniz.Yorumlarda çok ilginç şeyler okuyorum daha doğrusu eleştiri olarak yazılan şeyler mesela bloğun teması ile ilgili değişiklik isteyenler ( ki ben çok seviyorum temamı :) ),yazıların renginin bile değişmesini isteyenler,paylaşımlarımla ilgili bi sürü şey.Herkesin fikirleri benim için çok önemli sonuçta bu bloğu sizler okuyosunuz ve benim beğenmem kadar sizlerinde beğenmesi çok önemli. Sabit fikrli olduğumdan kolay kolay değişiklik yapamam ama istenilen şekilde olması için gayret göstericem :)
Bu arada serap'cım http://serapoguztan.blogspot.com/ yılbaşında benim için diktiği tamamen kendi emeği olan çok güzel bir elbiseyi hediye etti.Canım arkadaşım tekrar teşekkür ederim,en kısa zamanda kombinleyip paylaşıcam sizlerle :)
Bugün son zamanlarda yine moda olan ispanyol paça yüksek bel pantolumla kombin yapmak istedim..Bu hallerim daha doğrusu bu tarz bana hep annemin gençlik yıllarını hatırlatıyo.Kocaman gözlükler,bol ispanyol paçalı kotlar,mantar topuklu yüksek ayakkabılarla çekindiği fotoğraflar geliyo aklıma.Canım benim ya annem gençliğinde benden bile zayıfmış ki benide görenler zaten hep annemin gençliğine benzetirler. İyikide anneciğime benziyorum nedense pek bi seviniyorum beni benzettiklerinde :) Gelelim bugünkü kombine;



Gömlek:Mango-Pantolon:Mango-Ayakkabılar:İnci


EDIT:Pride için çorabın detaylı fotoğrafını ekliyorum :) Bu arada çorap penti..

20 değerli yorum:

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

yaaa
kot çok sık ben de almak istemıştım ama alamadım.

hepsi cok sık güle güle giy.

Beyaz Büyü dedi ki...

insanın boyu posu fazlasıyla yerinde olunca eh yakışıyo tabii ne giyse ((:
ayakkabılar bu sezondan mı ? rahatlar mı ?

SERAP TAN dedi ki...

Yine benim canımın içi çooookk şık olmuş,yine çok yakıştırmış ne giyse, mango seni keşfetse yeni yüzü yapar valla :)) Aşkım benim seni çoook seviyorumm!

M¥PriNcessS dedi ki...

güzelliğim sen giyersınde güzel olmaz mı? Ayakkabılara ayrıca bayıldım çok şıksın öpüyorum ;)

Zeynep dedi ki...

kova kadını çok teşekkürler :)

beyaz büyü canım benm çok teşekkür ederim :) ayakkabılar bu sezondan evet topuklarına göre rahatlar ;)

serapcımm çok teşekkür ederim canım benim :) muckssss bende seni seviyorum :D

prensesim çok teşekkürler muckssss :))

xcelis dedi ki...

Maşallah boyunuz uzun olunca pek yakışmış cicileriniz Bu arada blogunuzun teması bence çok cici değiştirmeyin :)
$evgiler

Gizzy dedi ki...

senin yüksek bel giymene gerek yok maşallah manken gibisin ama çok yakışmış yine de:) bu arada ben de aklımdan yüksek bel kotlarla ilgili bir yazı yaziyim die geçiriyodum seni gördüm:)

Zeynep dedi ki...

xcelis çok teşekkür ederim :)

gizzycimm çok teşekkürler beğenmene sevindim ;) e o zaman sendende bekliyoruz yüksek bellerle ilgili bi yazı hem daha farklı kombinleme şeklindede yardımcı olmuş olursun benim aklıma gömlekten başka bişey gelmiyo :)

pride dedi ki...

Kombin harika ama ben çoraplara takıldım:)Acil resim istiyorum:))

Zeynep dedi ki...

pridecım teşekkürlerrr hemen ekliyorum senin için :)

hayat güzel dedi ki...

canım senin boyun 180 küsür eee bide topuklu giymişsin, ben merak ediyorum eşinin boyu kaç:)
bu arada yine çok güzelsin:)

Tuğba dedi ki...

Yaaa hersey com güzel sen çok güzelsin kombinine diyecek yok mükemmel olmuş harika taşımışsın ama ben neye takıldım biliyormusun!? fotograf çektiğin mekanı mağazanın icine taşısan süper olacak şekerim =) orası sanki bir çay ocağının tezgahının onu gibi duruyor yaaa :)) altınların icinde Işık Işık cek fotograclarini,nacizane fikrim :P öptüm seniiiii

Zeynep dedi ki...

hayat güzel teşekkür ederim :)) topuklu giyinmeyi seviyorum bazen eşimden uzun oluyorum bazen aynı boyda oluyoruz :) oda 1.83 civarı :)

abla yaa hakkaten haklısın çay ocağı gibi dimi :) ama ordaki esnaf bu deli ne diye dükkanda resim çekiniyo derler diye çekinmiyorum mağzanın içinde e tabi malum bide kadir hi iyi çekemiyo resim :) ayrıcaaaa teşekkür ederim :)

Tuğba dedi ki...

hmmm orasıda ayrı tabi ama olsun ya bir iki kez bakarlar sonra alışırlar ;) belkide görmezler bilee... :) sen yap öyle bak daha süper olacak... öptüümmm

Ayten dedi ki...

Wuu Zeynep Hanım bu ne şıklık böyle? Gerçi her zaman şıksınız o ayrı ama :P

capriceline dedi ki...

zeynepcim gene çok şıksın.. uzun zamandır kombin yayınlamıyordun iyi oldu zannımca....

pride dedi ki...

çorap harikaaaaaa:))))çok yakışmış bu arada:)

ATLI KARINCA dedi ki...

maşallah çok latif içidışı bir birine benziyorsunuz tema benim hoşuma gittii böyle kalsın

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Hediyede gözüm yok kombinlerini ve gülen yüzünü özledim balım yerim seni kuğum

Zeynep dedi ki...

capricelinecim çok teşekkürler canım :)

pridecımm beğenmene sevindm :)

atlıkarınca çok teşekkürler güzel yorumların için :)

eda!! sen nasıl bi insansın yahu asıl ben seni yerim canım benim çok teşekkür ederim senin kadar harika bi insanın blog dünyasında varoluşu çok güzel iyiki varsın!!