8 Ocak 2011 Cumartesi

Mac Studio Tech

Everyday minerals fondotenim bitince yeni bi arayışa girdim. Aslında memnundum ama hep daha iyisini bulmak isteği yüzünden arayışlar hiç bitmiyo.Serap'la beraber yılbaşı ertesi mac'e bakmak için bize en yakın Aplustaki mac'e gittik.Orda Oya Hanım bizimle çok ilgilendi her soruma her isteğime içtenlikle çok güzel bi şekilde yanıtladı ilk defa bi muadan bu kadar çok memnun kaldım. İstediğim şey günlük kullanıma uygun,ciltte pürüzsüz bi görünüm veren,pudra fondoten karışık bi ürün istedim,bana studio tech serisinden bu patakrem ürünü önerdi.Kapatıcılığı öyle aman aman süper değil,bittiğinde yenisini alırmıyım yoksa yine bi arayış içinemi girerim bilemiyorum :) Ama şimdilik memnunum.Ürünün içinde süngeri var onunla uygulanıyo, benim cildim karma akneye meyilli ve bu ürünün herhangi bi yan etkisi olmadı gönül rahatlığıyla kullanıyorum.Benim cilt rengime NC 27 uygun oldu.

5 değerli yorum:

Eliza Bennet dedi ki...

Yüzündeki duruşuna bayıldım:)
Günlük kullanım için çok pratik bir şey olmalı herhalde:)
Güle güle kullan canım:)

Shopp-ing-bag dedi ki...

yüzündeki duruşuu çok güzel, benim de tam istediğim gibi.. tam adını yazar mısın rica etsem.. studio tech diyince kapatıcı çıkıyor da..teşekkür ettim :)

M¥PriNcessS dedi ki...

cnm benım birde studio fix pudra(fondoteni) dene yok böyle bir pudra :) çok gzl birde belki resımde öyle çıkmıs olabılır ama bu renk sana bence koyu kalmıs 1 ton daha açığı sanki daha iyi olur..Nc 20-25 senın rengin gibi geldi bana..yüz ve boyun ayrı renklerde olmamalı bence makyajda bana göre..

Zeynep dedi ki...

elizabennet teşekkür ederim evet günlük kullanım için pratik ;)

shoppingbap kutusunu attım :( ama mace gittiğinde studio tech serisinde pudra fondoten karışık patakrem dersen sana yardımcı olurlar zannediyorum

prensesim not aldım canım ;) cildimde koyu gibi duruyo ama koyu olmadı bende zaten cildimle aynı renk değilde bi ton koyusunu seviyorum ben bndan önceki fondotenimde bunun gibiydi rengi boynumada aynı renk bi pudra uyguluyorum hafif böylece dengelenmiş oluyor :) Ama bi dahakine nc 20 ya da 25ide denerim tabi belki o tonlar daha iyi olur dediğin gibi :)

SERAP TAN dedi ki...

ay o gün sayende bin tane far denedim gözüme :) tabi bi de o allığı unutamıyorum çevresı beyaz ortası seker pembe ne guzeldı oyle.Canım fondotenin gayet güsel duruyor ya bız kadınlar dayanamayıp daha ıyısını her zaman arıyoruz...Dene işte kryolan ı bak vazgeçemeyeceksin bir de guerlain-aqua..of off...ıkısınden başka fond.tanımam:)Ama sen guzel olunca hersey yakısıyor tabı :)optum ck