19 Ocak 2011 Çarşamba

Leopar Aşkı :)

Leopar desenini çok sevdiğimi daha önceki postlarımda da bahsetmiştim.Ama hep aksesuar olarak kullanıyodum,çanta,kemer,şal bileklik çünkü kıyafette leopar fazla frapan gibi geliyodu bana ya da benim gördüğüm modeller öyleydi bilemiyorum hele ki bu desen elbisede söz konusu olunca asla cesaret edip giyemem diye düşünüyodum fakat dün bu elbiseyi görünce tüm yargılarım yıkıldı.Gördüm,beğendim,denedim ve aldım şimdide yıkayıp giyip sizlerle paylaşma vaktidir :D Ben çok beğendim kumaşından dolayı çok rahat giyebileceğim bi elbise ve desenlerde baymıyo bence, sizce nasıl?






Elbise:Topshop Çizme:Bambi Bileklik:Mango

30 değerli yorum:

STYLE M dedi ki...

bende cok seviyorum bu yil cok tutuluyor
ne guzelde yakismis
belinde siyah obi kemerde ayricalik katardi diye düsünüyorum
sevgiler ;)

Sound of the Rain dedi ki...

Leopar olmasına rağmen, çok göz yorucu değil. Dozunda bence. Abartı yanı yok. Kısacası sade ve şık;)

my pink world dedi ki...

çok yakışmış zeynepcim sıcacık sevgiler

Benli Begonya dedi ki...

çok yakışmış canım cok hoş olmuşsun her zamanki gibi.Herkese yakısmıyor leopar ama sen cok güzel tasıyosun ;)

cingifilli dedi ki...

çok beğendim.leopar aşkı bu yıl benide sardı:))

Zeynep dedi ki...

stylem çok teşekkürler haklısın siyah obi bi kemerle de çok güzel olur ;)

sound of the rain çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

mypinkworld canım benim çok teşekkür ederim :)

benli begonya çok teşekkürler :) beğenmene sevindim

SERAP TAN dedi ki...

yani Zeynep'im yapar da yakışmaz mı dostlar :) Saçlara da bayıldım valla cok yakısmıs canıma..optum :)

ChunLi Beauty dedi ki...

bence cok güzel olmuş tamamen leoparlara bürünmektense tek bir parcayla kombin güzel bir görüntü cıkarıyor :D bende leo tayt aldım kendime cok sevdim :D

agonya82 dedi ki...

çok hoş olmuşsun...
leoparı bende severek kullanıyorum...

morinek dedi ki...

genelde sevmem leoparı seninde dediğin gibi çok frapan gelir bana ama senin elbisen farklı geldi ya da taşımandan öyle güzel göründükü gözüme çok sevdim

allara dedi ki...

leopar desenini bende genelde şallarımda kullanıyorum elbise,kazak olarak cesaret edemiyordum ama bu resimden sonra fikrim değişti.çoook yakışmış


Aliye

Zeynep dedi ki...

cingifillicim beğenmene sevindm canım :) leopar aşkı b türlü gitmiyoki zaten :)

serapcımm teşekkürler canım benim :)

busecim teşekkürler tatlım :) haklısın tek bi parçayla boğmadan çok güzel bi görüntü çıkabiliyo ortaya ;) seninde taytını merak ettim ama ben bi kombnlesende görsek ;)

agonya82 teşekkür ederim :)

morinek beğenmene sevindm canım :)

aliyecim çok teşekkürler benmde resmen önyargılarım yıkıldı :)

Tuğba dedi ki...

Waaaww super yakışmış ;) canlısını gorecektim bugün ama :) kısmet işte.. Güle güle giyin bayıldım Bebeeğeemm...

mustafasoydan dedi ki...

leopar aşkı nasıl sizde varsa bende bir erkek olarak uygun hallerde bayanlarda çok çok etkileyici sexi durduğunu söylemeliyim..yakıştırabilenler giymeli gözlerimiz aramıyor değil :)

Zeynep dedi ki...

ablamm teşekkür ederim :) evet bugün görüşücektik ama malesef gelemiyorum :( aklımda sizde kaldı yaaa :(

capriceline dedi ki...

leopar aşkın, bi kere taşıyan güzel e bir de elbisenin modeli güzel olunca...çok yakışmış zeynepcim...

tuğba dedi ki...

Maş canım tatlı kızz :)

derya dedi ki...

elbise super olms hangı topshptn ve fıyatnı ogreneblrmym

Zeynep dedi ki...

mustafasoydan bu yazdıklarından beğendiğin anlamını çıkarabilirmiyim :)

capricellinecim teşekkür ederim tatlım :)

tuğba teşekkürler canım :)

derya çok teşekkürler :) elbiseyi ihraç fazlası satan bi yerden aldım eğer anadolu yakasındaysan adresini verebilirim canım :)

derya dedi ki...

evet anadolu yakasndym rica etsm :)

Did Dans La Mode dedi ki...

Leopar bazen birden çok ayrıntıda da olunca göz yoruyor ama seninki tam kıvamında sade ve şık olmuş canım ve tabiki sana çok yakışmış mucxx :)

Zeynep dedi ki...

didcim çok teşekkür ederim :) beğenemene sevindim canım :)

deryacım adresini verim çengelköy nato yolu cad.bosna bulvarı yolu üzerinde penyece idi adı yanlış hatırlamıyosam yıllardır alışveriş yaparım ama adını bilmiyorum :) titiz pastanesi falan var hemen onun yanında kalıyo :)

derya dedi ki...

bende anadolu yakası kadky tarafndym ama bu adresı bılmıorm neresı oluokı :)

defne dedi ki...

merhabaaaaa:) herzamanki gbi çok tatlısın. ben birşey sorcam yüzünde hangi ürünleri kullandın zahmet olmazsa yazarmısın:) hoşçakal

Zeynep dedi ki...

derya çengelköyün üstü oluyor :)

defne çok teşekkürler :)
yüzümde mac studio tec fondoten pudra patakremi var,yine mac allık ve mac eyeliner var :)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Leopar aşkı, ortak yönnlerimizden birisi, çok şık ve dişi olmuş bayıldım...

Zeynep dedi ki...

hehe evet ben özellikle senin leoparlı ayakkabılarına hastayım :) sende beğendiysen tamamdır iyi bi seçim yapmışım demekki :)

sparkle-icious dedi ki...

leopar desen bir insana ancak bu kadar yakışabilir =) harika olmuşsun =))

RainboW dedi ki...

Çoook güzel bi'elbise bu! Sanada çok yakışmış :)

Mert Topel dedi ki...

Çizmelerin muhteşem! :)