22 Ocak 2011 Cumartesi

Funda Arar Geçmez Yara..





Şarkının karamsarlığına bakmayın çok sevdiğim ve son günlerde ağzımdan düşürmediğim için paylaşıyorum ve herkese harika bi haftasonu diliyorum :)

7 değerli yorum:

Tuğba dedi ki...

Ben bu şarkıyı hep arabada son ses dinlerdim... Geçtiğimiz 2 yıl önceki yaz.. O zamanlar geldi aklıma...
Bende severim bu şarkıyı

Zeynep dedi ki...

hehe ben yeni yeni sevmeye başladım :)

capriceline dedi ki...

zeynepcim funda arar'ı ben de çok severim. hele gittiğim konserinden sonra gözümde daha da devleşmiştir. gerçekten sanatçıdır.

tuğba dedi ki...

acaba zeynep hanım nerelerdee ?? :)

Zeynep dedi ki...

:) buralardayım yazıcak şeylerim var ama kafamı toparlayamıyorum yoğunum bu aralar :(

içimizdeki karnaval dedi ki...

Sahneye yakışan bir sanatçı, konserlerine gitmeye doyamıyorum...

sparkle-icious dedi ki...

güzel insan, ben de mim in var gel al =)))