13 Ocak 2011 Perşembe

Evlilik Hazırlıkları Fuarı


Bu sene 04-06 şubat tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayında düzenlenicek Evlilik Fuarı için 3 tane fazla davetiye var elimde.İsteyenler bu yazıya yorum bırakarak sahip olabilirler.Katılım fazla olursa çekiliş ile belirliycem sonucu.Geçen sene bizde fuardaydık ancak bu sene yokuz.Evllik hazırlıkları yapan herkesin hatta yapmayanda herkesin mutlaka gidip görmesi gereken bi fuar.Bu arada etkinlik kapsamında konsept için çekilen fotoğraflardaki gelinlik size tanıdık geldi mi? =) Benim gelinliğimin aynısı..Bakınız =)http://siyahprenses.blogspot.com/2010/01/evlilik-hazrlklardugun.html
Detaylı bilgi için: http://www.evlilikfuari.com/
EDIT:DAVETİYELERDEN BİRİ BENLİ BEGONYA'NIN OLDU http://benlibegonya.blogspot.com/
2.Cİ DAVETİYE HEDONİST QUEEN'İN
3.CÜ VE SON DAVETİYEDE SERMİNNİN
Kızlar adreslerinizi bekliyorum :)

15 değerli yorum:

Benli Begonya dedi ki...

ben istiyorum ben istiyorum :)

Zeynep dedi ki...

canım adres bilgilerini bana mail at :)

Hedonist Queen dedi ki...

ben de istiyorum 2 kişi gidicez ama nasıl olacak :)

capriceline dedi ki...

ah niye izmirdeyim ben istanbulda olmak istiyorum evlenme arefesinde gezmek istiyorum o fuarı:(

Zeynep dedi ki...

hedonist Queencim bi sorun olucağını sanmıyorum davetiyeler tek kişilik ama içeri alırlar iki kişi:)

capricelinecim gelirsin belki :)

Tuğba dedi ki...

fuar etkinliginin fotografındaki gelinlik seninkinin aynısı :) hatta belkide senin giydiğindir :)
Çok güzel...

serminn dedi ki...

bende istiyorum :)eğer varsa

Zeynep dedi ki...

abla olabilir :)

sermin son davetiye senindir :)

serminn dedi ki...

zeynepçim
teşekkür ederim adresimi mail attım.
Bu arada dikkat ettimde gelinlik sende daha hoş durmuştu :)

Zeynep dedi ki...

sermincim teşekkürler :)

Hedonist Queen dedi ki...

Zeynepcim fuar tarihinden sonraki birkaç güne sınavlar ve proje teslimi koymuşlar yani ben büyük ihtimal katılamayacağım canım. Çok üzüldüm ya çok heveslenmiştim, seni de tekrar uğraştıracağım kusura bakma tatlım :(
Tektaş yüzük araştırması için gitmemiz lazımdı aslında, orada sonuçta topluca birçok marka vardır değil mi. İndirim çeki filan durumları olur mu acaba? Ay çok canım sıkıldı bu işe :/

Zeynep dedi ki...

canım benim estafurullah ne uğraştırması :) e yüzük istersen seni kuyumcukente beklerim canım bizim mağazamızda konsept olarak pırlanta yok ama olan tanıdık mağazalardan indrimli olarak uyguna ayarlarız pırlantada epey fark koyuyolar tanıdığın yokda yandın bu piyasada :)

Hedonist Queen dedi ki...

zeynebim sorma tatlım valla çok fark koyuyorlar bir de sertifikası kalitesi vs önemli sanırım, o zaman netleşsin inşallah geliriz canım çok sağol :)

Hedonist Queen dedi ki...

a bu arada ben yazmamış mıyım bak şimdi farkettim. valla gelinlik bu mankende hiç modeli göstermemiş canım sende çok gösterişliydi pamuk prenses gibiydin :)

Zeynep dedi ki...

canım benm çok teşekkür ederim muckkss :)
yüzük içinde herzaman beklerim ;)