5 Ocak 2011 Çarşamba

Bu Ufak Hediyelerde Benden

Bloğun 1.yılı,500. izleyici ve yılbaşı dolayısıyla hediye verme planını diğer bloglar bisürü güzel hediyeler verdiği için bi süre ertelemiştim,ama artık verme zamanıdır.Bakalım beğenicekmisiniz hediyeleri :)

EST Perfume Jewels Seti-Sustilo S beden Tunik-Mango Bileklik-Cupcake Lipgloss



Çekilişe katılmak için tek yapmanız gereken bu yazının altına bloğumla ilgili olumlu-olumsuz eleştiri ya da görmek istediklerinizle ilgili yorum bırakmak.Bloğunuzda bahsedip bahsetmemek size kalmış.Çekiliş 12.01. Çarşamba günü 24:00e kadar sürücek ve sonuç random.org aracılığı ile belirlenicek.Şimdiden herkese bol şans :)

Adsız yorumcular isimleri ve mail adresleri ile yorum bırakırlarsa değerlendirmeye alınıcak..

162 değerli yorum:

alara dedi ki...

ilk yorumu ben bırakayım.ama bana çıkacağını sanmam:=(hediyeler çok güzelmiş hekese bol şans

Aliye

tuğba dedi ki...

İyi akşamlar...Bloğuna izlemeye aldım.Pek bu konularda şanslı değilimdier ama bi denemeliyiz di mi? Bu arada blogum yok.Blogunu yeni keşfettim fazla bi yorum yapamayacağım.Ama perdeni(fotoğraftan) çok beğendim Nerden almıştın???:):)Ben de yeni evliyim ilgimi çekti:)Tuğba Yiğit tyigit137@gmail.com

büşra dedi ki...

bloğunuzu severek takıp ediyorum sizi yemekteyiz yarışmasıyla tanıdım :) hediyelerinizde çok hoş umarım o şanslı kişi benimdir:)

Tuğba dedi ki...

CaNim hediyer çok şık ;) herkesin şansı bol olsun.. Blogun çok güzel diyecek birsey yok,seni daha iyi yerlerde görmek istiyorum ben ;) başarıların daim olsun bitanemm

alara dedi ki...

zeynep,hediyelerini ilk yorumu yapana verseydin ,
ben almıştım:)


Aliye

guns_n_roses dedi ki...

Merhaba :) blopunuzu severek uzun zamandır takip ediyorum. Hediyeleriniz çok güzel özellikle bilekliğe bayıldım umarım benim olurlar :)

Nah a Perfect Day dedi ki...

Balımm blogumda hemencecik duyurdum;
http://nahaperfectday.blogspot.com/2011/01/siyah-prensesimden-hediyeler.html

Blogunu uzun süredir takip ediyorum yazılarına ve görsellere bayılıyorum fakat blog temanı değiştirsen dahada bi tadından yenmez olucak beybi ::))

Herkese bol şans ^^

mimozayım dedi ki...

Ayy çok sevindim. Geçen sefer kazanamadım diye içime oturmuştu. Umarım bu sefer bana çıkar. Bloğunla ilgili olumsuz bi eleştiri kesinlikle yapamıycam. Büyük bi zevkle takip ediyorum.
Blogda duyurmak şart değil demişsin ama ben yinede duyurdum. İşte linki

http://mimozayim.blogspot.com/2011/01/siyah-prensesten-hediyeler.html

eda dedi ki...

eda poyraz epleda7@gmail.com

çok şeker hediyeler umarım bana çıkar... sevgiler ve teşklerr

fmcel dedi ki...

merhaba,takibe devam...emeğine sağlık...
filizocelik@hotmail.com

Swotpisces dedi ki...

500, izleyicin olarak ben de istiyorummmmm. :)

Aktuelmoda dedi ki...

Ben de varım,belki bu sefer şans bana güler :)

SEMA dedi ki...

izleyicinim
nasreddin Hoca misali ya tutarsa dedim ve katıldım şanslı kişi olurum inşallah
http://sema-adnan.blogspot.com/2011/01/httpsiyahprensesblogspotcom201101bu.html
kampanyuanı duyurdum
sema kırıcı
sema_adnan06@hotmail.com

my pink world dedi ki...

Zeynepcim hediyeler birbirinden güzel bende çekilişe katılmayı çok isterim zaten izlemedeydim blogumdada yayınladım canım.umarım şanslı kişi ben olurum.güzel postlarını sürekli takipteyim makyaj resimlerini daha sık görmek isterim.sıcacık sevgiler (pembeprenses/ezgi)

yıldız dedi ki...

http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2011/01/siyahprenses-den-hediyeler.html

şans bu bellimi olur:) bu arada bu kadar ince olmak için ne yapıyorsun ondan bahset prensescim

sevgiler
yildiz111@hotmail.com

Hande dedi ki...

merhaba,izleyicinim..
tiffany destekçinim inşallah kazanırsın..
minnoş çok tatlı..umarım hala sana zarar vermiyordur:(
benim de minnoşum vardı ve gerçekten kediler çok nankörmüş onu anladım:)))

hediye çekilişini bloğumda duyurdum;

http://hndylmz.blogspot.com/2011/01/siyah-prensesten-hediyeee.html

herkese bol şans;)

Benli Begonya dedi ki...

siyah prenses hediye verirde katılmam mı ben :) Blogunu bloglarda gezerken gördüm ilgimi çekti sonra bir baktım hergün ugradıgım bloglar arasında coktan yerini almıssın bile.Her gün yeni bir post girdimi diye merak ettim bloglardansın.bana cıksınn :)

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

http://uydurukmutfak.blogspot.com/2011/01/siyah-prensen-ten-ciciler-var.html

severek takıp ettıgım bloglardan.
Minnoşu - evinin dekorunu - giyimini - kullandığın malzemeleri severek takip edyorum.Yorum yazmaya çok fazla vakit bulamasam da, bu yorumla çekilişine katılmak istiyorum.Kısmette varsa benim olur inşallah =)

Ne Giysem? dedi ki...

çok güzel hediyeler bloğunda çok güzel:)

ben de bloğuma beklerim hatta bir hediye çekilişim var katılırsan çook sevinirim:)

http://tekderdimnegiysem.blogspot.com/2010/12/bir-giveaway-de-benden-olsun.html

şükriye dedi ki...

merhaba blogunuzu keşfedeli birkaç gün oldu.. hergün takip ediyorum çok hoş gerçekten..daha çok resim ve post olursa tabi daha çok seviniriz :)) umarım bana çıkar ama hiç şansım yok malesef çok umutlu deilim :) yinede yazmak istedim..sevgiler

şükriye arslan
sukriye-arslan@hotmail.com

agonya82 dedi ki...

bloğunun takipçisiyim.
bloğunda alışveriş adına herşey var...bilgiler verilmesi güzel oluyor bazen göremediğimiz şeylere tanık oluyoruz.
bloğumda çekilişi duyurdum.
http://agonya82.blogspot.com/2011/01/siyah-prensesten-harika-kampanya.html
EMİNE YAVAŞ
emineyvs@gmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba siyah prenses... Ben seni ilk yemekteyiz programında izledim ve o günden beri takip ederim hep.Bloğunda yayınların sade ve güzel makyajın giyimin ve aksesuarların ve önemlisi tarzın sade yorumların akılcı kaliteli bir bloğun var tebrik ederim öneri olarak ayakkabılarıda tanıtsan iyi olabilir başarılar hayırlı günler...

canan süvari (Tombul kelebeğin annesi)

cananyucersuvari@hotmail.com

Adsız dedi ki...

:)

beijaa vintage dedi ki...

merhaba:) blogunu severek takip ediyorum.en çok evinin görüntüleri olan postunu beğenmiştim.dekorasyonla ilgili daha çok post yaparsan çok mutlu olurum.yemekteyizde de izlemiştim seni.bence çok başarılıydın,tebrik ederim.şimdilik aklıma bunlar geldi..(hediyelerin bana çıkacağını sanmam,genelde şanssızımdır)

sevda dedi ki...

slm.izlemeye aldım.hediyeler çok güzel.şansımı deneyım dedım.
sevgiler.

Hülya dedi ki...

Hediyeler çok güzel arkadaşım bende varım. Sevgiler Hülya

hulya142@hotmail.com

isabel dedi ki...

izleyicinim, 1. yılımız kutlu olsun :)
bu güzel hediyeler için de teşekkürler..

Zeynep dedi ki...

merhaba bloğunuzu izlemeye aldım.. gerçekten çok hoş bi bloğunuz var.. ebnim ilgimi çekecek konulardan bahsediyosunuz hep :) Çekilişe katılmak istiyorum.. ZEYNEP GÜLER

kampanya da nasip işi dedi ki...

merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen izlemeye aldım. ben de katılmak istiyorum. hediyeleriniz çok güzel. blogda özellikle dikkatimi çeken ise "senden asla vazgeçmem" başlığıyla yazdığınız kısım oldu.yanılmıyorsam lolita lempicka parfümü o resimdeki. bu parfümün kokusunu çok merak ettiğim için bu kısım dikkatimi çekti.

yanasip1@gmail.com

Körebe dedi ki...

Ben de yeni izleyicin oldum:)Herkeslere bol şans :)

Sound of the Rain dedi ki...

Merhaba, blogunuzu zaten izliyordum:) Blogumda da bu muhteşem hediyeleri duyurdum. Blogunuzu çok beğenmiştim. Beğenmesem izlemezdim hediye filan da vermediğinize göre izlemem için önceden :p zaten sizi Tiffany Blogger yarışmasından görüp direkt izlmeye aldığıma göre, blogunuz da siz de gayet iyi bir intiba bırakıyorsunuz demektir:)

Blogumdaki duyurumun linki;

http://sound-of-the-rain.blogspot.com/2010/07/surprise.html

Umarım bana çıkar, çünkü hediyelere bayıldım:)

melek dedi ki...

slm blogunu izlemeye aldım cnm blogunu begendim yarası saklıma çok begendim bundan sonra zevkle izleyecem seni inş benim olurlar melek-19-85@hot..

kubra zeynep kara dedi ki...

ben hediyeleri çok sevdim. ama şimdiye kadar hiç bir çekilişte bana yar olmadı hediyeler:D
artık kısmet diyorum:)
blogu çok sevdim. senide beklerim :D:D
hadi bakalım herkese boll şansss:D

EbBrRu dedi ki...

bloğunu bayadır izliyorum gizlide bloğum ama iiki reader denen şey var oyüzden hiç bişi kaçırmıyorum .bloğunu begeniorum özelliklede kombinlerini yazılarında çok sıcak geliyor bana umarım hediye için sansım olur ama olmazsada sorun deil:)
ebru__sryldz@hotmail.com

gösssde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

izlemedeyim ve hediyelerine talibim .

ayşe olgu dedi ki...

Herkese iyi şanslar. Tiffany deki kombinini de beğendim burası da güzel bir blog olmuş umarım sen kazanırsın.
Ayşe Olgu Çetin aocetin@hotmail.com

ezgi dedi ki...

bloğunu uzuuun zamandan bari takip ediorum.çok gerçekçi ve dobrasın.çekilişinden de belli zaten..öyle zorunlu şartların yok,şuraya üye olun,bunu yapın gibi.hediyelerinde çok güzel.. umarım bana çıkar..ezgi
ezgi0204@hotmail.com

Ayşe dedi ki...

Merhaba

Bloguna bir göz attım.Resimler ağırlıkta cıvl cıvıl bir blog.
Tek eksik bence bu hareketli bloga farklı ve eğelenceli bir arka plan olsa gerek :))

Ayşe Yersiz
lezzetkesfi@gmail.com

Tombul Kelebeğin Annesi dedi ki...

Tombul kelebeğimin şansınaaa.....Sade ve akılcısın ama birazdaha cıvıl cıvıl sanki renklenmelisin bloğunun görünüşü ile ilgi yani onun dışında harikasın...Bana bol şans.

ESRA ERGEN dedi ki...

blogunun yeni izleyicilerindenim bundan sonra da takibe devam çok sade bir blog kampanyanı blogumda da duyurdum ben de blogumdaki hediye çekilişlerine beklerim
http://esraergen.blogspot.com/2011/01/siyahprenses-ten-hediyeler.html

Esra Ergen
esra.ergen@hotmail.com

Cgdmyldz dedi ki...

Zeynepcim blogunu uzun zamandır izlemedeyim son zamanlar postların azaldı ama hemen hergün yeni bişeyler yazmış mı diye açıp bakıyorum :) Severek takip ediyorum seni..
Hediyelerin çok güzel...
Herkese bol şans...

ece dedi ki...

merhaba 528.izleyiciniz oldum nice 500 lere diyelim inşallah..
bloğunuzla yeni tanıştım olumsuz bir şey göremedim gayet sıcak bir blog konu başlıkları çok çeşitli biz bayanlar için yok yok maşallah güzellik bakım moda vs..
yeni konularda yeni paylaşımlarda grüşmek üzere diyelim
hediyelerde çok şık ve bloğunuza yakışacak türden doğrusu kazanan olmak isterdim
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

Ezgi dedi ki...

Merhaba blogunu uzun süredir takip ediyorum her gün mutlaka açar bakarım. Seni çok sevimli, nazik ve hanımefendi buluyorum. Daha çok post yazmanı istiyorum. Ve hediyelere talibim. Çekilişi twitterda duyurdum.
Sevgiler.

www.twitter.com/Ezzzoo
Ezgi TÜFEKÇİ
ezgitufekci@gmail.com

özlem dedi ki...

hediyeler çok güzel:)

serpil dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
AYŞENUR dedi ki...

selam, bloğunu severek takip ediyorum. İzlemeye aldım. Bir bloğum yok maalesef. Samimi bir izlenim veriyorsun. Hep böyle kal. Sevgiler..

TatLıGacı dedi ki...

yemekteyiz de görmüştüm seni,sonra bloğunu keşfettim.
yasemin ateş
dorya.ates@hotmail.com

Nur dedi ki...

Merhaba.Öncelikle bu hediyeler için teşekkürler.İlk olarak ismin çok dikkatimi çekmişti siyah prenses..Çok asil gelmişti bana...Bende şansımı denemek isterim.Bol şans herkese

April dedi ki...

Canım ben blogunu çok seviyorum...
hediye çekilişin de hayırlı olsun :)
Sevgiler...

nisancubuk@gmail.com

Adsız dedi ki...

Bu blogdan çok şey öğreniyorum herşey için teşekkür ederim, malum blog yazmak zahmetli ve zaman alan bir iş...Umarım bizi hiç bırakmazsın..Meltem G.

ryhn dedi ki...

mrb blogunu cok begenıorm hediyeler süper nice yılra reyhan.e. yengec__18@hotmail.com

büşra dedi ki...

seni yemekteyizde tanıdım ve iyiki tanımışım diyorum=) çünkü seni çok sevdim ve senin gibi içten bir insanı tanıdığım için mutluyum =) blogunda o kadar güzelkiii, benimde blog açma düşüncem var, bahsetmiştim sana ve bende tam da seninki gibi bir blog istiyorum. Yani bloguna bayılıyorummmmmm =)
b_sra6@mynet.com

havvas dedi ki...

blogunu sık sık ziyaret ediyorum , güzel , eğlenceli bi şansımı deneyeyim dedim .. yazmaya devam et , bizde okuyalım ..

Adsız dedi ki...

blogunu seni yemekteyizde gördüğümden beri takip ediyorum çok eğlenceli ve şık paylaşımların var devam et ve daha sık yeni paylaşımlarda bulun
özlem ışık mail adresim ise crazy-complexity-15-@hotmail.com

hayat güzel dedi ki...

blogunu severek takip ediyorum ama en çok kendini anlattığın postları seviyorum... ne giydim, nereye gittim gibi... resimlerine bakmak çok daha hoşuma gidiyo ama:)

narinim dedi ki...

534. izleyicin de ben oldum.nice güzel senelerin olsun bloğunda:)
bol şans.. narin_zenfree@hotmail.com

Minder dedi ki...

daha çok yemek tarifi olabilir mesela:) blogunuzu her haliyle seviyorum.
başarılar diliyorum herkese.
mine_erbil@hotmail.com

prenses-meleq dedi ki...

slm zeynepcimm harikasın zaten olumsuz elestiri yapamıcam walla..bu güzel hediyeler inşallah bana cıkarr cok isterim walla
prenses-meleq@hotmail.com
selda önder

aslıhan dedi ki...

slm cnm;blogunun 535.izleyicisiyim hediyelerin süper inş kazanmak kısmet olur..bloguna bayıldım inş benimd ebir gün böyle bi rblogum olur başarılar dilerim..aslı üstün
yakamozperi@hotmail.com

uğurböceği dedi ki...

slm.blogunu hediye etkinliğin sayesinde tanıdım.güzel renkli ve samimi bir blog zamanla tanımaya devam etcem.hediyelerinide çok beğendim.bende katılmak isterim.
sevgiler

elif dedi ki...

merhaba,ben sizi taaa forumdan tanıyorum,sık kullanılanlarda ekli hergün bakmadan geçmediğim bloglar arasında,hediyeler çok güzel,banada çıkarsa tam süper olurr:))

Dilekce.. dedi ki...

Merhaba bu güzel bloğun zaten izleyicisiyim ve bundan da büyük bir keyif alıyorum :)) Hediyelerin çok güzeller, inşallah en içten isteyenin olurlar.. Şanssızım ama ben de şansımı denemek istedim.. Hadi hayırlısı..

dilekakyildirim@gmail.com

www.incicicegim.blogspot.com

noraashira dedi ki...

hediyeler güzel, ya nasip :)

es_rachel8 dedi ki...

cupcake lipgloosu sürmesem de yesem:)
esra uzunoğlu
es_rachel8@hotmail.com

blackbutterfly_87@hotmail.com dedi ki...

slm zeynepcim blogunu tesadüfen nette gezinirken keşfetmiştim bi baktımm aa oda ne ben bu kızı biyerden tanıorum dedim kendi kendime sonra hatırladım aynı okuldaydık dünya çok küçük:)o günden beri severek takip ediorum blogun çok hoş yaptığın makyajlar güzel gerçekten ama ben daha fazla post bekliorum senden tek söyleyeceğim bu bu arada izleyicinim ve hediyelere bayıldım lütfen bana çıksınnnnn...
blackbutterfly_87@hotmail.com
büşra usta

Selda dedi ki...

severek izleyiciniz oldum:) umarım bu güzel hediyeleri ben kazanırım :)
mail adresim sosyetepazarim@gmailcom
selda akçay
sizleri de www.sosyetepazarim.com veya sosyetepazarimm.blogspot.com a beklerim:)

Adsız dedi ki...

merhaba,
yemekteyizden sonra seni takip etmeye başladım. yazılarında en çok dikkatimi çeken samimiyetin ve içtenliğin. umarım hep bu çizgide devam edersin.
hediyeler belki de benim kısmetimdir:)
sevgiler
yasemin06

esen dedi ki...

merhaba,seni yemekteyiz de izledikten sonra siteni takip etmeye başladım ve yarışmadaki performansın çok iyiydi daha fazla tarif yayınlamanı çok isterim

capriceline dedi ki...

zeynepcim bak bir gün girmedim bloga neler neler olmuş, ben de talibim tabi ki hediyelere:D özellikle cupcakeyi çok sevdim :D çok minnoş...

hippilazman dedi ki...

çok cici bir blog ama =)

email: hippilazman@gmail.com

Adsız dedi ki...

zeynepcim bloğun bi harika her akşam bir bloğa bu kadar mı bakılır :D yeni bişeyler görmeyincee o kadar mı üzülünür :D hayatın ve kendin çok güzelsinn maşalllahhh :D hediyelerinde çok güzel tabiki :D çok öpüyorum seni... <3
esra sümengen
esra_sumengen@hotmail.com

rosejam dedi ki...

cupcake lipglossa bayıldım,bu güzel hediyelerin bende taliplisiyim :)) bol şans

Gunes dedi ki...

ben de katılmak isterim, hediyeler çok güzelmiş:)
gunes_antalyali86@yahoo.com

mmerve dedi ki...

bende katılmak istiyorum bu muhteşem hediyeler için izleyiciniz olarak

lordof_man@hotmail.com

NİL*** Makyaj Arşivim*** dedi ki...

zeynep-zeynep bende geldim aç kollarını sarmaş bana:))) canım dağıtalım hediyeleri:))
bişi söylim mi bu bloğu tıkladığımda senin fotolarını arıyorum ,açık söyleyeyim ,özellikle kocaman gözlerine uzunca bakıyor, çıkıyorum valla,bende yalan yok ..
gözlerinin fanıyım ben ,bloğundan önce :)))

ireminannesi dedi ki...

mrb izleyicin oldum cnm
daha incelemekteyim bloğunuu
içeriği güzel yanlız teması çok beyaz gözümü alıyor sanki:)

bol şans bana

KaraNLıın BüyüSü dedi ki...

Bence çok şeker mi şeker şirin mi şirin blogun hadi hepsini geçtim şu çekilişdeki hediyeler bile ne kadar zevkli olduğunu gösteriyor zaten :))
Blogumda birazcık bahsettim blogunu;
http://karanlikvebuyusu.blogspot.com/2011/01/bu-ufak-hediyelerde-siyahprensesden.html
Aydan Esmer
selen.aydan@hotmail.com
*Umarım (ki inşallah) kazanırsam bir mail gelir..

Cerenay dedi ki...

canım blogunu tifany'den keşfettim.Hemen incelemeye aldım. Çok ince zevklerin var. Bunu da giyimine,makyajına,evine,yaşantına bloguna çok güzel yansıtmışsın. Tarzına bayıldım.Çekilişe ben de katılmak istiyorum. Herkese bol şans (:

BuRcU dedi ki...

blogun gayet guzel canım merak edılecek cogu sey var paylasımların guzel :)))

burcu-534@hotmail.com

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

ben sevdim bu blogu sıcak ve samimi ;)

pınar çetin dedi ki...

merhaba sizi bikaç aydır takip ediyorum,blogunuzu çok beğeniyorum,bnde şansımı denemek istiyorum. sacperisi@hotmail.com

yasemoskan dedi ki...

merhaba bende yeni izleyiciniz oldum blogunuz çok renkli çok beğendim umarım hediyeler bana çıkar :)

yasemin oskan
yaseminsisu1@hotmail.com

duyguresul dedi ki...

duyguresul,

öncelikle hepinize selamlar,daha bir bloğum yok ama sıkı bir blog takipçisiyim.hediyeleri çook beğendiğim için çekilişe katılmak istedim.
sevgiler.
genc_1908@hotmail.com

Gizemli Tosbaga dedi ki...

Merhaba,
İzleyicinim ve blogumda yayınladım.
http://gizemlitosbaga.blogspot.com/2011/01/siyah-prensesden-hediyeler-12-ocak.html

teşekkürler :)

gizemli tosbaga
lazyemy@gmail.com

nemakurucay dedi ki...

BLOĞUNU YENİ GÖRDÜM .BEĞENDİM UMARIM BANA ÇIKAR

NEVİN KURUÇAY
nemakurucay@hotmail.com

mumbles dedi ki...

izleyicinim bloğunu çok beğendim

ilkuy dedi ki...

çok hoş hediyeler izleyicinim bloğunuda çok sevdim...

BonBon dedi ki...

daha sık ne giydim postu istiyoruz canım teman bence sade ve göz yormuyor. Hediyelerinde çok cici tam benlik :)

tuğba dedi ki...

merhaba canım. blogun benim için çok harika.çok sade ve şık.insan okudukça zevk alıyor.(ne çok tugba var yaa :)
herkeze bol şans.80 küsür kişinin içinden çıkacağımı hiç sanmıyorum ama yinede bir ümit :) s beden çok ufak yaa :P

bahar dedi ki...

bloğunun ismi güzel ve farklı.hediyelere talibim.
bcetin83@hotmail.com

neslee dedi ki...

merhaba Zeynep'cim nice bol izleyicili yıllar diliyorum.
Gardrobunu merak ediyordum ben forumda seni tanıdığımdan beri, buna yer verebilir misin blogunda? :)
Hediye için de: çıkmaz bana hiç ama yine de inşallah çıkar diyelim :p

Selin dedi ki...

Uzun zamandır takip ediyorum blogunu. Daha sık yazarsan tabiki daha mutlu oluruz=) Bir de ben maybelline affinitone kapatıcı tanıtımı, yorumlarını rica ediyorum. Almayı düşünüyorum da =)
Hediyelerin de çok güzel ayrıca herkese boş şans =)

gözde dedi ki...

bana çıkmayacagına eminim ama yinede bir sansımı deneyeyim maral_35_@hotmail.com

simge.tekin dedi ki...

merhaba,
doğruyu söylemek gerekirse bloğunu tiffanydeki çekilişten gördüm.sana oy vermiştim, beğenmiştim. bir inceleyim dedim ve hoşuma gitti bloğun.çok hoş, ferahlatıcı renklere sahip.ayrıca yazıların da çok hoşuma gitti. zamanla daha çok inceleyeceğim.
görüşme üzere...
simge.tekin@hotmail.com

zuhaltayanc dedi ki...

hediyelerde bloğunda gayet güzel. teman sade ama basit durmuo güzel bi seçim bence:)

Adsız dedi ki...

merhaba:)hediyeler çok güzel en çok isteyene gider umarım;) bahar taşın daisy_girl_bahar@hotmail.com

alara dedi ki...

blogun çok beğenerek takip ediyorum ne giydin,ne aldın hep takipteyim.hediyeler içinde kısmet diyorum..

Aliye

Yelda dedi ki...

ne kadar çok yorum bıraktım :) hazır bu güzel hediyelere de talip olayım dedim. bloğum http://yeldaninevi.blogspot.com 'da duyurdum .

nevin dedi ki...

merhaba sızı yemekteyızdede ızlemıstım dobralıgınız da superrr blogunuzda zaten bu halıyle cok da guzelll umarım hedıyelerınızde şansım vardır sızden hatıra olarak:))) nevın

adriana1983 dedi ki...

blogunu yemekteyiz programına katıldığından beri izliyorum çok cici yazılar ve resimler paylaşıyorsun hediyelerinede bayıldım kısmet...

Adsız dedi ki...

yemekteyizde görür görmez hemn takibe aldım:)bloğunu çok seviyorum, daha fazla kombin, daha fazla yemek tarifi, daha fazla makyaj önerisi hep daha fazla nihaha:)) şaka biyana zaten güzel bir bloğun var pek değişikliğe gerek yok ayrıca da yemekteyizi sen kazanmalıydın o tiffany yarışmasını da hıh:)medd.cezirr@hotmail.com

gülce dedi ki...

merhaba sizi çekiliş sayesinde tanıdım artık izleyicinizim çok şirin bir bloğunuz var herkese bol şans

Gokce dedi ki...

Of of yorumlar almış başını gitmiş :) Bende şansımı deneyeyim yine de :) Blogunu çok beğeniyorum herşeyden biraz var,olumsuz bir yönde eleştirim yok :) Devam Zeynom :*

Adsız dedi ki...

bloglar alemınde uzun yıllar var olman dileğiyle....
yolcu116@hotmail.com

ESCADA34

İnces@z dedi ki...

merhaba izleyicin oldum blogun bence çok güzel kozmetik adına herşey var daha ne olsun ki... ah biz bayanlarrrr :)

incesaz79@gmail.com

adsd dedi ki...

selam, blogunuzu yeni keşfettim, herşey fazlasıyla güzel. Hediyeler ayrı bir güzel, umarım bana çıkar.

Yelda dedi ki...

Merhaba,

Ben de hediye veriyorum. Biliyosun pek aktif değil bloğum. Burada da duyurmak istedim. Linki

http://yeldaninevi.blogspot.com/2011/01/ben-de-hediye-vermek-istiyorum.html#more

Teşekkürler...

zeynep78 dedi ki...

MERHABA ADAŞIM :)
ÖNCELİKLE NİCE YILLARA HEPBİRLİKTE DİLEKLERİMİ GÖNDERİYORUM;
SENİ TAKİP ETMEYİ SEVİYORUM,KOZMETİK ALIŞVERİŞ,GİYİM HER TELDEN YORUMLARINA KONULARINA GÖZ GEZDİRİYORUM,DEVAMINI DİLERİM CANIM;
BLOĞUMDA ETKİNLİĞİNE YER VERDİM SEVE SEVE :)
http://efsane78.blogspot.com/2011/01/adasim-zeynepten-1-yil-hediye-etkinligi.html
ŞANSLI OLMAYI DİLİYORUM ,HEDİYELERİN ,İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER,KESENE BEREKET :)

ZEYNEP EFE
zeynepefe78@gmail.com

Ayten dedi ki...

Merhaba, harika bir blogun var. Kozmetik ve yaşam adına herşeyi bulmak mümkün :)
Çekilişine katılmak istiyorum.
Mail adresim: ayten_2010@windowslive.com

Işık dedi ki...

Sevgili Siyah prenses,
izlediğim birkaç blogdan birisin. Abartılardan kaçınan doğal tarzınla izlenmeye değer bir blogun var. Umarım her gün yeni yorumlarla bizlerle olursun. Sevgiler..

ESMANUR dedi ki...

http://esmanur-sevgiyedair.blogspot.com/2011/01/siyahprensesden-birbirinden-guzel.html

bu kadar kişi içerisinden çıkarmı bilmem ama bende şansımı denemek istedim

esmaenes@gmail.com
şengül bağçi

Benden Bişeyler dedi ki...

severek takip ediyorum şans bana gülsün sevgiler:)
http://bendenbisylr.blogspot.com/2011/01/siyahprensesten-hediyeler.html

missT dedi ki...

Gün içinde rutinlerimden biri bloglarda takılmaktır ve seninki de onlardan biri,keyifli ve bilgi dolu...
2011 e şanslı başlamıştım,bakalım bu sefer ne olacak:)
herkese bol şans!!
tugce_parlak@hotmail.com

Dilekce dedi ki...

Hayırlı olsun canım güzel bir blog inşallah devamı gelir:))
dilek.keseroglu@hotmail.com
Sevgilerimle...

reyhane dedi ki...

Merhaba,dolu dolu bir blogun var.Çekilişini blogumda duyurdum.Bana da beklerim.http://reyhanlahersey.blogspot.com/2011/01/bloglardan-hediyeler-ocak.html

suzann dedi ki...

mrb.izleyıcınız oldum henuz benim için keşfedilmiş yeni bir blogsunuz .başka bir blogta dolaşırken farkettım.zaten adını çok duyduğum bir blogtu.iyi ki rastlamışım..çekilişe katılmak istedim.

suzan7814@hotmail.com
suzan doğan

ATLI KARINCA dedi ki...

merhabalar izleyiciniz oldum hiç sıkılmadan 1 saat gezebileciğim bir blogunuz var çok hoşuma gitti kedinize ve makyaj zevkinize de bayıldım http://silsev.blogspot.com/2011/01/siyahprensesden-hediyee.html
fazla giremediğim gezerken çok sıkılacağınızı blogumu izlerseniz sevinirim :))http://silsev.blogspot.com/ çekilişiniz hayırlı olsun maide karzan meryem_22ba@hotmail.com

duygu88x dedi ki...

duygu88x@hotmail.com

merhaba ben duygu blogunuzun yakın takipçisiyim. hediyeler çok güzel umarım benim olur :)

duygu88x dedi ki...

duygu88x@hotmail.com

merhaba ben duygu blogunuzun yakın takipçisiyim. hediyeler çok güzel umarım benim olur :)

counterdoctor dedi ki...

hediyeler çoook güsell inşallah benim olurlar vlogda çok güsel daha fazla yemek tarifi istiyoruz
counterdoctor@gmail.com

yağmurperisi dedi ki...

merhaba,izleyicin oldum,çok güzel bir bloğun var,yemekteyiz yarışmasında görmüştüm,bu şekilde bloğunla tanıştım,makyaj ve giyim konuları ile ilgilendiğimden bloğun ilgimi çekiyor.Çok güzel kombinlerin var,etiketlerden aradığım ya da okumak istediğim yazıları seçebiliyorum,severek takip ediyorum bloğunu,Hediye kampanyan da çok güzel, her birine ayrı ayrı bayıldım.Şansımı denemk istiyorum,çok da şanslı sayılmam
sevgiler
reyhan çetinkaya
n-u-r128@hotmail.com

yağmurperisi dedi ki...

bu arada kampanyayı bloğumda duyurdum,ekleyemeyi unutmuşum.
http://yagmurperisininruyasi.blogspot.com/2011/01/siyah-prensesten-harika-hediyeler.html

reyhan çetinkaya
n-u-r128@hotmail.com

cangz dedi ki...

Merhaba bende izleyicin oldum.Bloğunu inceledim paylaştığın konular,bilgilendirmeler çok hoşuma gitti.hediye çekilişine bende katılmak isterim.http://incitanesi-cangz.blogspot.com/2011/01/httpsiyahprensesblogspotcom201101bu.html
emnklc@gmail.com

yağmurvil dedi ki...

merhaba cnm şansımıd enemke istedim ama katılım çok şansım biraz değil epey epey az :)blogun çok cici böyle devam et rengarenkk:==))vildan yanmaz vilmur@mynet.com

hawwa dedi ki...

Merhabalar;
571. izleyiciniz oldum.Çekilişinizi
http://tukenmezdefterim.blogspot.com/2011/01/yeldann-evi-hediye-vermek-istiyor.html
bloğumda duyurdum.Hepimize bol şans..

havaeksi@hotmail.com

hawwa dedi ki...

Merhabalar;
571. izleyiciniz oldum.Çekilişinizi
http://tukenmezdefterim.blogspot.com/2011/01/yeldann-evi-hediye-vermek-istiyor.html
bloğumda duyurdum.Hepimize bol şans..

havaeksi@hotmail.com

ilknur dedi ki...

merhaba blogunuzu severek takip ediyorum sizi yarışmadan tanıdım çekilişede katılmak istedim herzaman takipteyim

Adsız dedi ki...

hediyeler güzelmiş bol şans
nuray çetin

nuraycetn@gmail.com

inthemorning dedi ki...

izleyiciniz oldum ki önceden olmadığım için hayıflandım, ama ne yazık ki yeni keşfettim blogunuzu. Bence çok içten ve değerli bir blogunuz var. Bundan sonra daha yakın takipteyim.

Blogumda da bahsettim çekilişinizden. Ben de şansımı denemek istiyorum.

Mail adresim;
elektriksupurge@mynet.com

Blogumda bahsettiğim link ise;
http://lookathesun.blogspot.com/2011/01/siyah-prensesten.html

cicikan dedi ki...

Canım birinci yılı kutlu olsun blogunun yine harikasın hediyelrin de çok güzel ben blogumda yayınladım bu güzellikleri
http://cicikanbloglardanhediyeler.blogspot.com/2011/01/siyahprenses-ve-harika-hediyelri.html

nihal kuru
nihal_kuru80@mynet.com

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

merb hediyeleriniz çok qüzel bende talibim
izleyiciniz oldum
blogumda duyurdum
http://hediyelerdukkani.blogspot.com/2011/01/tktk.html

umarım şanslı kişi ben olurum
bu arada blogunuz çok hoş tanıştığıma memnun oldum :)

paşam41 dedi ki...

MERHABALAR izleyicinim blogunu takip ediyorum hayata dair birçok konuya yer verip paylaşımlarda bulunuyorsun buda çok güzel hediyelerini çok çok beğendim inş kazanma şansına sahip olurum blogumda yayınladım sevgilerimle

http://iyikivarsinpasam.blogspot.com/2011/01/siyahprenses-blogundan-harika-hediyeler.html

reyhan dönmez
rey_ka_ers@hotmail.com

Berna dedi ki...

Merhaba, ben böyle bloglarla yeni tanışanlardanım;ama çok sevdim. Siizn bloğunuz da çok güzel, hediyeleriniz de bir harika...:))
Kazanmak ümidiyle:)

Berna KARACA
bernakaracaa@hotmail.com

gülcan dedi ki...

merhaba.
Blogunuzu gerçekten çok beğendim. çok güzeL bir bloga sahipsiniz. Hediyelerinizde oldukça harika süper.

Gülcan Cantürk
bjk_glc@hotmail.com

Lia dedi ki...

bende katılmak istiyorum blogun çok güzel bence hiç bir eleştiri yapılamaz bile:DDBende e-mailimi vereyim:lianinaynasi@hotmail.com izlyicinim tabii...

@rmi dedi ki...

merhaba hediyeler çok güzel izlemeye aldım ama blogum yok
armagan2807@hotmail.com

hayriye dedi ki...

bloğunu keyifle takip ediyorum.hediyelerin çok güzel bende katılmayım teşekkürler.

gülümser dedi ki...

hediyeler cok güzell :) blogunda cok sade ve doluuu doluu
inş kazanırımmm

gülümser demrtaş

irem dedi ki...

580 izleyıcınım bende katılmak ıstıyorum blogu tedaduf uzerıne buldum hala ıncelıyorm:)
sansım yok ama olsn
sevgiler
irem dilber

Çiğdem dedi ki...

merhaba, tereddütsüz izlemeye aldım seni, oldukça güzel bilgilere sahip bir blog tebrikler, bakalım şansımı denemek güzel olacak :)

Gül dedi ki...

hedıyelerınızı beyendım herkese ıyı sanslar :)
blogunda da keyıflı bı gezıntı yaptım :)

Gülbeden Erdem
qizem.16@windowslive.com

hemanneyimhemkadin dedi ki...

merhaba öncelikle bloğunuz hakkında birkaç şey yazmak isterim: blog isminizi çok beğendim iyi bir seçim olmuş hoşuma gitti ve blog paylaşımlarınız çok faydalı bazı ürünleri almadan önce sayenizde görüp ve fikir sahibi olabilirim

kampanyanızı bloğumda paylaştım adres: http://hemanneyimhemkadin.blogspot.com/2011/01/siyah-prenses-den-hediyeler.html

fatma koşar
fatmagndyn@hotmail.com

tuğba dedi ki...

merhaba .blogda internetten alışverişler kısmını çok beğeniyorum.ve tabiki hediyeleri istiyorum:))
tu-al2010@hotmail.com

Dennis Satıyor dedi ki...

Ben de şansımı denemek isterim!! :)

KeLebeBek dedi ki...

merhaba,

bir blogun en güzel özelliği yararlı ve eglencelı olmasıdır, senin blogunda bu var , okumak bu yüzden keyifli senin blogunu.

blogumda duyurdum

http://kelebebek.blogspot.com/2011/01/bloggerlardan-hediyeler.html

kelebebekblog@gmail.com

Damla (Sweepstake Lover) dedi ki...

Hediyeler çok güzel, umarım kazanırım. Blogunu yeni keşfettim, tema olarak beyaz yerine daha renkli bir tema kullanabilirsin, ama böyle de çok hoş :) Teşekkürler.

annabell_lee_dk (at) yahoo.com

Adsız dedi ki...

merhabalar sizintakipçinizim çok cici bir insansınız gercekten. teşekkürler bizi unutmadığınız için. ben de çekilişe katılıyorum bakalım şansımıza:) sevgiler....
ad soyad: kübra baştuğ
mavimorlacivert@hotmail.com

esra dedi ki...

herkese bol şans.
bilmisbalik@gmail.com

Yüksel dedi ki...

blogunuzu izlemeye aldım .
içi cıvıl cıvıl olan bir blogunuz var .
hediyeleriniz güzel .şanslı olan kazansın
yuksel blazer
yuksel611@gmail.com

futbol hastasi hatun dedi ki...

http://futbolhastasihatun.blogspot.com/2011/01/siyahprensesten-hediyeler.html

blogumda duyurdum:) kedicikli resminiz çok şeker.benim de 2 şeker kedim ve 1 canavar köpeğim var:)

m-3-h-t-a-p@hotmail.com

Neşe Kılavuz dedi ki...

geç kaldım ama blogunu izlemeye aldığımı bil istedim.
herkese bol şans
http://nesekilavuz.blogspot.com/2011/01/adasim-zeynepten-1-yil-hediye-etkinligi.html
Neşe kılavuz

Adsız dedi ki...

selam bloğunu yeni keşfettim izlemeye aldım bundan sonra sık sık ziyaret edicem inşallah
tabi hediyeler için de şansımı denemek isterim
nilgün özdamar
nil.funda@hotmail.com

Kitapçı Kız dedi ki...

Ben de genelde sessiz takipçilerindenim. Bir ara yemekteyize katıldıktan sonra tarifler veriyordun, yine arada yemek tarifleri de eklersen güzel olurdu :)

Ayrıca, ben de bu hediyelerden istiyorum :)

http://kitaparsivim.blogspot.com

zuhal abddioğlu dedi ki...

merhaba tatlım seni izlemeye aldım bloğnu çok sevdim yeni olduğum için okadar bilgim yok senin blog inş uğurlu gelir şanslı kişi ben olurum :)
zuhal abdioğlu
zabdioglu@gmail.com

fatmanur dedi ki...

blogunu begendim :)) bende şansımı denemek istiyoruum :)
fatmanurc@gmail.com

Adsız dedi ki...

kedileri bende cok sevıyorum blogunuzu tiffany yarısması sayesınde tanıdım ve vazgecemıyorum artı her sabah yenı bısıler varmı dıye ılk burayı acıyorum
aslı sonbahar aslim83aslim@hotmail.com

mtz dedi ki...

blogunuzun izleyicisiyim, inş şans bana güler :)

Adsız dedi ki...

Kısa zaman önce tanıdım bloğunuzu ama artık takipçinizim=)

Özge küzel

Elif in dreams dedi ki...

tiffany yarışması ile blogunuzu tanımıştım. hediyeler çok güzel şansımı denemek istedim (: blogunuzu da gayet başarılı buluyorum yazılarınız çok güzel.izlemeye aldım sevgilerle

cukulata.alba dedi ki...

tiffanyle sızı tanıdım bırıncı yılınızı kutlarım

biber hanım dedi ki...

sen blogunla gözlerimizi şenlendiriyorsun bizde yorumlarımızla şenlendirelim.her şey çok güzel :)