13 Ocak 2011 Perşembe

Bir Mantı Hikayesi :)

Efendim insan Kayseri'li olunca mantı konusunda pek bi başarılı oluyo.Ayıptır söylemesi bende bu konuda çok iyiyimdir valla ilk defa bi konuda mütevazi olamıycam :) Annem mantının hamurunu açar ben sıkarım şimdi demeyin o kadar övdün kendini bi tek sıkıyomusun diye asıl mesele orda zaten :) Bizde mantı sofraları çok sık kurulur özellikle annemle bi aradayken.Bugünde en sevdiklerimden olan arkadaşlarımız vardı.Sofra detayları bugünden mantı fotoğrafı daha öncelerden.Fotoğraftaki mantı tepsi mantısı dediğimiz 36 çeşit mantıdan biri,biz bunu çok tercih etmiyoruz suda haşlanan üzeri bol yoğurtlu ve bol salçalı olanını seviyoruz hatta ben bol sulu çorba gibi içerim mantıyı :) ama malesef onun fotoğrafı yok..

16 değerli yorum:

Dimple dedi ki...

Şaka gibi harika görünüyor ellerine sağlık yanlı benim gibi rejim yapan birinin görmesi hiç iyi olmadı:)

tuğba dedi ki...

Ahh ah olsada yesem.Bayılıyorum mantıya yaa.. bol sulu salcalı sarmısaklı yogurtlu of be yemde yanında yat :P Ellerınıze saglık.sıkmak çok yoruyo adamı ya.acmak da ayrı bi iş.tek başına zaten haytta yapılmaz.. Afiyet olsun hemşehrime :P

Benli Begonya dedi ki...

sofran her zaman ki gibi harika :)Mantıda nefis görünüyor ellerinize sağlık..

M¥PriNcessS dedi ki...

harıka görünüyo masa sen böyle yaptıkça benım gelmem iyice yakınlaşıyo bilesin şekerim :) Babamda kayserili bu durumda bende kayserili oluyorum gerçi evlendim kocamın kütüğüne geçtim aslende almanya doğumluyum ama neyse karışık işler bunlar..masaya gelelim enfesss görünüyo herşey ellerine sağlık tatlım..:)

Zeynep dedi ki...

dimple teşekkürler :)

tuğba sendemi kayseriliydin ne güzel :) valla dediğin gibi zahmetli iş özelliklede tek başına ama ben alıştım artık :)

benlibegonya teşekkür ederim :)

prensesim sen yeterki gel valla herzaman içinbeklerim canım senin gibi birini misafir etmekten mutluluk duyarım ;) benim annemde babamda kayserili :)

xcelis dedi ki...

Zeynepcim ellerine sağlık masan çok şık mantın ise süper bizde bir dönem kayseride yaşadık çok tatlı bi komşumuz vardı bana hep gadalarını alıyım derdi :=))
Harika tarfileriniz var.Hala da görüşürüz ayda bir defa kesin gderiz KAyseriye.Ne biliyim ya ayrı bir seviyorum ben orayı
Sevgiler..

Vintage Duygular dedi ki...

Benim eşimde Kayserili.İlk gelin gittiğimde bende 'aa mantı çorbası' demiştim sulu haline (üzerine yoğurt ve sumak döküyorlar) yok der dururdu eşim esas mantı böyle! :))
Sonra onlarda birsürü mantı çeşitleri ile tanıştım. Mesela teps, mantısı. Ve dediğin gibi açması değil,sıkması zor! ;)

Zeynep dedi ki...

xcelis teşekkür ederim :) gadanı alim kayserililerin klasik sözleridir :D ve evet sıcakkanlı olur kayserinin insanı çokda misavirperver.Ne güzel her ay gitmeniz ben en son 2 sene önce gitmiştim :)

vintage duygular, ne çok çeşidi var dimi mantının :)

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

ham ham ham
biri mantı mı dedi.
ben yerım valla.
sofra sahane gözukuyor
ellerine saglık

tuğba dedi ki...

Benim eşim Kayserili.E bende birazcık Kayserili oldum :) Kayseri kızları ne hamarat böyle :P

tuğba dedi ki...

Benim eşim Kayserili.E bende birazcık Kayserili oldum :) Kayseri kızları ne hamarat böyle :P

tuğba dedi ki...

Benim eşim Kayserili.E bende birazcık Kayserili oldum :) Kayseri kızları ne hamarat böyle :P

adsd dedi ki...

Ben de Kayseriliyim, görev gereği Batmandayım şuan. Neyse mantı harika, ama bu yapılır mı şimdi, memleketten uzakta, tek başıma mantı hele de Kayseri mantısı yapma şansım yok. Neden canımızı çektiriyon gadasını aldığım:)))

Adsız dedi ki...

mantı nefis gözüküyor :P valla tok halimle canım çekti diyebilirim :D ayrıca yemek takımı karaca değilmi benim en beğendiğim modellerinden biridir bu takım :)) sofrada gerçekten çok şık... tarzınızı yansıtmışsınız ;)

Sinem Y.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

zeynep annem beni de çağırsaydın ya şiştim bakmaz olsaydım eheh :) ayrıca eyvallah canım ciğerim, ne güzel birşey sevilmek kocaman sarılsam güzel kalbine tşk etsem .) Git kuzum kesin süper ciciler bulursun, hihi headerı sevmene de temayı beğenmene de çok sevindim. Öperim kocaman.

Zeynep dedi ki...

ediiimmm sen yeterki iste valla ayarlayalım bigün hepberaber yapalım bi mantı ziyafeti :) muckkkssss :)