17 Ocak 2011 Pazartesi

Bir Kedi Hikayesi...

Patlamış mısırı çoook severim..

Annemde beni çok sever
Bende onu severim,bitek onu öperim

Şımarırım yerlerde yuvarlanırım
Salonun başköşesine geçer yayılır keyif yaparım
Arasıra masumlaşırım

Ama fazla sürmez bu masumluğum

Başlarım muzurluğa annemin işlerine engel olurum :)

22 değerli yorum:

Gokce dedi ki...

Ayy deli nereye girmiş ahhahahah :D Allah kolaylık versin Zeynepcim :)

Zeynep dedi ki...

ahhah aminnn!! :)

ElanorTiwele dedi ki...

aynı melekten bizde de var bi tane,fotolara bakrken ona bakar gibi hissettim

uzun yıllar yanımızda olurlar inşallah

NİL*** Makyaj Arşivim*** dedi ki...

ahahahahaa:)))))))))
çamaşır makinesne girmiş yahuuu:)
çok tatlı zeynep'çim,bakarken özendim ne güzel bir sevi bu!taaa.. burdan hissedilebilen .

pembe fiyonk dedi ki...

:D makinede ki hali çok şirin:)
çizgi roman tadında olmuş :)

New York Lover D. dedi ki...

ya bu kediler dünyanın en şahane şeyleri değil miiii :) çok güzel yaaaaaaa :)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Çoook tatlıymış kediciğin :)

Swotpisces dedi ki...

aaa van kedisi mi yani, şekermiş cidden. :)

mustafa dedi ki...

isir bunu benim yerime

Tuğba dedi ki...

aaahhh sen ne tatlısın öleee :) Zeynep eline sağlık çok keyifli bir post olmuş canııımmm

futbol hastasi hatun dedi ki...

benim de minik bir Vanlı kızım var:) kulağı pek duymasada sevgi doluuuu:) artık minik değil ya neyse:) sizinkide çok tatlıı

SERAP TAN dedi ki...

bebeğim bu mınnoklun son raddesi :) ahhahayt :)) cok guldum makıne ıcındekı haline, sor bakalım,kahvesını nasıl içer,sütlü mü sade mi :))

Roxana dedi ki...

Ama bu kedi yenir ki! :D Maşallah çok tatlı ama anladığım kadarıyla bir o kadarda yaramaz. :)
Bu arada blogun düzeninde yaptığın değişiklikler çok çok güzel olmuş.

Zeynep dedi ki...

hepinize teşekkür ederiz :)
minnoşu hepiniz için ısırıp,öpüp mıncıklıycam :D

roxanacım değişiklikleri beğenmene sevindm :)

tuğba dedi ki...

ufak değişiklikler hoş olmuş canım.Ya bende kızıma kedi almak istiyorum ama bakımı tüyü temizliği nasıl olur bilmiyorum??

BAHAR dedi ki...

çok tatlı yahu, şirine

yıldız dedi ki...

zeynepcim benimde bi sarmanım var nasıl asil duruşları var dimi kendini beğenmiş evin sahibi:) tripleri var şapşalların

bende oğluşum ver bi dudak diyorum ama ben tutup zorla öpüyorum benim hınzır beni sadece ısırıyor evet evet yüzümdeki yaralar biri geçmeden diğerini diğer yanağıma konduruyor:)

inşallah maksimum yaşam sürelerinde yanımızda olurlar ben kedoşumsuz ne yaparım inan bilmiyorum.

bebeğine benden bi öpücük kondur
sevgiler

Zeynep dedi ki...

tuğba beğenmene sevindim canım :) valla itiraf edim ben zorlanıyorum çükü benmki çok yaramaz evin dekorasyonunu bile ona göre ayarlıyorum..

bahar teşekkür ederiz :)

yıldızcım amin.. bizimkide sağır zaten o benm ağzıma doğru yanaşıyo bende öyle öpüyorum onu :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

yerim ya allahım şu güzelliğe bakın

capriceline dedi ki...

ohh yayılmış makinenin içine acaba beyazlığını makine de yıkanmaktan mı alıyor ki :D gözler harika am zeynep:d

minnoş sen van'ın neresindensin?

Zeynep dedi ki...

edimmm minnoş seni görse eminim oda seni yer :)

capricelinecim aceyle yıkıyorum ben onu makianda ondan beyaz öyle evet :D:D

Buket Poyraz dedi ki...

çamaşır makinasının içindeki resim çok şeker :)

http://buketpoyraz.blogspot.com